خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دولت بدترین توافق یعنی نفت در برابر غذا انجام داد»

نامه نیوز نوشت:فعال سیاسی گفت: آقای خاتمی، آقای احمدی نژاد و آقای روحانی نیز در دوره ریاست جمهوری خود به آمریکای جنوبی و ونزوئلا سفر کرده بودند بنابراین سفر رئیس جمهور ایران به ونزوئلا خیلی اتفاق تازه ای نیست.

دولت سیدابراهیم رئیسی وارد سومین سال مسئولیت خودش شد؛ اخیرا سخنگوی دولت اعلام کرده مردم اجازه دهند تا دولت برنامه هایش را به نتیجه برساند. اساس این صحبت او مورد نقد بسیاری از کارشناسان است چراکه از ابتدای این دولت نقد غالب این بوده است که برنامه روشن و دقیقی در دستور کار دولت سیزدهم قرار ندارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره نتیجه برنامه های دولت در ۲ سال اخیر گفت: دولت سیزدهم تاکنون کارنامه بسیار ضعیفی داشته است. نیمی از عمر دولت گذشت، دولت تازه به مردم می گوید به من مهلت دهید. در واقع دولت حتی به این نکته نیز توجه نمی کند که دوره مسئولیتش ۴ ساله است.

وی افزود: آقای رئیسی در ابتدای ریاست جمهوری اعلام کرد دولتش ۷ هزار صفحه برنامه دارد اما دو سال از زمان مسئولیت این دولت گذشت و خبری از یک گزارش واقعی به مردم درباره میزان عملیاتی شدن آن ۷ هزار صفحه برنامه نشد. متأسفانه اعضای این دولت هنوز در فضای انتخابات هستند و تلاش می کنند با ارائه یکسری آمار، دستاوردسازی کنند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: سفر آقای رئیسی به ونزوئلا را آنقدر بزرگ کردند که گویی آقای رئیسی نخستین رئیس جمهور ایران است که آمریکای جنوبی را کشف کرده است اما به اخبار دو دهه گذشته که برگردیم، می بینیم آقای خاتمی، آقای احمدی نژاد و آقای روحانی نیز در دوره ریاست جمهوری خود به آمریکای جنوبی و ونزوئلا سفر کرده بودند بنابراین سفر رئیس جمهور ایران به ونزوئلا خیلی اتفاق تازه ای نیست.

وی دولت سیزدهم را بدون کارنامه خواند و ادامه داد: دولت حقوق فرهنگیان یکم فروردین یعنی روز اول عید نوروز پرداخت کرد و به جای عذرخواهی، اعلام می کند حقوق فرهنگیان واریز شد، این مصداق نوشدارو پس از مرگ سهراب بود. معتقدم مگر اتفاق عجیبی بیفتد و عرصه خالی از رقیب باشد که دوباره آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۲ سال آینده رأی بیاورد.

جعفرزاده گفت: دولت سیزدهم به اساس و آرمان های انقلاب ضربات بزرگی زد، بزرگترین این ضربات آن است که در ناآرامی های سال گذشته کسی دولت را خطاب نمی کرد بلکه مطالبه گری ها همه به سمت نظام و رهبری بود. مسئولیت این اتفاق با دولت است چون دولت آنقدر ناتوان بود که هزینه گزافی را برای نظام ایجاد کرد، حال آنکه دولت های قبلی خودشان سپر بودند اما دولت سیزدهم سپر نیست و دائم از نظام هزینه می کند.

وی با بیان اینکه مجلس توجه نمی کند چه بلایی دارد سر کشور می آید، افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه از همه دولت ها دفاع کرده اند اما دولتمردان این دولت طوری حرف می زنند که اگر کار خوبی انجام شود هنرمندی آنها است و اگر بد شد می گویند «دولت را مجری سیاست های نظام است».

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: این دولت تنها دولتی است که سال اول مردم را از خودش ناامید کرد و هرچه زمان گذشت دوز این ناامیدی بیشتر شد. البته به مرور دولت از وعده هایش عقب نشینی کرد به طوری که امروز بدترین توافق یعنی نفت در برابر غذا و دارو را انجام داد. تعامل با دنیا و کاهش تنش سیاسی راهی است که دولت باید همان ۲ سال پیش در آن گام بر می داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا