خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سریال «تخیلی» ده‌نمکی به استانبول رفت!

تصویربرداری سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی که در خلاصه‌ی داستان آن آمده «یک سریال تخیلی است»، در ترکیه ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از سیمافیلم، تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، در استانبول ترکیه ادامه دارد.

در حال حاضر گروه تولید مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به خارج از کشور این سریال با حضور بازیگران ایرانی و خارجی هستند و به‌زودی پس از ضبط این سکانس‌ها به کشور بازمی‌گردند.

بخشی از تصویربرداری باقی مانده سریال دادستان پس از بازگشت گروه به کشور در شهرک دفاع مقدس پیگیری می‌شود تا کار تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان برسد.

همزمان با تصویربرداری دادستان، تدوین سریال نیز در حال انجام است تا این سریال تلویزیونی آماده پخش شود.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال ۱۵ قسمتی دادستان فضایی پلیسی معمایی و با سایر آثار ده‌نمکی تفاوت بسیاری دارد و کار جدیدی در کارنامه این کارگردان محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: دادستان یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا