خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه سفارت ایران در آذربایجان درباره «گزارش‌های مغرضانه»

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به انتشار «گزارش‌های مغرضانه» برخی رسانه ها  اعلام کرد، بدخواهان و دشمنان در راستای خلل رساندن به روابط دو کشور دوست و برادر تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا در این  گزارش امده است: طی روزهای گذشته و به رغم اعلام  مواضع صریح توسط مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران ، دشمنان و بدخواهان جمهوری آذربایجان و ایران همواره بدنبال نیل به اهداف شومشان در راستای خلل رساندن به روابط صمیمی دو کشور  هستند.

این گزارش افزود : سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان  اعلام می دارد شایعات اخیر درباره مواضع جمهوری اسلامی در زمینه مناقشه  جمهوری آذربایجان و ارمنستان کذب محض بوده و از پایه بی اساس است.

در گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران اضافه شد : بدخواهان دو ملت ایران و آذربایجان با راه اندازی کارزارهای رسانه ای شوم سعی در فریب افکار عمومی و کتمان حقایق دارند.

در بخشی از این گزارش آمده است : عملیات تخریب روانی علیه ایران می شود و  اینکه چرا ایران با این حجم از هجمه تبلیغاتی و ادعای دروغ و عمدتا مسخره مواجه می باشد، جای سوال دارد. اتاق فکر این عملیات روانی بر علیه تهران و باکو کجاست و از سوی چه کسانی هدایت می شود؟

واحد مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این گزارش افزود: مسلم است هدف اصلی این گونه اخبار ، تخریب روابط رو به گسترش دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان ، تشویش افکار عمومی، درراستای مقاصد شوم دشمنان روابط دو کشور می باشد و این تبلیغات و اخبار همانطور که دستیار سیاسی رئیس جمهوری آذربایجان تاکید کرد، خیانت به هر دو کشور است.

در پایان این گزارش اضافه شد : بار دیگر تاکید می کنیم که ایران و آذربایجان دوست و برادر هستند و تا ابد این دوستی و برادری ادامه خواهد یافت و هیچ کس نمی تواند بر آن خللی وارد نماید.  سفارت جمهوی اسلامی ضمن تکذیب اخبار جعلی و بی اساس، انتشار این شایعات سخیف را به شدت محکوم می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا