خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید «اعتماد ملی» بر انسجام اصلاح طلبان و حمایت از روحانی

سخنگوی حزب اعتماد ملی، ضمن اشاره به سیاست این حزب در تعامل با شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، گفت که اعتماد ملی بارها تاکید کرده است که جناب روحانی نامزد بی چون و چرای این حزب است و اگر نقدی و یا ناخرسندی از عملکرد ایشان دارد دلسوزانه برای برطرف شدن نواقص و معایب دولت است که آنها را مطرح می کنند.

اسماعیل گرامی مقدم در گفت و گو با انصاف نیوزدرباره ی نیجه ی فعالیت یک ماهه کمیته تعامل حزب اعتماد ملی گفت: شورای مرکزی حزب قبل از اینکه اعضای کمیته ی تعامل را انتخاب کند مصوبه ای گذرانید که به موجب آن جواز تعامل با شورای عالی سیاست گذاری را با حفظ هویت حزبی به کمیته ی تعامل صادر کرده است، بنابراین این کمیته می بایستی نحوه تعامل یعنی نحوه همکاری با شورای سیاست گذاری را و راهکارهای مناسب در شیوه ی بکارگیری توان حزب در شورای عالی سیاست گذاری را مورد بحث و بررسی قرار دهد. در همین راستا چندین جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شده و به موجب یکی از مصوبات این کمیته، پنج عضو این کمیته در هفته های گذشته با جناب آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق دیدار و ملاقات کرده، دغدغه ها، نقدها و نقاط ضعف و قوت شورای عالی سیاست گذاری را به سمع و نظر ایشان رسانیدند و ایشان هم به همکاری همه ی احزاب علی رغم همه ی ضعفها تاکید کردند و بر اعتقاد وافر خود در جهت تقویت احزاب اصلاح طلب در قالب کار جبهه ای اصرار ورزیدند.

وی درباره ی منتفی شدن احتمال خروج این حزب از شورای سیاست گذاری گفت: بله همین طور است اکثریت اعضای کمیته ی تعامل که برگزیدگان شورای مرکزی هستند بر این باورند که خروج هر حزب اصلاح طلب از شورای عالی سیاست گذاری در موقعیت حساس کنونی امتیازی است که به رقیب اقتدار گرا داده می شود. دیدگاه کمیته ی تعامل برآیند دیدگاه شورای مرکزی این حزب است و حزب اعتماد ملی نحوه ی همکاری و تعامل با شورای عالی سیاستگذاری را روشن تر بیان خواهد کرد. دو انتخابات 92 و 94 نشان داد که هرگاه اصلاح طلبان جبهه ای عمل کردند و منافع جبهه ی اصلاحات را به منافع حزبی و گروهی ترجیح دادند بهبود در منافع ملی تامین شد. در روزهای اخیر خانواه محترم دبیرکل در حصر ما فرمودند: «همه باید به انسجام جبهه ی اصلاحات کمک و یاری کنند، بنابراین برای اکثر اعضای حزب اعتماد ملی حفظ گسترده ی وحدت انتخاباتی اصلاح طلبان یک راهبرد اساسی در رسیدن به هدف یعنی پیروزی هم زمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست».

سخنگوی حزب اعتماد ملی همچنین درباره ی تخریب های این روزها علیه حسن روحانی، از جمله جلوگیری و اختلال در سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهور در یزد گفت: جبهه ی اقتدارگرا به دلیل نداشتن انسجام درونی و فقدان یک نامزد مطرح تمام قوای خود را در راستای تخریب دستاوردهای دولت و شخص رئیس جمهور روحانی سازمان دهی کرده و در روزهای آتی تشدید خواهند کرد، اصلاح طلبان می بایستی در دفاع از دستاوردهای رییس جمهور روحانی و پیروزی ایشان در انتخابات راهبردهای خود را به گونه ای تدوین کنند که همه ی مطالبات سیاسی و اقتصادی را در بر داشته باشند. اعتماد ملی بارها تاکید کرده است که جناب روحانی نامزد بی چون و چرای این حزب است و اگر نقدی و یا ناخرسندی از عملکرد ایشان دارد دلسوزانه برای برطرف شدن نواقص و معایب دولت است که آنها را مطرح می کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا