خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و موناکو 22 بهمن 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و موناکو 22 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته بیست‌وسوم لیگ 1 فرانسه رویارو خواهند شد.

تیم‌های پاری سن ژرمن و موناکو امروز و از ساعت 19:30 به وقت ایران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فرانسه موسوم به لیگ 1 در ورزشگاه لویی دوم به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و موناکو 22 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و موناکو 22 بهمن 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و موناکو 22 بهمن 1401

پی اس جی صدرنشین و 54 امتیازی که امسال تمام تمرکزش را بر لیگ قهرمانان قرار داده امروز در بندر زیبای موناکو میهمان موناکوی رده چهارمی و 44 امتیازی است.

پی اس جی با وجود همه ستارگانش در بازی‌های اخیر چند باخت عجیب و قریب مقابل برخی از تیم‌های نسبتا خوب لیگ داشته و شاید امروز هم موناکو بتواند به کسب امتیاز برابر تیم کهکشانی پاریس امیدوار باشد. پی اس جی در 5 بازی آخرش سه برد، یک تساوی و یک شکست برابر مارسی ثبت کرده است.

موناکو بعد از افول ناشی از فروش نسل خوب ستارگانش چون امباپه، حالا به مرور به روزهای خوب خود بازگشته و در 5 بازی آخر سه برد و دو تساوی کسب کرده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 19 بار پی اس جی پیروز شده و 5 بار موناکو. 9 بازی هم به تساوی انجامیده است. آمار تقابل‌های رودرروی دو تیم جالب است و در 5 تقابل آخر دو بار هر یک از دو تیم پیروز شده‌اند و یک بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و موناکو 22 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا