خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دولت به هتاکی برخی نمایندگان مجلس

ایرنا نوشت: مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با استناد به بیانات رهبر  انقلاب اسلامی به یک نماینده هتاک مجلس پاسخ داد.

«محمدرضا نوروزپور» امروز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید تقویت و بر رفتار آنان نظارت کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بحث «نظارت بر رفتار نمایندگان» را حتی از نظارت مجلس بر دولت و دیگر مجموعه‌ها مهم‌تر دانستند و تاکید کردند هیأتی که در این زمینه در مجلس ایجاد شده باید تقویت شود و به معنای حقیقی کلمه بر رفتار نمایندگان نظارت کند.

اظهارات توهین آمیز یکی از نمایندگان مجلس یازدهم درباره رییس جمهوری با واکنش بسیاری از شخصیت‌ها و مسوولان قرار گرفته است.

علیرضا معزی معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری نیز امروز چهارشنبه در واکنش به توییت توهین آمیز نماینده مجلس شورای اسلامی علیه رییس جمهوری نوشت: «دهان‌دریدگی شاید چند صباحی شیوه‌ سیاست‌ورزی باشد اما تا همیشه نشانه‌ فرومایه‌گی است.»

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری هم در حاشیه هیات دولت گفت: این بی‌اخلاقی‌هایی که برخی انجام می‌دهند و برخی هم سکوت می‌کنند باید بدانند که فقط این بی‌اخلاقی‌ها تنها به رییس جمهوری نیست بعدا نوبت خیلی‌های دیگر هم می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا