خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عباس جدیدی به سوریه رفت

عباس جدیدی نامزد فدراسیون کشتی ایران برای کسب کرسی شورای کشتی آسیا، جهت رایزنی با مسئولان ورزش سوریه، راهی این کشور شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن ۷ عضو این شورا، روز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خلال رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می شود.

براین اساس فدراسیون کشتی عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک را بعنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرد تا ضمن کسب کرسی شورای آسیا برای کسب پست دبیرکلی این شورا نیز اقدام کند.

جدیدی به منظور رایزنی جهت کرسی شورای کشتی آسیا و رایزنی با مسئولان فدراسیون کشتی سوریه،  در این کشور حضور یافت.

وی در مورد دستاوردهای این سفر به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: در این سفر طی جلسه‌ای با رئیس، دبیر و هیئت رئیسه فدراسیون کشتی سوریه و همچنین مربیان منتخب کشتی این کشور دیدار کردم.

جدیدی اظهار داشت: به طور کل با همه ارکان کشتی سوریه صحبت کردیم و پس از آن معاونین کمیته المپیک، رئیس پاراالمپیک سوریه جلسه‌ای داشتیم. همچنین با رئیس کل ورزش‌های نیروهای مسلح  این کشور که خود بعنوان عضو هیئت رئیسه ی وزارت عالی ورزش سوریه است نیز دیدار و مذاکراتی را انجام دادیم.

وی گفت: مسئولان ورزش و کشتی سوریه قول رسمی دادند که همه جوره پشت نمایده ایران هستیم و ایرانی‌ها برادران ما هستند.

جدیدی تصریح کرد: با توجه به علاقه‌ای که سوری‌ها به کشتی دارند، مربیان آن‌ها از سراسر این کشور خود را به دمشق رساندند و بنده نیز بر حسب تکلیف و علاقه‌ای که آن‌ها نشان دادند دو جلسه تمرین را با آن‌ها برگزار کردم و فنونی را نیز به آن‌ها آموزش دادم.

وی گفت: فردا (دوشنبه) نیز جلسه‌ای را با رئیس کمیته المپیک سوریه خواهیم داشت تا مذاکرات کاملی را برای کسب کرسی شورای کشتی آسیا داشته باشیم.

این قهرمان جهان و المپیک در پایان خاطرنشان کرد: با حضور بر مزار شهدای ورزشکار شهید سوریه که اکثر آن ها شهدای مدافع حرم بودند، با اهدای شاخه گلی به مقام بزرگ آن‌ها ادای احترام کردیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا