خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برقراری آرامش در بازار موبایل

امروز – چهارشنبه 6 تیرماه – فضای بازار موبایل و کالاهای دیجیتال آرام بود.

گزارش میدانی خبرنگار انصاف نیوز حوالی ساعت 15 تا 18 دوشنبه ششم تیرماه از خیابان‌های فردوسی، جمهوری، لاله‌زار و حافظ و همچنین بازار موبایل و کالاهای دیجیتال حکایت از برقراری آرامش در این بخش‌ها دارد. حضور نیروهای امنیتی در خیابان‌های که پیشتر ملتهب بودند مشهود است که به نظر می‌رسد بخشی از این آرامش به دلیل حضور آنها در خیابان است.

این در حالی است که قیمت اجناس دیجیتال نسبت به چند روز گذشته با کاهش روبرو بوده است، هر چند این کاهش نسبت به پیش از التهاب در بازار ارز هنوز چشمگیر نیست.

به نظر می‌رسد نابسامانی بازار ارز، به بازار موبایل و کالاهای دیجیتال نبز سرایت کرده است، به طوری‌که مثلا گوشی سامسونگ گلکسی9+( Samsung Galaxy S9+) با بیش از یک میلیون تومان اختلاف در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

برخی از کاسبان بازار موبایل مدعی هستند که دولت فقط به گوشی‌هایی تا سقف 300 دلار ارز دولتی می‌دهد و آنها برای خرید گوشی‌هایی با قیمت بالاتر باید ارز آزاد تهیه کنند.

بعضی از فروشگاه‌ها به بهانه‌ی به بهانه مشخص نبودن قیمت گوشی، از فروش گوشی خودداری میکردند و پیشنهاد میکردند خریداران  ،خرید گوشی را به هفته آینده موکول کنند، بخشی از کسبه می‌گفتند که این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت، و بهتر است هر چه زودتر گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

تعدادی از کسبه در پاسخ به این سوال که مگر با ارز 4200 تومان گوشی را وارد نمی‌کنید؟ مدعی بودند که عوارض گمرکی سنگین، هزینه‌ی ریجستری و مالیات بر ارزش افزوده باعث می‌شود که قیمت نهایی گوشی‌ها بیشتر از آنچه که دولت اعلام می‌کند فروخته شود!

58793878971 58793878972 58793878973

توضیح عکس زمستان در تابستان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بازار به فضایی گفته میشود که در آن کسب وکار برقرار است ، به حکایت عکسها در آن حوالی مشتری به چشم نمیخورد !!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا