خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم‌الهدی: به دنبال براندازی اسلام هستند

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد می‌گوید: استکبار و مستکبران با تهاجم به کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال براندازی اسلام هستند.

به‌گزارش ایرنا آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) در ویژه برنامه “حبل‌المتین” که با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل‌سنت استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، سیستان ‌و بلوچستان، گلستان، آذربایجان، کرمانشاه و هرمزگان در مشهد برگزار شد افزود: حضرت رسول اکرم (ص) در دوران بعثت تا هجرت با توجه به خفقان موجود در جامعه با ظلم و ستم کفار و جنگ‌های متعدد روبررو بودند، تحمل این حجم از ظلم، ستم و کشتار برای ایشان در دوران سیزده‌ ساله بعثت تا هجرت طاقت‌فرسا بود.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام (ص) با هدف تعالی و رشد اجتماعی در میان مسلمانان پس از ۲۳ سال تحمل رنج‌، مصیبت، شکنجه‌ و ظلم کفار و مشرکان، حاکمیت فکری و فرهنگی خویش را که برآمده از قرآن کریم بود در شبه‌جزیره عربستان حاکم نموده و عظمت اسلام را در برابر امپراطوران ایران و روم که استکبار آن زمان بودند، علم کردند.

آیت‌ الله علم‌الهدی گفت: حضرت محمد (ص) بیشتر به دلیل گسترش دین اسلام و در راستای مبارزه با قوم یهود در این دوران ۲۳ ‌ساله دچار مشقت، سختی و مصائب مختلف شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: دین مبین اسلام تاکنون بطور مداوم مورد تهاجم ظالمان، مستکبران و کفار بوده است اما وضعیت کنونی اسلام در مقایسه با دوران گذشته بسیار متفاوت است زیرا اکنون استکبار و مستکبران با تهاجم به کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال براندازی اسلام هستند.

امام جمعه مشهد، آمریکا را رأس جریان مبارزه با اسلام از طریق براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در رأس دشمنی با دین اسلام است زیرا اسلام را مانعی بسیار بزرگ در برابر ادامه جنایات و سلطه‌گری خود در جهان می‌داند.

وی گفت: در شرایط کنونی برای دفاع از دین مبین اسلام باید همانند حضرت نبی مکرم اسلام (ص) در مقابل جبهه کفر مقاومت کنیم، فقط ایثارگری و فداکاری در جبهه اسلام نتیجه‌بخش است، در غیر این صورت، هرچه تلاش خارج از این جبهه صورت گیرد بی‌ثمر خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا