خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» یک دستور بود نه یک خبر

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نا مستعار «سمندر» در کامنتی ذیل یادداشت «آمریکا هر غلطی دلش خواست کرد…» نوشت:

فکر نمی کنم اینکه حضرت امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند وجه اندیشه ای داشته باشد. به اعتقاد بنده این جمله یک دستور است و اینکه ما نتوانستیم به دلایل مختلف این دستور حضرت امام را جامه عمل بپوشانیم این نکته باید بررسی شود.

مثلا حمایت های ابوی گرامی نویسنده از دار و دسته احمدی نژاد و مشایی چقدر در آسیب پذیر کردن اقتصاد کشور نقش داشته است؟

[به نظر من] آنقدر که بعد از بیش از یک دهه نتوانستیم جمع کنیم ماجرا را! سیاست های غلط در جهت حذف نیروهای انسانی موثر چقدر ما را ناتوان کرده است و چه کسانی در بزنگاههای تصمیم سازی، کشور را از نیروهای توانمند به دلایل واهی و بی پایه محروم می کنند؟ چه کسانی بله قربان گویی و چاپلوسی را ترویج می دهند؟

آیا ممکن است عملکرد ابوی ارجمند را در استان فارس از هر دو حیث بررسی کنیم؟ او می بایست با پیوند دادن لایه های مختلف جامعه با انقلاب و نظام، پهنه فکری نظام را تقویت می کرد، آیا کرد؟

اینکه ما بدون تامل، صرفا با نگاه شعاری این حرف امام را می زنیم این مشکل ماست نه دستور ایشان. بله ما ظاهری از واژه های امام را گرفتیم و در بسیاری از موارد خلاف آن عمل کردیم.

امام دستور دادند بنیاد مستضعفان تشکیل شود تا همه چیز در حساب و کتاب باشد شما بیایید همین نهاد را بررسی کنید من فکر می کنم یک بنیاد مستضعفان دیگر باید درست شود تا این بنیاد و بسیاری دیگر از کارتل های اقتصادی برامده از [مشکلات] در همین سیستم را مصادره کند؟ اینها چه ربطی به آن فقید سعید دارد؟

بله ما راه امام را نرفتیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا