خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله خامنه‌ای؛ شنیدید احمدی‌نژاد چه گفته؟

جعفر شیرعلی‌نیا، پژوهشگر تاریخ جنگ در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب؛ شنیدید آقای احمدی‌نژاد چه گفته؟» نوشت:

30 سال پیش در ارديبهشت ٦٩ جيمز بيكر وزير امور خارجه‌ي امريكا گفت آمريكا آماده‌ي مذاكره مستقيم با ايران است. عطاءالله مهاجراني يادداشتي با عنوان مذاكره‌ي مستقيم در روزنامه اطلاعات نوشت و استدلال‌هايي تاريخي، ديني و سياسي آورد كه مذاكره‌ي مستقيم غيرمنطقي نيست و استفاده از يك فرصت تاريخي است.

رهبری هم علیه پیشنهاد مذاکره سخن گفت؛ دوازدهم ارديبهشت ٦٩: «مذاكره با آمريكا، يعنى معامله با آمريكا. معامله، یعنى دادوستد؛ يعنى چيزى بگير، چيزى بده. تو از انقلاب اسلامى، به آمريكا چه مي‌خواهي بدهى، تا چيزى از او بگيرى؟ …خاك بر سر آن ملت و دولتى كه زير بار اين‌طور تحميل‌هاي آمريكا برود. توقعات آمريكا نسبت به كسانى كه در آن‌ها اندكى ضعف احساس مي‌كند، اين‌گونه است.» و گفته بود: «نخير. من با مذاكره‌ي با آمريكا مخالفم و دولت جمهورى اسلامى، بدون اجازه‌ي من امكان ندارد چنين كارى را بكند و خودشان هم قاعدتا با چنين كارى موافق نيستند.»

هاشمی رفسنجانی در یادداشت روزانه دوازدهم اردیبهشت ١٣٦٩ نوشته است: «تلفنى به آيت‌الله خامنه‌اى گفتم، در صحبت‌ها به آقاى مهاجرانى اهانت شده است؛ قرار شد جبران شود.»

همان روز (دوازدهم ارديبهشت) رهبری در نامه‌ای به مهاجرانی نوشت: «شنيدم بعضي‌ها از حرف‌هاي امروز من، قصد طعن و توهينى نسبت به جناب‌عالي استنباط كرده‌اند و شايد بعضى خواسته‌اند يا بخواهند آن را مستمسكى براى اهانت به شما بسازند. اعلام مي‌كنم كه اين استنباط غلط است. من يك فكر را تخطئه كرده‌ام و نيت توهين به كسى نداشته‌ام و اگر بدون اراده‌ى من به شما توهين شده است، از شما عذر مي‌خواهم.»

آقای خامنه‌اي گاه در موضوعات حساس، نسبت به سخنان مقامات موضع مي‌گیرد.

به عنوان نمونه در پنجمین روز نوروز سال 95 در حساب توییتری منتسب به هاشمی رفسنجانی این جمله منتشر شد: «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها…»، هاشمی می‌گفت جمله از او نیست و برداشت ادمین توییتر از یک مصاحبه ی قدیمی اوست.

11فروردین95 رهبری در سخنانش به این جمله اشاره کرد و گفت: «این‌که بعضی‌ها بیایند بگویند «فردای دنیا، فردای مذاکره است، فردای موشک نیست»، این حرف اگر از روی ناآگاهی گفته شده باشد، خب ناآگاهی است، اگر از روی آگاهی گفته شده باشد، خیانت است.»

در همین سال وقتي بحث آشتی ملی از سوی خاتمی مطرح شد، رهبری 27 بهمن سال 95 صریحا و با چند روز فاصله واکنش نشان داد و گفت: «مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد…» و نظرش را مفصل در این‌باره توضیح داد.

حالا آقای احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، نظام را با یک اتهام عجیب متهم کرده است. او رسما می‌گوید در سال 88 نیروهای امنیتی به نتیجه رسیدند «اراذل و اوباش را به کار بگیرند. اراذل و اوباش سازمان یافته توسط همان گروه امنیتی.»

او توضیح می‌دهد: «از برنامه‌های دیگر این‌ها و طرح‌های معمول این باند‌هایی که به سیستم‌های امنیتی در بسیاری از کشور‌های دنیا رخنه کرده اند، سازماندهی اراذل و اوباش است. آن‌ها را سازماندهی و حتی مسلح می‌کنند و زمانی که مردم یک اعتراض معقول و اعتراض به حقی علیه طبقه اشراف دارند، این‌ها می‌آیند آتش می‌زنند، درگیری درست می‌کنند، بلوا درست می‌کنند و زمینه‌های برخورد خشن با مردم معترض را فراهم می‌آورند.»

او حتی ایجاد باور تقلب در سران معترضان را کار نیروهای امنیتی می‌داند؛ «این‌ها با کمک به عناصر قدرت‌طلب، آن‌ها را به برهم زدن جریان قانونی انتخابات ترغیب کردند. به سردمداران جریان قدرتمدار وعده دروغ دادند و گفتند ما اسناد تقلب در انتخابات را به شما می‌دهیم. شما بروید جلو و نگران نباشید. آن‌ها با ادعای تقلب وارد صحنه شدند»

هر چند این سخنان تغییر چندانی در کارنامه‌ي عجیب صاحب عبارت «خس و خاشاک» ایجاد نمی‌کند اما اگر این اتهام درست باشد تحلیل بسیاری وقایع مهم در این سال ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌اي؛ آیا شنیده‌اید احمدی‌نژاد چه گفته است؟

این گفته‌ها می‌تواند بسیاری از علاقه‌مندان شما را هم تحت تاثیر قرار دهد، ای کاش موضعی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بگیرید، این موضع‌گیری برای امروز ما و فردای تاریخ بسیار حیاتی است.

(متن سخنان آقای احمدی‌نژاد برگرفته از سایت دیدار نیوز است که متن کامل مصاحبه را منتشر کرده است)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط می توانم بگویم آقای ………بسیار وفیح و دروغ گو هستند .
    برعکس بوده و….
    همه میدانیم و می دانند و می داند که ایشان صلاحیت اداره کوچک را نداشته و فقط برای این نیروهای … و….و…. از ایشان حمایت ویشتیبانی کردند که نیروهای مردمی و اصلاح طلبان و…. هرگز نتواننددر آینده کشور نقش داشته باشند .
    واقعاعجیب است کسی که توسط ….و…و… به شهرداری تهران و ریاست جمهوری رسیده چگونه وقیحانه دروغ و مردم فریبی می کند .
    به ایشان این سخنان هرگز نمی آید و فقط به قول لسان الغیب حافظ شیرازی
    آقای احمدی نزاد عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
    بیش از این ارزش ندارد در خصوص او سخن گفت و یا سخنان او را شنید او به …..تاریخ مردمی انداخته شده و تمام والسلام

    46
    144
    1. خاک‌ بر سرتون اگر صد ها محمد مصدق جمع شوند و صد ها امیر کبیر ها جمع شوند و صد ها مدرس ها جمع شوند به اندازه یک بند انگشت محمود احمدی نژاد ارزش ندارند ای جیره خواران کاخ نشینان روزگارتان به فلاکت سپری خواهد شد دکتر احمدی نژاد اسطوره بی نظیر قرن هست تمام اصلاح طلبا و اصول گراها جمع شید با هم خاک پای احمدی نژاد نمیشوید دزدان […] و بی شرف.

      219
      109
        1. اگر ذره ای وجدان داشتی بدون استدلال منطقی علیه رئیس جمهور سابق حرف نمیزدی….انصافا احمدی نژاد برخلاف تمامی رئیس جمهور های قبلی و بعد از خودش پر کار، مردمی، بود….تنها رئیس جمهوری بود که مثل هاشمی رفسنجانی، خاتمی،و روحانی هیچگاه به کشورش خیانت نکرد،تنها رئیس جمهوری بود که در دوران خود صنعت هسته ای ،هوافضا،مسکن و شهرسازی رونق داشت….ولی آنهای دیگر فقط فرصت سوزی کردند، آشکار و پنهان به کشور خیانت کردند…بی دلیل نیست که اسرائیل و پیاده نظامهایش در داخل ایران همیشه به دنبال تخریب او بوده اند…..

          56
          28
      1. اصلا احمدی نژاد خوب
        ولی دقت کنید کدوم یک از رجال سیاسی تو رسانه ای تهمت و افترا به شخصی که از بزرگان مملکت بوده زدند؟
        بله آقای دکتر حاج اسطوره بی بدیل احمدی نژاد این افتخارو دارند که این سنت لجن بها رو پایه گذار بودند که برای نمایش و عرض اندام کردن و پوشش نقص های خود دیگران را متهم کنند.
        احمدی نژاد در ایران و ترامپ درآنسوی کره مشارکت خوبی علیه کره زمین و امنیت تمام ساکنینش داشتند و دارند..
        در جایی که بزرگتر کوچک شود کوچکتر هیچوقت بزرگ نخواهد شد….

        33
        18
        1. شما یا پرت تشریف دارید یا خودتان را به خواب زده اید واقعا در همان انتخابات در جریان مبارزات انتخاباتی در سالن هفتم تیر چه توهین هابی که به احمدی نژاد زدهدنشد آنها سابقه محسوب نمیشود؟ در انتخابات سال ۷۶ عالیجناب سرخ پوش توسط چه کسانی به هاشمی اطلاق شد؟؟ آنها سابقه محسوب نمیشود؟؟ در انتخابات دوره سوم مجلس اتهامات سنگینی که توسط جناح چپ آن زمان و لیبرال وابسته این روزها به جناح راست و مشخصات آقای مهدوی کنی زده شد را ندیده اید؟؟ شما حقتان هست سرتان را در برف کنید و از احمدی نژاد بدنام بیاید ولی حق ندارید دروغهای خودتان را به عنوان تاریخ به خورد مردم بدهید سخنی هم ببا این مورخ تازه سر برآورده دارم که جناب مورخ یعنی احمدی نژاد این حرفها را نمی گفت که در سال ۸۸ برخی امنیتی ها اقدام به تحریک کردند شمای مورخ نمی توانستید این را درک کنید؟؟ یعنی امثال آشنا ، میرداکادی، شکوری راد ، حجاریان و عبدی وربیعی و بقیه نیروهای امنیتی محسوب نمی‌شدند و نمی سوند؟؟ شما چگونه موورخی هستی که بغض و کینه آن را در فهم تاریخ هم دخالت می دهی؟؟ ضمنا شما حداقل احترام را برای رهبری معظم انقلاب اسلامی رعایت نکرده ای بعد ادعا داری که می خواهی ایشان موضع بکیرد؟؟ ضمنا توصیه می کنم از تعصبدقبیلهدای به دوستانت دست بردارید و فیلم قلاده ۸ای طلا را که همان سالها ساخته و اکران شد را ببینید بعد دم از تاریخ نویسی بزنید جناب مورخ

          16
          12
      2. امیرکبیر و مصدق رو با احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنید خدایی؟!! یچی بگید بگنجه آخه! زمان احمدی‌نژاد درآمد نفتی ایران ۲ برابر کل درآمد نفتی ایران از زمان مظفرالدین‌شاه تا آخر ریاست‌جمهوری خاتمی شد، انقدر دزدی زیاد بود که دکل نفتی رو آش با جاش بردن کسی نفهمید!! مصدق نفت رو می‌دزدید یا ملی کرد؟ امیرکبیر دزد و دغل‌باز بود؟
        احمدی‌نژاد تمام کرده‌های خودش رو داره انکار می‌کنه! مسئول مصاحبه رادیو فردا بهش گفت: شما بودین که به مردم گفتین خس و خاشاک؟ انکار کرد و گفت: نه من کی گفتم؟ مدرک رو کنید!!!!!
        از وان دیقه و دست تکون دادن برای گروه سرود نابینایان و قهر دولت با رهبری و تعطیلی سینماهای کشور و سکه ۸۵ هزار تومنی تا ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومنی (افزایش ۲۰ برابری) و بنزین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تومنی (افزایش ۱۰ برابری) و قیمت ۵ برابری اقلام و ارزاق اساسی مردم (که البته روحانی ۶۰۰ هزار برابر بدتر از احمدی‌نژاد عمل کرد و به معنای واقعی کلمه گند زد به مملکت) که بگذریم.
        قصد دفاع از روحانی رو ندارم که گفتم روحانی صدها هزار برابر بدتر از احمدی‌نژاد عمل کرد!! فقط خواستم بگم که حافظه ما ملت مثل حافظه جلبک می‌مونه. حافظه تاریخی شدیدا ضعیفی داریم …
        شایدم با یارانه ۴۵ تومنی … شدیم! مثل ۲۰۰ تومن کمک معیشتی‌ها و ۵۰ تومن بسته معیشتی گرونی بنزین که روحانی رو کرده بت یک‌سری از حضرات!!
        الحق والانصاف که احمدی‌نژاد و روحانی دو بال یک پرنده بودن و دو جناح یک لشکر!!
        مسکن مهر احمدی‌نژاد = مسکن ملی روحانی
        یارانه احمدی‌نژاد = بسته معیشتی روحانی
        افزایش نقدینگی احمدی‌نژاد = افزایش نقدینگی روحانی
        بنزین ۱۰ برابری احمدی‌نژاد = بنزین ۳ برابری روحانی
        طلای ۱۰ برابری احمدی‌نژاد = طلای ۱۴ برابری روحانی
        سکه ۲۰ برابری احمدی‌نژاد = سکه ۱۰ برابری روحانی
        دلار ۵ برابری احمدی‌نژاد = دلار ۱۰ برابری روحانی
        گند زدن بهمنی (بانک مرکزی) = گند زدن سیف و نعمتی
        و صدها وجه شبه دیگر که در این پیام نگنجد …

        44
        24
        1. تفسیر به رای کردن،و بر اساس هوای نفس حرف زدن،نتیجه اش تحلیل غلط شماست…کسائیکه ناجوانمردانه….احمدی نژاد و روحانی را با هم مقایسه میکنی…..جهت آگاهیتون کافیه که بدونید…تورم فاحش در زمان دولت روحانی ۲۰۰ برابر بیشتر از زمان احمدی نژاد بوده…..دوم اینکه مسکن مهر تا حدود زیادی موفق اجرا شد،و خیلی ها خانه دار شدند،اما مسکن اجتماعی روحانی اصلا به مرحله اجرایی نرسید، قیمت مسکن در دولت روحانی افسار گسیخته بالا رفته و میرود…. روحانی شکاف طبقاتی بین اقشار مرفه و ضعیف جامعه ایجاد کرد، اما شما بهتر هست به یک صرافی مراجعه کنی و قیمت سکه، دلار،رو دقیق بپرسی، و از خودت قیمت نگذاری……و قیمت سکه و دلار زمان دولت احمدی نژاد را هم بپرسی….و خواهی دید اختلاف فاحش بین این دو دیده میشود،در ضمن از تورم قیمت خودرو در دولت روحانی و دولت احمدی نژاد هم درست تحقیق کن….هر چند که قیمت خودرو در دولت روحانی ۷۰۰ برابر دولت احمدی نژاد تفاوت فاحش دارد….اما مهمتر اینکه صنعت هسته ای در دولت احمدی فعالیت داشت، اما در دوران روحانی به تعطیلی کشیده شد…….و…….

          22
          12
      3. متاسفم برات که از ی فرد معلوالحال خودشیفته که پا جا پای رجوی وامثالهم داره میزاره برای خودت بت درست کردی هر کسی هرچند کارهاش خوب باشد ولی از ریل ولایت فقیه ورهبر اسلامی بیرون بزنه اونفرد مردود ومنافق است که این بت شما نیز اثبات کرده که آنچه که می نماید نبود ونیست ایشون منافقی دست وپا کوتاس که اینروزها دلسوزان نظام با زنجیر محارش کردن وگرنه چه اتفاقاتی رقم نمیزد خداهدایتش کنه

        21
        16
        1. احسن. دمت گرم.
          اونقدر شبکه های اسرائیلی آمریکایی با پول وهابیها سخن پراکنی کردند و عده ای هم گوش سپردند که یادشان رفته هرکسی از خط انقلاب بیرون بزنه دیگر نمیتونه برای جامعه اسلامی مفیدباشد. احمدی نژاد از وقتی به طناب مشائی آویزان شد به خاکی زد

          11
          11
      4. خاک بر سر افکار منافقنه. احمدی نژاد داره نقش اپوزیسیون رو بازی میکنه. مخالف خوان شده.
        خدا عاقبت همهممون رو ختم بخیر کنه. این آقای محمد احمدی همه دین و دنیای خودش رو ریخته پای احمدی نژاد

        9
        7
      5. خاک برسرت خودت که ادب نداری..ملت بیچاره ما که از هیچ رییس جمهوری خیری ندیدند نه ایشان مویی از سر مصدق ارزش داره و نه حتی جای کفش امیرکبیر می لرزد و نه اون یکی ها..هر کدام اومدند با ندانم کاری میلیاردها دلار خسارت به این مردم بیچاره تحمیل کردند…

        19
        4
      6. خاک برسرت خودت که ادب نداری..ملت بیچاره ما که از هیچ رییس جمهوری خیری ندیدند نه ایشان مویی از سر مصدق ارزش داره و نه حتی جای کفش امیرکبیر می ارزد و نه اون یکی ها..هر کدام اومدند با ندانم کاری میلیاردها دلار خسارت به این مردم بیچاره تحمیل کردند…

        10
        2
      7. بیتربیتی تو نشان میده که الحق شاگرد و جیره خوار احمدی‌نژادی..ملت ایران فقط بیچارگی از دولتها دیدند نه چیز دیگری.درضمن خودت و احمدی‌نژاد که حتماً از صدقه سرش به نوایی رسیدی خاک پای بزرگ مردانی که اسم بردی هم نمی‌شوید برو دهانتو آب بکش.

        16
        4
      8. باسمه تعالی
        احمدی نژاد تا زمانی قابل اعتماد بود که با طناب پوسیده امثال مشائی به ته چاه نرفته بود. حالا دیگر نمیشود به یقین گفت که احمدی نژاد بهتر از مشائی است.
        احمدی نژاد تکبر داشت و شیطان از طریق مشائی گولش زد. خدا آخر و عاقبت ما را ختم بخیر کن

        10
        7
        1. بابا این محمد احمدی خب یه نژاد کم داره

          بهش حق بدین بیا عموجون حرص نخور بابا

          چایی بریزم یا قهوه فدات شم

          ضمن این که خاک بر سر خودت

          1
          3
    2. تمام گرفتارى كشور از سران فتنه يا بهتر بگويم سران خس وخاشاك كه در سيستمهاى امنيتى رخنه كرده واراذل و اوباش را همراهى ونسبت به تسليح وتجهيز آنها اقدام نمودند، لعنت الله عليه، اين سران فتنه در طول ٤١ سال انقلاب تاكنون ( بغير دوره دكتر احمدينژاد) بر كشور مسلط بودن وكشور را به اين روز انداختن، تنها رئيس جمهور مردمى ووطن پرست وخدمتگزار فقط حاج محمود احمدينژاد بوده وهست

      133
      63
      1. اگه همون سیستم امنیتی بر کشور
        تمرکز و نفوذ نداشته باشه مافیا رو پدر تو جمع میکنه یا پدر احمدی نژاد

        احمدی نژاد که به هیئت دولتش اعتماد بسیاری داره توقع خیانت نداره
        ولی حضرت محمد هم وقتی امام علی رو جانشین خودش کرد برادراش یهش خیانت کردن

        تو کشوری که از بحرین گرفته تا آمریکا و روسیه و اروپا
        با ملتش دشمنی دارن و آرزو داشتنشو دارن

        یا این دو قطبیه تموم میشه
        یا باید یه آشوب تحمل کنیم و بعد: مرگ کشور، ملت.

    3. جسارتا هر چهار [نفر دیگری] که رئیس جمهور شدند کشور رو در انحصار گرفتند وحصار امنیتی درست کردند. هیچ کس حق نداره از خط قرمز اونها عبور کنه. این یکیم بقول دکتر از دستشون دررفت.
      خس و خاشاک امنیتی که خون مردمو به شیشه کشیدن با پشتوانه رسانه ای اصلاحطلبان

      69
      19
    4. ببین کاسه داغ تر از آش تویی امثال تو
      خودشانهم می گویند تو باور نمیکنی
      مستند ترور دانشمندان هسته ای رو ببین الان اونا که اعتراف کردن ازادن و زیر شکنجه اعتراف کرد بودن شانس اوردن که اعدام نشدن بخاطر بی آبرویی اینا
      کسی که حتی [کارهای ناشایست] را جایز میدانند برای اعتراف چیزی بیشتر نمیتوان گفت
      در هر صورت به ….

      2
      1
    5. سایت شما عمدا دروغ پراکنی کرده است. اشاره ی احمدی نژاد در همان مصاحبه واضح است که شما آن را تقطیع کرده اید و او از گروه های امنیتی همسو با هاشمی رفسنجانی و خاتمی یادکرده که با واسطگی مهدی هاشمی رفسنجانی، اراذل و اوباش را در آشوب های 88 برای ساقط کردن رای مردمی 24.5 میلیونی احمدی نژاد سازماندهی کردند. احمدی نژاد این نیروهای امنیتی را ادامه ی قتل های زنجیره ای سال های 78 و قاتلان سعید امامی اصولگرا معرفی کرد که حتی او در مقام رییس دولت تنها از پس برخی از آن و نه تمام آن ها برآمد. احمدی نژاد تنها کسی بود که بلافاصله پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری به طور شجاعانه ای فیلمی از شکنجه گری های این جانیان در مجلس هفتم پخش کرد که باعث گریه و ضجه و ترس و وحشت نمایندگان شده بود. آن نیروها هم در سال 88 تلافی کردند. تعجب می کنم، شما در سایت خودتان با بعضی از آن ها، با اسم و بی اسم مصاحبه کرده اید، چگونه خود را به کوچه ی علی چپ می زنید؟
      آیت‌الله خامنه‌ای؛ شنیده اند که احمدی نژاد چه گفته، و دیده اند که شما با زن مظلوم و مومنه ی سعید امامی چه کردید.

      7
      10
    6. اگر ذره ای وجدان داشتی بدون استدلال منطقی علیه رئیس جمهور سابق حرف نمیزدی….انصافا احمدی نژاد برخلاف تمامی رئیس جمهور های قبلی و بعد از خودش پر کار، مردمی، بود….تنها رئیس جمهوری بود که مثل هاشمی رفسنجانی، خاتمی،و روحانی هیچگاه به کشورش خیانت نکرد،تنها رئیس جمهوری بود که در دوران خود صنعت هسته ای ،هوافضا،مسکن و شهرسازی رونق داشت….ولی آنهای دیگر فقط فرصت سوزی کردند، آشکار و پنهان به کشور خیانت کردند…بی دلیل نیست که اسرائیل و پیاده نظامهایش در داخل ایران همیشه به دنبال تخریب او بوده اند…..

      7
      13
  2. چرا چرت و پرت مینویسی اینقدر یک کلام بنویسید ما می‌ترسیم احمدی نژاد برگرده و چون قدرت نداریم چون مردم فهمیدن اطلاح طلب ها فقط عمروعاص هایی هستم که قرآن به سر نیزه میکنن و دوباره دارن با مکر احمدی نژاد رو با رهبر مخالف نشان میدن که خودشون از اب گل آلود ماهی بگیرن ولعنت بر هر خائن و وطن فروش

    128
    33
  3. احمدی نژاد دیوانه قدرت است وبر دیوانه هرجی نیست این که شما برمیدارید ویاداشت یک ادم بیچاره را مینویسید که ایا شنیده اید فلانی چه گفته از بیماری شماست که حرف یک دیوانه متوهم را که توسط یک ادم دو ریالی مطرح میشود را تیتر میکنید حتما باید دستگاهای مسول با شما بعنوان بیمار اصلی برخورد کنن

    33
    98
    1. براي رسيدن به جوابت فكر كنم بهترين ميزان همين لايك يا رد نظريه شما توسط خوانندگان باشد البته پذيرش ان منوط به ديكتاتوري درون و يا دموكرات بودن شخص بر مي گردد ايا شما جسارت عذرخواهي از اكثريت مخالفين نظريه ات را داري، يل حرف ديكتاتور درونت را گوش مي دهي.

  4. جناب شیرعلی نیا نعل وارونه می زنند. چرا تکه ای از مصاحبه احمدی نژاد را سوژه کرده است و مابقی را نادیده می گیرد؟ احمدی نژاد این جریان امنیتی را بخشی کوچک و نفوذی در مجموعه وزارت اطلاعات معرفی می کند که به نفع موسوی غائله تقلب را راه انداخته و کشور را به آشوب کشیده اند. جناب شیرعلی نیا اگر این روایت احمدی نژاد را حقیقت پنداشته، پاسخش این است که رهبری نیز قاطعانه در برابر دروغ بزرگ تقلب و بلوای این عده نفوذی امنیتی ایستاد… پس رهبری چه چیزی را باید بشنود یا پاسخ بدهد؟!! جناب شیرعلی نیا اظهار نظری پارادوکسیکال فرموده اند!

    96
    17
  5. ساکت شین لطفا، از بدبختی اصلاح طلبان همین و بس که توان مقابله با احمدی نژاد رو ندارن و مجبورم ببافند تا یه عده … باور کنند. انتخابات بعدی احمدی نژاد نیاید رای در کار نیست تمام

    11
    5
  6. ساکت شین لطفا، از بدبختی اصلاح طلبان همین و بس که توان مقابله با احمدی نژاد رو ندارن و مجبورم ببافند تا یه عده … باور کنند. انتخابات بعدی احمدی نژاد نیاید رای در کار نیست تمام

    4
    6
  7. احمدی نژاد چراغ راه هدایت و کشتی نجات مردم ایران، احمدی نژاد یک فرشته نجات است. احمدی بیا احمدی بیا احمدی بیا، پای مرغ شده 15هزار تومن، احمدی بیا سوپ پای مرغ شده لاکچری، احمدی بیا احمدی بیا

    7
    7
  8. فقط میدونم در این دوره زمونه غالبا هر گروهی چیزی را ادعا میکنه که در اونیست. مثل راستگویان، تدبیر و امید، پایگاه خبری انصاف که مصداق بی انصافی است. متاسفم براتون

    4
    2
    1. بله در چنان صورتی، حرف شما صحیح است. ژاپن از جنگ اخرش درس گرفت و نشان داد می توان بجای موشک به فکر پیشرفت بود و انسانیت

      1. نوشته بودم در جنگ قره باغ، بین دو دیوانه جنگ در گرفته. بجای چنان صورتی : نه ؟! الزایمر که ندارم !

        1
        1
  9. سلام
    بنظر بنده نویسنده نامه به اصطلاح سرگشاده از احمدی نژاد مفلوک تشنه قدرت که نمک نظام را خورده و نمکدان شکسته است ،منحوس تر است ،می خواهی تمام ندانم کاری های افساد طلبان را متوجه رهبری نظام که بارها کشور را از خطرات حتمی نجات داده کنی ،اگر شما و همپالگی هایتان به نصایح دلسوزانه رهبری معظم انقلاب حفظ الله گوش داده و نگاهتان به بیرون نبود و به امکانات و جوانان کشور تکیه داشتید حال ما بهتر از امروز بود که اسیر یک فرجام بی فرجام شویم و هنوز هم بدنبال چیدن میوه از یک درخت خشک بی حاصل باشیم ،تاریخ خیانت های شما قلم بدستان را فراموش نخواهد کرد و علیرغم فرار به جلو و مظلوم نمائی بالاخره مردم متوجه شدند که چه آدم های کثیفی بوده و هستید و مطمئن باشید که در انتخابات آتی تو دهنی سختی خواهید خورد و این فضا سازی ها نمی توان شما را از پیله ای که بدور خود تنیده اید نجات دهد،انشاالله

    5
    2
  10. دیدید با این همه هجمه ی تیلیغاتی که راه انداخته اید علیه دکتر احمدی نژاد، کاری از پیش نبرده اید!!! حالا از این ترفند می خواهید استفاده کنید که مقام معظم ولایت را وارد این جنجال ها و هیاهوهای خود کنید؟؟؟در باره ی مقام معظم ولایت چه فکری کرده اید شما انسان های غافل و جنجالی!!!؟؟؟ مقام معظم ولایت در مقابل جنجال ها و سیاست های عجیب و غریب حکومت های بزرگ شیطانی که می خواهند ایران اسلامی و رهبر بزرگ ایران اسلامی را متزلزل کنند! بسیار هوشمندانه برخورد می کنند. حالا شما انتظار دارید که با یک پیام و مقاله و سخنرانی و … که معلوم نیست از کجا و توسط چه کسانی نشات گرفته؟؟؟!!! موضع گیری کنند و شما را به اهداف پلید خود برسانند. زهی خیال باطل. ایشان هر وقت صلاح بدانند چه به نفع اسلام و مسلمین است تصمیم های لازم را خواهند گرفت.
    الحمدلله رب العالمین، الحمدلله رب العالمین، الحمدلله رب العالمین، که مقام ولایتی چنین هوشمند و فرزانه و با صلابت داریم و مردمی شهید داده که گوش به فرمان رهبرشان هستند. والا خدا می داند که تا به حال مملکت را به دست چه شیطان هایی انداخته بودید.

    6
    3
  11. من نمی دونم چرا اصلاح طلبان انقدر خودشون رو عاقل فرض می کنند و دیگران رو بی عقل.خدایا این چه گروه مغردریه که نصبب ماه گردب؟؟!!!!
    خدایا ما را از شر این گروه در امان نگهدار

    8
    4
  12. این متن در مرحله اول دروغ قرن آقای نویسنده که اردهان کسی دیگر میخواهی حرف دل خودت رایزنی ….خودتی بعداگه اگه احمدی نژاد که اونم نگفته اشتباه محض کرده این کارازسوی جریان فتنه داخلی برنامه ریزی شده و محکوم به شکست است

  13. عزیران فرهیخته و مطلع حتما میدونن که از نظر روانشناسی بالاترین تنبیه نادیده گرفتن افراده ما در قرآن هم راجع به ۳نفری که جهاد نرفتن آیه داریم،پیامبر بعد برگشتن از جنگ دستور بی اعتنایی دادن تاجایی که عرصه بهشون تنگ میشه و اشتباهشون رو میفهمن و توبه میکنن…حالا عاقبت اون افراد و توبه شون مختص خودشونه خوش بسعادت متنبه شدگان!اما در مورد احمدی نژاد، اولا حداقل ادب حکم میکنه که ما و شما تعیین تکلیف نکنیم برای رهبری. ثانیا نادیده گرفتن احمدی نژاد مسلما بالاترین تنبیهه،چنین کسی لایق مورد نظر قراردادن نیست اون هم از طرف بالاترین مقام مملکت! اینجور بازتاب دادن حرفهای یک دیوانه قدرت و بیچاره جلب توجه، بیشتر این احتیاجاتش رو ارضا میکنه!! رهبری نظراتشون راجع به افرادی بوده که لابد مهم بودن دیگه!مثلا جناب هاشمی رو با احمدی نژاد هم سطح میکنید!(از فایزه خانوم نمیترسید!!)راجع به موندنش تو مجمع هم همین قضیه هست.چنین فردی دنبال بهانه برای آشوب درست کردنه در اصل اصلا انگار وجود نداره که بخواد بیرون شه،همونطور که وجودش هیچ اثری تو مجمع هم نداشته، بهتره درمقابل این مسایل مختص به رهبر سکوت کنیم و اجازه بدیم تا زمان همه چیو معلوم کنه. شما یه پله پایین تر بیا، بگو رییس جمهور، یه پله پایینتر بگو مثلا جناب ظریف، ببین این آقایون چه جوابی میدن. حتما خواهند گفت اون کی باشه که حرفاشو نقد و تحلیل کنیم! والا این زوم روی رهبری، خیرخواهانه نیست. بخداکه نخ تسبیح ما رهبریه. این عدم اعتماد و دخالت در واکنشها یا تصمیمات رهبر القائات دشمنانه خارج نشینان و خاینان داخلیه. بهوش باشیم….

    6
    4
  14. عزیران فرهیخته و مطلع حتما میدونن که از نظر روانشناسی بالاترین تنبیه نادیده گرفتن افراده ما در قرآن هم راجع به ۳نفری که جهاد نرفتن آیه داریم،پیامبر بعد برگشتن از جنگ دستور بی اعتنایی دادن تاجایی که عرصه بهشون تنگ میشه و اشتباهشون رو میفهمن و توبه میکنن…حالا عاقبت اون افراد و توبه شون مختص خودشونه خوش بسعادت متنبه شدگان!اما در مورد احمدی نژاد، اولا حداقل ادب حکم میکنه که ما و شما تعیین تکلیف نکنیم برای رهبری. ثانیا نادیده گرفتن احمدی نژاد مسلما بالاترین تنبیهه،چنین کسی لایق مورد نظر قراردادن نیست اون هم از طرف بالاترین مقام مملکت! اینجور بازتاب دادن حرفهای یک دیوانه قدرت و بیچاره جلب توجه، بیشتر این احتیاجاتش رو ارضا میکنه!! رهبری نظراتشون راجع به افرادی بوده که لابد مهم بودن دیگه!مثلا جناب هاشمی رو با احمدی نژاد هم سطح میکنید!(از فایزه خانوم نمیترسید!!)راجع به موندنش تو مجمع هم همین قضیه هست.چنین فردی دنبال بهانه برای آشوب درست کردنه در اصل اصلا انگار وجود نداره که بخواد بیرون شه،همونطور که وجودش هیچ اثری تو مجمع هم نداشته، بهتره درمقابل این مسایل مختص به رهبر سکوت کنیم و اجازه بدیم تا زمان همه چیو معلوم کنه. شما یه پله پایین تر بیا، بگو رییس جمهور، یه پله پایینتر بگو مثلا جناب ظریف، ببین این آقایون چه جوابی میدن. حتما خواهند گفت اون کی باشه که حرفاشو نقد و تحلیل کنیم! والا این زوم روی رهبری، خیرخواهانه نیست. بخداکه نخ تسبیح ما رهبریه. این عدم اعتماد و دخالت در واکنشها یا تصمیمات رهبر القائات دشمنانه خارج نشینان و خاینان داخلیه. بهوش باشیم….

    2
    3
  15. هیچ ریس جمهوری دراین وضعیت کشورکه همه رودارورشکست میکنه جلواینها رو بگیره فقط احمدی نژادهست تمام

    4
    4
  16. یعنی چی این چه لحن حرف زدن با رهبر مسلمین جهان هست یه جور میگه شنیدی که انگار رهبری به ایشون بدهکاره
    آخه چقدر شماها دلدرد دارین
    رهبری اگه تشخیص بده موضع میگیره اگه تشخیص نده نه شما چیکاره اید که تعیین و تکلیف میکنید

    2
    4
  17. امیرکبیر و مصدق رو با احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنید خدایی؟!! یچی بگید بگنجه آخه! زمان احمدی‌نژاد درآمد نفتی ایران ۲ برابر کل درآمد نفتی ایران از زمان مظفرالدین‌شاه تا آخر ریاست‌جمهوری خاتمی شد، انقدر دزدی زیاد بود که دکل نفتی رو آش با جاش بردن کسی نفهمید!! مصدق نفت رو می‌دزدید یا ملی کرد؟ امیرکبیر دزد و دغل‌باز بود؟
    احمدی‌نژاد تمام کرده‌های خودش رو داره انکار می‌کنه! مسئول مصاحبه رادیو فردا بهش گفت: شما بودین که به مردم گفتین خس و خاشاک؟ انکار کرد و گفت: نه من کی گفتم؟ مدرک رو کنید!!!!!
    از وان دیقه و دست تکون دادن برای گروه سرود نابینایان و قهر دولت با رهبری و تعطیلی سینماهای کشور و سکه ۸۵ هزار تومنی تا ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومنی (افزایش ۲۰ برابری) و بنزین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تومنی (افزایش ۱۰ برابری) و قیمت ۵ برابری اقلام و ارزاق اساسی مردم (که البته روحانی ۶۰۰ هزار برابر بدتر از احمدی‌نژاد عمل کرد و به معنای واقعی کلمه گند زد به مملکت) که بگذریم.
    قصد دفاع از روحانی رو ندارم که گفتم روحانی صدها هزار برابر بدتر از احمدی‌نژاد عمل کرد!! فقط خواستم بگم که حافظه ما ملت مثل حافظه جلبک می‌مونه. حافظه تاریخی شدیدا ضعیفی داریم …
    شایدم با یارانه ۴۵ تومنی … شدیم! مثل ۲۰۰ تومن کمک معیشتی‌ها و ۵۰ تومن بسته معیشتی گرونی بنزین که روحانی رو کرده بت یک‌سری از حضرات!!
    الحق والانصاف که احمدی‌نژاد و روحانی دو بال یک پرنده بودن و دو جناح یک لشکر!!
    مسکن مهر احمدی‌نژاد = مسکن ملی روحانی
    یارانه احمدی‌نژاد = بسته معیشتی روحانی
    افزایش نقدینگی احمدی‌نژاد = افزایش نقدینگی روحانی
    بنزین ۱۰ برابری احمدی‌نژاد = بنزین ۳ برابری روحانی
    طلای ۱۰ برابری احمدی‌نژاد = طلای ۱۴ برابری روحانی
    سکه ۲۰ برابری احمدی‌نژاد = سکه ۱۰ برابری روحانی
    دلار ۵ برابری احمدی‌نژاد = دلار ۱۰ برابری روحانی
    گند زدن بهمنی (بانک مرکزی) = گند زدن سیف و نعمتی
    و صدها وجه شبه دیگر که در این پیام نگنجد …

    2
    1
  18. این لحن سخن گفتن خطاب به امام جامعه و راست دروغ را به هم بافتن برای اینکه توقع ورود رهبری را به مسائل بی اهمیت ایجاد کند، منشأ داخلی ندارد. باید دید گوینده از کجا تزریق فکری و مالی می شود. مواظب نفوذ باشید. هاشمی موضوع عدم نیاز به موشک و تمثیل ژاپن را گفته بود و چون از مقامات با نفوذ بود، لازم بود امام جواب او را بدهد. مهاجرانی هم همینطور، وزیر بود. بله او سخنگوی یک تفکر بود که الان همان تفکر اپسوزیون است. نه خیر آقا، تو خوابی رهبر بیدار و موضع گیریهایشان درست، به موقع و کاری است. شما ذائقه تو درست کن لطفا.

    4
    4
  19. تنها راه رهایی از این وضعیت
    رفراندمه
    باید موضوعات مهم توسط مردم مشخص بشه نه توسط عده ای وطن فروش تندروی ضد ایرانی

    3
    2
  20. اینو خودمون میدانیم نیازی نیست احمدی نژاد بگوید هیچ کس که پشتش به جایی گرم نباشه نمیتونه بانک بسوزانه ما میترسیم بگوییم که اینا همان اراذل اوباش خودی هستند ولی احمدی نژاد نمیترسه میگه درود بر وطن پرست

    3
    1
  21. دکتر احمدی نژاد امیر کبیر زمان است که قدرت طلبان و اشراف گران اجازه کار به او نمیدهند

    3
    4
  22. این آقا ابو عطا میخواند سوء استفاده از نام رهبری برای سرکوب کسی که با آنها در یک سو نیست و ترس از بازگشتش که طیف این اصلاح طلبان را بگور میبرد .اما از احمدی نژاد انتظار داریم در مورد تعطیلی دولتش و بیان مطالب لجام گسیخته در زمان ریاست جمهوریش از رهبر انقلاب پوزش بطلبد وگرنه حظورش در انتخابات مصمایی ندارد

    2
    2
  23. اگه بزارن دکتر احمدی نژاد به میدان بیاد که نمیزارن چون ازش میترسن تنها رییس جمهوری که به مردم کم در آمد توجه داشت دکتر احمدی نژاد بودند چه بسا خیلی از همین مردم داشتن با یارانه زندگی میکردن بعد ایشون کسی جرات نداشت یه قرون بهش اصافه کنه بدترین کار رو هم کردن قیمت همه چی سر به فلک کشیده هیچ ارگان و مسئولی هم پاسخگو نیست کشور رو گل و بلبل توصیف میکنن در حالی اقشار کم درآمد با بدبختی دارن زندگی میکنن دکتر احمدی نژاد عرضه داشت جرات داشت

    4
    9
  24. سلام.
    بی شک عده ی کثیری از مردم، آقای احمدی نژاد را دوست دارند، و اگر کاندید شود و توشط شورای نگهبان ردّ صلاحیت نشود با آرای حداکثری بر کرسی ریاست جمهوری خواهد نشست.
    ان شاالله هر چه خیر هست پیش آید …

    3
    5
  25. سلام.
    بی شک عده ی کثیری از مردم، آقای احمدی نژاد را دوست دارند، و اگر کاندید شود و توسط شورای نگهبان ردّ صلاحیت نشود با آرای حداکثری بر کرسی ریاست جمهوری خواهد نشست.
    ان شاالله هر چه خیر هست پیش آید …

    2
    3
  26. بادروغ و کلک می‌خواهید کسی که فقط درخدمت ملت بوده و هست را خراب کنید هرگز نمی‌توانید.. دولت شما آنقدر گندزده که بااین دروغها نمی‌توانید ذهن مردم را منحرف کنید

    4
    5
  27. ای وطن فروشها خجالت بکشید . یک رئیس جمهور درست در تاریخ جمهوری اسلامی که دیده شده . آن هم احمدی نژاد است. . ای غارتگران شما ها مردم را از دین و قرآن متفر کردید . لعنت خدا برشما . آشغال هایی مثل شما لیاقت آن را ندارید که احمدی نژاد رئیس جمهور شود. چون میدانید که یغه شما را خواهد گرفت و دیگر نمی توانید مال ملت را بخورید. مردم آگاه هستند و اورا میخواهند.

    4
    4
  28. سلام..مردم فقط ثبات وآرامش اقتصادی ودوری از جناح بازی ورانت خواری را از دولت آینده مصرانه خواهانند..دعوای قدرت ومسند مملکتو به قهقرا میکشونه…

  29. بنده سال 88 سرباز بودم در نیرو انتطامی تهران بزرگ.خودم به شخصه استفاده از اراذل و اوباش برای ارعاب و سرکوب مردم را دیدم و تعدادی موتور هم به آنها دادیم که موثر تر عمل بکنند.

    5
    1
  30. چقدر کارشون رو بلدن، واقعا من انگشت به دهن میمونم از دیدن این همه… بازی سیاسی، قبلا فک میکردم واقعا نادونن اما نیستن به خدا، چقدر ظریف میخوان این دوتا رو (رهبری و احمدی نژاد) به جون هم بندازن!!!!!!!!! کی بهره اینو میخواد ببره غیر خدا کسی نمیدون؟؟؟؟؟

    2
    1
  31. جرات دارید مردید یکبارم شده حرف حق و بزنید بگید به جز احمدی نژاد همه مون دشمن رهبر وملت وکشور هستیم وبه نفع دشمن ماموریت داریم جلو پیشرفت ایران و ایرانی رابگیریم واز بازگشت احمدی نژاد می‌ترسیم چرا اینهمه حاشیه میرید هرچقدر بگید احمدی نژاد تخریب نمیشود مردم دیگه آگاه شده وخدا با احمدی نژاد است خودتونو نکشید همتون خائن هستین فقط خدا به زمین گرمتان بزند که ملت را به زانو درآوردید اگه احمدی‌نژاد نبود ملت الان فنا شده بود چقدر بدبخت و حقیر شدید که از برگشت محبوب دلها وحشت دارین بمیرید بهتر از زندگی کثیفه توخونه خودی نوچه دشمن هستین مرگ بادتان

    3
    4
  32. بسیاری از ترس حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد عزیز رهبر مسلمین جهان ونماینده خدا در روی زمین به وحشت افتاده وچشمان نابینا و کم بینای خودشان را بسته نقاب به صورت کشیده وراه عمروعاص و ابو موسی اشعری را د پیش گرفته‌اند غافل از اینکه دکتر احمدی‌نژاد در قلبهایمان تاابد خواهد بود حتی اگر دستور اشتباهی وتوصیه بفرمایند که حتما به صلاح نظام اسلامی و ملت ایران و جهان میباشد ایشان متعلق به کل بشریت است اگر دوستان ایشان نجابت بخرج میدهند ومدارا میکنند از بزرگی و درک بالا واعتماد به اندیشه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی اقای دکتر محمود احمدی‌نژاد است ولاغیر ودر جواب آن ابله که ورود جناب دکتر به شهرداری وریاست جمهوری رامضحکه نمودند اول جواب ابلهان خاموشی است وثانیا بیاد ارید پانزده خرداد 42 که جمال عبدالناصر به هر اشوبگری فقط بیست وپنج ریال داده بود همین یک مثال ساده شما باس خودکشی کنید

    2
    3
  33. سلام
    عیبی نداره بگه آدمی که بایک مشت مرتاض جن گیر کاردولت
    روپیش میبرد بیشترازاین توقع نمیره بزاریدتوحال خودش باشه
    توهمه دیگه چیکارش دارین

    2
    2
  34. چون پرده درافتدنه تو مانی و نه من، اینها همه دعواشون برای برای لحاف ملاست. در یک چیز یزمشترکند قدرت قدرت قدرت
    کو ان مولایی که در جنگ بی سپر میجنگید و در درزمان صلح چنان لرزه بر براندامش می افتاد که گویی میخواهد جان دهد و طفلی یتیم گرسنه میدید گریه میکرد ?
    بیایید داخل ملت ببینیم چهل سال پیش چی بودیم حالا چی شدیم ? دیگه چه فرقی میکنه حسن بود یا نقی یا یاتقی
    حالا هم بازی، بازی من نبودم من نبودم راه راه افتاده ملتی گرسنه که که تن فروشی میکنه، نان از نانوایی برمیداره و …. خجالت داره مرد باشیم و حقیقت بین

  35. همش حرف مفته… چند وقتیه که یکپارچه و سازمانی رهبر و احمدی نژاد و دارن میکوبن ..ولی کور خوندید. ملت رو بیچاره کردید ولی ذهنشو نه…

    2
    1
  36. اگر در ۲۵۰۰ سال حکومت سلطنتی و ۴۱ سال جمهوری اسلامی یا رئیس جمهوری یافتید که به تمام ایران سفر کرده باشد و به تک تک افراد کشور از فقیر‌ و غنی یکسانحقوق داده باشد، بفرمایید که بدانیم کسی مثل دکتر احمدی نژاد وجود داشته. لطفا فقط نگویید پول مملکت هدر رفت میخواستیم زیر ساخت بسازیم یا ۴۴۵۰۰ بدرد چه کسی میخورد!! چون آن موقع ۵۰ دلار میشد که به نرخ امروز میشود نفری یک میلیون و پانصد هزارتومان

    2
    1
  37. حالا انصاف نیوز بی انصاف تو این شرایط مملکت میخواهی از آب گل آلود ماهی بگیری و مسئولان رو با هم در گیر کنی ،خاک بر سر تفرقه انگیزان .

    2
    2
  38. بعد از چهل سال ملت دیگه متوجه این شده اند که دعوا سر قدرت ودزدی وچپابلگری است نه ابادانی مملکت برای ملت متاسفم

  39. وقیح تر از این اصلاح طلبا وجود نداره
    به جاش یکم به رئیس‌جمهور مورد علاقتون بپردازید که کشور رو به… کشیده. وضعیت مدیریت خودتون رو ببینید، این وضع کشور رو شماها مسئولید، این مشکلات رو شما ها مسئولید بعد گیر دادید یه حرف یکی که الان از چپ و راست داره میخوره

    1
    1
  40. جناب پژوهشگر جای تعجب است که شما منظوراحمدی نژاد از افرادنفوذی در نیروهای امنیتی را وارونه بیان میکنید ایا انقدرساده و کم اطلاعی یا خودتو زدی به کوچه علی چپ ،وقتی اشاره احمد ی نژاد از حضور این افراد از دوره رفسنجانی تا خاتمی وبعد خودش است که حامی طبقه اشرافیتند منظورچه نوع افرادیند .مگر نه اینکه مغزهای مثلا متفکراصلاحات درهمین سازمان بوده اند یا مشاورحال حاضرروحانی .زیاد به مغزت فشار نیارکمترپژوهش کن!

    1
    1
  41. رهبری خودشون بر اوضاع مسلط هستند ، شما بکار خودت مشغول باش ، رهبری بارها نشان دادن که با مواضع احمدی نژاد موافق هستند و خودشان دغدغه های احمدی نژاد را دارند ، از رهبری هرینه نکنید .

  42. چرا یه سری حرف دروغ رو همراه حرفهای درست به خورد مردم کم اطلاع میدید از خدا نمیترسید ؟؟؟ این مصداقی از وطن فروشی است

  43. این ها همش یه سیاسته دوباره میخوان عین انتخابات قبلی بین رهبر انقلاب و احمدی نژاد تفرقه بیندازن تو رو خدا صدایمان را به رهبر انقلاب برسونین جناب احمدی نژاد یه مرد واقعی سیاست مدار بلقوه هستش در مقابل دشمنانمان ولی اقای ایکس این سیاست رو روی خود مردم پیاده میکنه من با فهم کامل به شما رهبر گرامی میگویم اگر هر کسی جز جناب احمدی نژاد رئیس جمهور نشود کشور به نابودی خواهد کشیده می‌شود

  44. این ها همش یه سیاسته دوباره میخوان عین انتخابات قبلی بین رهبر انقلاب و احمدی نژاد تفرقه بیندازن تو رو خدا صدایمان را به رهبر انقلاب برسونین جناب احمدی نژاد یه مرد واقعی سیاست مدار بلقوه هستش در مقابل دشمنانمان ولی اقای ایکس این سیاست رو روی خود مردم پیاده میکنه من با فهم کامل به شما رهبر گرامی میگویم اگر هر کسی جز جناب احمدی نژاد رئیس جمهور نشود کشور به نابودی خواهد کشیده می‌شود

    1
    1
  45. این حرف ها ناشی از توهمه
    خودتان انصاف بدید و قضاوت کنید که این ها رو نوشتین. من اشتباه می کنم یا نه؟ چیزی مصرف می کنید یانه؟ مثل عرق یا تریاک یا… یاهمه

  46. این حرف ها ناشی از توهمه توهم!
    خودتان انصاف بدید و قضاوت کنید که این ها رو نوشتین. من اشتباه می کنم یا نه؟ چیزی مصرف می کنید یانه؟ مثل عرق یا تریاک یا… یاهمه

  47. احمدی نژاد مرد بزرگی و با وجدانی هست ک جانش را فدای مردم فقیر و مظلوم کشورش و وطنش میکنه و هرگز ب هیچ قدرت نفوذی مفت خور اجازه نداد تا با مفت خوری حق مردم فقیر و زحمت کش کشورش را پایمال کنند و حامی فقرا و زحمت کشان کشورش بوده و هست دوروووود خدا بر انسان های پاک و با وجدانی همچون احمدی نژاد باد

    1
    6
  48. سلام
    عجیب اینکه براساس میل خود روشنگری میکنند وتحلیل میزنند وبنابربرداشتهای شخصی ومطابق میل ومحتوای ذهنشان روایتگری میکنند حال اگرسوال کنی درکدام برهه ازانقلاب ودرکدام عملیات‌ ودرگیری حضورداشتی معطل می ماند تعجبی نداره چشم و گوش تاریخ پراست ازمصلحت اندیشان عافیت طلب بجای اینکه ولی رایاری کنند سعی می کنند خواسته خودشان رابه عنوان خیرخواهی تحمیل کنند.فلذا
    سعی کنید دینتان رابادنیای دیگران عوض نکنید.

  49. اقا کلا دست بر دارید با این نوشته ها و نظرها نسبت به نوشته فوق کسی پای صندوق های رای نخواهد رفت مملکت را ۴۲ سال است نابود کردید و همه آنهایی که در این ۴۲ سال مسئولیت داشتند در این نابودی سهیم هستند

  50. خاک برسرت خودت که ادب نداری..ملت بیچاره ما که از هیچ رییس جمهوری خیری ندیدند نه ایشان مویی از سر مصدق ارزش داره و نه حتی جای کفش امیرکبیر می ارزد و نه اون یکی ها..هر کدام اومدند با ندانم کاری میلیاردها دلار خسارت به این مردم بیچاره تحمیل کردند…

  51. سلام
    – قدر بزرگان تاریخ این کشور نظیر امیر کبیر، مصدق، مدرس … را بدانیم. توهین به آنها چیزی جز ضرر نیست. خیری با توهین به آنها نصیب درگیری جناح های فعلی نمی شود.
    – در مورد سازماندهی اینگونه افراد مصاحبه های دیگری هم وجود دارد. لطفا جستجو کنید، به نام سردار “ه”، که در آن زمان در نیروهای نظامی تهران مسئولیت داشتند.
    – در مورد میزان توفیق هر دولت، می توان با آنچه که داشته است و آنچه به دست آورده است در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی اجتماعی …. قضاوت کرد. با سایر دولت ها مقایسه کرد.
    مثلا برای ایشان روند رشد سرمایه گذاری در دوران ایشان منفی است. روند رشد تولید ناخالص داخلی منفی و در مجموع رشد از دولت های قبل از خودش کمتر است با آن درآمدهای بینظیر تاریخی. اشتغال ایجاد شده در 8 سال دولت وی از تمام دولت های قبل از خودش کمتر است. …
    شش قطعنامه اجماعی علیه ایران ذیل فصل 7 علیه ایران به وجود آمد. با رای تمام اعضا. همان کاغذ پاره ها.
    در نظر سنجی های 88 در دانشگاه ها حتی 20 درصد آرا را نیز نداشت.

  52. سلام
    – قدر بزرگان تاریخ این کشور نظیر امیر کبیر، مصدق، مدرس … را بدانیم. توهین به آنها چیزی جز ضرر نیست. خیری با توهین به آنها نصیب درگیری جناح های فعلی نمی شود.
    – در مورد سازماندهی اینگونه افراد مصاحبه های دیگری هم وجود دارد. لطفا جستجو کنید، به نام سردار “ه”، که در آن زمان در نیروهای نظامی تهران مسئولیت داشتند.
    – در مورد میزان توفیق هر دولت، می توان با آنچه که داشته است و آنچه به دست آورده است در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی اجتماعی …. قضاوت کرد. با سایر دولت ها مقایسه کرد.
    مثلا برای ایشان روند رشد سرمایه گذاری در دوران ایشان منفی است. روند رشد تولید ناخالص داخلی منفی و در مجموع رشد از دولت های قبل از خودش کمتر است با آن درآمدهای بینظیر تاریخی. اشتغال ایجاد شده در 8 سال دولت وی از تمام دولت های قبل از خودش کمتر است. …
    شش قطعنامه اجماعی علیه ایران ذیل فصل 7 علیه ایران به وجود آمد. با رای تمام اعضا. همان کاغذ پاره ها.
    در نظر سنجی های 88 در دانشگاه ها حتی 20 درصد آرا را نیز نداشت. …….
    …….

  53. سگ احمدی نژاد شرف داره به این افساد طلبان بی عرضه و غربگدا که ۴۰ ساله سرمایه های این مملکت و می خورند وادعای مردم داری و دموکراسی می کنند .البته از کسایی که همجنسگرایی را ازادی می دانند هیچ بعید نیست البته اینا همانهایی هستند که اول انقلاب با تندروی و افراط موجب ازده خاطر شدن بسیاری از هموطنان شدند .و کارهاشون کاملا مکتوب تو تاریخ معاصر ثبت شده.فقط کاش مردم واسه یه بار هم که شده این جماعتو بشناسند

    2
    3
  54. باور نمی کرده شما محقق چهل تیکه دوز تاریخ باشید ولی در انتخاب و برش های تاریخی که انتخاب کرده اید و کنار هم گذاشته اید برای بنده هوسمندی شما در نگاه به تاریخ و عدم بی طرفی شما در نقل و وباز نویسی موضوعات تاریخی بسیار روشن استحال انگیز شما چیست خدا بهتر می داند؟؟؟؟

  55. تو یا گیجی یا مستی یا هر چی هستی مهم نیست چی روحانی بی … رو با احمدی نژاد مقایسه میکنی؟ کل کشور با هم به اندازه احمدی نژاد دلسوز مردم نبودن.افتخارات مسخره روحانی بی … رو با این بزرگمرد مقایسه نکن

    2
    1
    1. احمدی نژاد و زیباکلام وموسوی مهاجرانی روحانی لاریجانی ها و و و و هیچ فرقی باهم ندارن هه؛؛زنده باد خامنه ای زنده باد سپاه زنده باد رییسی و سعیدمحمد

      1
      1
  56. تنها دولتهایی که حامی مردم بودند دولت هاشمی وخاتمی بود یکی را … ودیگری را خانه نشین کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا