خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق تا ۳ روز آینده

سامانه بارشی فعال در کشور تا سه روز آینده در اغلب مناطق غیر از حاشیه جنوب‌شرق کشور، سبب بارش باران و رگبار و رعد و برق می‌شود.

به گزارش فارس،‌ طبق پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری، سامانه فعال بر روی کشور در سه روز آینده نیز در اغلب مناطق غیر از حاشیه جنوب شرق در استان سیستان و بلوچستان فعال است و سبب بارش باران و رگبار، وزش باد، رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهد شد.

شدت بارش‌ها امروز چهارشنبه در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری،‌ غرب و شمال هرمزگان، جنوب استان‌‌های همدان، مرکزی، فارس و دامنه‌‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های تهران، البرز و قزوین است.

همچنین در روز پنج‌شنبه هفته جاری شدت بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ جنوب کردستان، همدان‌، مرکزی، شمال بوشهر و برخی نقاط استان فارس است.

در سه روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش موقتی باد شدید سبب گرد و خاک خواهد شد.

‌امروز چهارشنبه و فردا پنج‌شنبه، غرب خلیج فارس مواج است و همچنین روز جمعه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز پنج‌شنبه نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران همراه با وزش باد و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز جمعه هفته جاری آسمان تهران نیمه‌ابری تا ابری در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 21 و 13 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده استان‌های بوشهر با دمای 29 درجه بالای صفر و سیستان و بلوچستان با دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور و همدان با دمای 3 درجه بالای صفر، خنک‌ترین استان‌‌ کشور است.

کاربران همچنین می‌توانند،خبرنامه هفتگی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا