خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها از وضعيت جسمى مهدی کروبی

توضیحات فاطمه کروبی درباره وضعیت جسمی حجت‌الاسلام مهدی کروبی را به نقل از کانال حزب اعتماد ملی می‌خوانید:

در پى تماس هاى مكرر دوستان كه جوياى حال و شرايط آقاى كروبى پس از عمل جراحى اخير شدند لازم ديدم ضمن سپاس و تشكر از محبت بى دريغ مردم شريف و عزيزانى كه در اين سالهاى سخت و پر فراز و نشيب همواره لطف شان شامل محصورمان گشته، موارد زير را به اطلاع عموم برسانم.

بدنبال عمل جراحى اخير همسرم در بيمارستان لاله كه به صورت موضعى و براى ترميم شکستگی مهره دوازدهم كمرشان انجام پذيرفت، آقاى كروبى سه روز پس از عمل به محل حصر بازگردنده شدند.

متاسفانه شرايط جسمى آقاى كروبى ناشى از شرايط ده ساله حصر و اتقاقات اخير از جمله سه زمين خوردگى و عمل اخير در مهره كمرشان به شدت آسيب ديده است به نحوى كه در حال حاضر در استراحت مطلق قرار دارند. با اين وجود بايد اذعان كنم كه شرايط روحى شان على رغم همه ى مشقت ها عالى و بانشاط است.

در چند روز گذشته مشكل چشمى همسرم را آزار مى داد كه ديروز جناب اقاى دكتر قاضى زاده هاشمى وزير سابق بهداشت و درمان به عيادت و ويزيت آقاى كروبى آمدند. تشخيص ايشان عفونت چشمى ناشى از عمل جراحى بود كه براى درمان چشم آسيب ديده اقدام شد.

دكتر قاضى زاده هاشمى متخصص قابل و برجسته اى است كه در شرايط سخت حصر و در مقاطع مختلف قدم هاى موثرى در درمان و پگيرى امور درمانى محصورين برداشتنند. اينجانب فرصت را غنيمت شمرده و مراتب تشكر و سپاس خود و خانواده را از اقدامات ارزنده ايشان اعلام مى كنم.

همچنين لازم است تشكر خود را از مديريت و پرسنل بيمارستان لاله به ويژه جراح لايق دكتر سيد مجتبى ميرى متخصص مغز و اعصاب اعلام مى كنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا