خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه: دشمن جرات شلیک یک گلوله مشقی به مرز ایران ندارد

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اقتدار ایران اسلامی سبب شده که امروز دشمنان و بدخواهان حتی جرات شلیک یک گلوله مشقی به سمت مرزهای کشور را نداشته باشند.

به گزارش ایرنا سردار «حسین سلامی» روز پنجشنبه در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز به برکت آرمان‌های فناناپذیر امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مجاهدت شهدا، ایثارگران، رزمندگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب در تمامی جبهه‌ها متحمل شکست شده است.

وی ادامه داد: عرصه دفاع مقدس یک دوره هشت ساله نبود بلکه در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، کشور همواره در حال مبارزه بوده و زمانی که بیرق انقلاب اسلامی بر دوش مقام معظم رهبری قرار گرفت، توطئه‌ها و دسیسه‌ها پیچیده‌تر شده و دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس تلاش بیشتری را داشته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فرهنگ، اقتصاد، معنویت، امنیت، علم و دانش و صنعت کشور اکنون آماج حملات گسترده دشمنان و بدخواهان است و بسیاری از ذخیره‌ها و ستون‌های این نظام با خباثت دشمنان ترور شدند.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر نصرت الهی و امداد غیبی خداوندی در کنار رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل نبود، کشور در این سطح از اقتدار نبود و ایران اسلامی نمی‌توانست پیروز نبرد در جبهه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: قله‌های بزرگ افتخار علمی و فناوری امروز به برکت راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اراده آهنین معظم له فتح شده و ایران اسلامی در مقابل ابر قدرت‌ها با اقتدار ایستاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فرزندان انقلاب در دریا، زمین و آسمان با اراده  شکست‌ناپذیر آماده دفاع از کیان نظام و انقلاب هستند و توان دفاعی کشور در حدی است که امروز در دریا کشتی‌های متجاوزان برای پشیمان شدنشان ساقط می‌شود.

سردار سلامی گفت: چشمه جوشان دلاورمردی و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی نمونه ای است که در جریان سیل اخیر، انگیزش را برمی انگیزاند تا همه امکانات به صحنه آمده و دشمن دریابد که ملت ما شکست ناپذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنانی که می‌خواستند ایران عقب‌نشینی کند دیدند که جوانان همواره در صحنه هستند و دشمن را ناکام می‌گذارند.

سردار سلامی گفت: هیچ آمریکایی و صهیونیستی نمی‌تواند در فضای کنونی کشور نفس بکشد و هیچ روزنی در این کشور برای سوءاستفاده و حضور دشمنان نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت، عزت، شرف و آبرو، استقلال و آزادگی کشور مرهون از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است و در واقع خانه هر شهید دروازه‌ای از  بهشت است.

وی ادامه داد: به برکت اقتدار و رشادت فرزندان این آب و خاک گزینه‌های دشمن روز به روز ضعیف‌تر و کم‌اثرتر شده است.

سردار سلامی گفت: قصد دشمن انزوای جمهوری اسلامی ایران بود اما امروز افکار عمومی جهان مشاهده می‌کند که آنان نامه می‌دهند و خواسته‌هایی دارند که تنها یک مقام ما برای چند دقیقه پشت میز در کنار آنان بنشیند و این اقتدار و عظمت سرمایه بزرگی برای کشور است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز امام راحل در رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امام راحل تمامیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

سردار سلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب حقیقی را احیا کرد و صورت فلکی قدرت را در عالم هستی تغییر داد و قدرت پوشالی بیگانگان را در هم شکست.

وی گفت: شکست قدرت‌های بزرگ در جنگ نابرابر و در حالی که ابرقدرت‌ها همصدا صدام را یاری می‌کردند، با وجود امام راحل و دمیدن روح استقامت در این آب و خاک به منصه ظهور رسید.

سردار سلامی با اشاره به شخصیت‌های بزرگ استان مرکزی، افزود: این استان مهد پرورش شیرمردان و شیرزنان با نجابتی است که بسیاری از آنان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد:  استان مرکزی سرزمین مجاهدان بزرگ، شهیدان عالی مقام و دیار پرفروغ آفتاب است.

وی بیان کرد: امروز اراک معطر به عطر و رایحه شهادت، فداکاری، ایثار، گذشت و صبر و توکل است و همه گردهم آمده‌اند تا از عظمت ها، جاودانگی ها و شکوه یک ملت تقدیر شود.

سردار سلامی گفت: سرمایه‌های اصلی هر کشور، شخصیت‌های بزرگ آن هستند و هر امتی به برکت انسان‌های بزرگ عزتمند می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دفاع مقدس با شهادت شهیدان کهکشان راه نوری انقلاب و هدایت‌های مدبرانه امام راحل و مجاهدت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان همراه بود.

سردار سلامی، امام راحل را یک شخصیت ارزشمند و متعالی عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی است چرا که ایشان همچون خورشیدی عالم تاب بر جهان اسلام طلوع کرد و تیرگی،کفر و شرک را از جامعه پاک کرد.

وی در ستایش اقتدار و شجاعت امام راحل ادامه داد: وقتی بعثی‌ها فرودگاه را بمباران کردند، امام خمینی (ره) فرمودند که دزدی آمد و سنگ انداخت و فرار کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا