خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیروزی نجات‌بخش منچستریونایتد

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل نیوکاسل به برتری چهار بر یک دست یافت و از بحران فاصله گرفت.

به گزارش ایرنا؛ شنبه شب از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، نیوکاسل در ورزشگاه «سنت جیمزس پارک» به مصاف منچستریونایتد رفت که این دیدار با کولاکی که شیاطین‌سرخ در دقایق پایانی به راه انداختند با برتری چهار بر یک میهمان به اتمام رسید.

میزبان خیلی زود به خواسته خود رسید و در دقیقه دوم، «لوک شاو» مدافع کناری منچستر به شکل عجیبی دروازه تیم خودی را گشود.

شاگردان «اوله گانر سولسشر» در دقیقه ۲۰ توسط «فرناندز» به گل رسیدند اما لحظاتی بعد این گل با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد.

منچستری‌ها که در دیدار قبلی با شکست تحقیرآمیز خانگی ۶ بر یک مقابل تاتنهام مواجه شده بودند برای رهایی از شکست دیگری سراسر حمله شدند و در دقیقه ۲۳ «هری مگوایر» مدافع و کاپیتان شیاطین‌سرخ با ضربه سر، گل تساوی را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۵۸ «فرناندز» هافبک پرتغالی تیم منچستر، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در ادامه میهمان برای رسیدن به برتری تلاش زیادی انجام داد و در دقایق پایانی کار حریف را تمام کرد.

در دقیقه ۸۶ پاس عالی «مارکوس رشفورد» به «فرناندز» رسید تا او از زوایه بسته و به زیبایی گل دوم منچستر را درون دروازه حریف جای دهد و جبران مافات کند.

در دقایق ۹۰ و ۹۶ نز «ون بیساکا» و «رشفورد» موفق به گلزنی شدند تا میهمان به پیروزی چهار بر یک رسیده و با ۶ امتیاز و موقتا از بحران فاصله بگیرد.

«اوله گانر سولسشر» سرمربی نروژی منچستر که پس از شکست سنگین دیدار گذشته تیمش مقابل تاتنهام در آستانه اخراج قرار گرفته بود با برتری مقابل نیوکاسل، فعلا از برکناری نجات پیدا کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا