خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای داوری آدرس اشتباه ندهید!

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام مستعار «ناشناس» در کامنتی ذیل خبر «نامه‌ی عبدالرضا داوری به موسوی خوئینی‌ها» نوشت:

جناب آقای داوری ، ضمن تایید و تصدیق تمام فرمایشات حضرتعالی علیه آقای موسوی خوئینی ها، (که اگر من بودم چند تایی فحش و فضیحت هم نثارش می کردم) اما به فرموده حضرت امیر ع: «کلمه الحق یراد بها الباطل»

سخنان شما، سخن درستی است ولی حیف که با کوبیدن امثال موسوی خوئینی ها قصد تبرئه کسان دیگری را دارید که چندین سال مطلق العنان همه امور مملکت را در ید قدرت خود دارند.

گرچه در سال‌های اول حاکمیت اسلامی امثال ایشان [آقای موسوی خوئینی] علیرغم فقدان سابقه مبارزاتی به قول شما، با تقرب و نزدیکی به آقای خمینی، اسب چموش خویش را در هر جا و مکانی که خواستند جولان دادند.

با اشغال سفارت آمریکا به قول صادق زیبا کلام با بسط و گسترش فرهنگ غرب و آمریکا ستیزی ضمن به انحراف کشاندن اهداف اصلی انقلاب یعنی آزادی و عدالت موجب تسلط تندروان بر انقلاب و در ادامه بوجود آمدن وضعیت فعلی شده اند.

ولی فراموش نکنیم که با به قدرت رسیدن [عده‌ای دیگر] همه آنها به حاشیه رانده شدند و چنانچه هم به قول شما شاگردان دانشگاه پاتریس لومومبا ( که ظاهراً فقط منحصر به آقای خوئینی ها نیست و ایشان هم کلاسی در ایران زیاد دارد!) آگاهانه قصد منحرف نمودن اهداف انقلاب را داشتند.

[چندین] سال زمان بسیار زیادی برای بازگرداندن انقلاب آزادی خواهانه و عدالت جویانه ملت ایران به ریل اصلی خود بود ولی صدحیف و صد افسوس اساتید دانشگاهی چون شما که بایستی سخن درست و مبتنی بر واقعیت و حقیقت بر زبان برانید یا مزورانه و منافقانه ویا بزدلانه و واز سر ترس چشم بر واقعیت و مسببان اصلی فقر و فلاکت ملت ایران می بندید و آدرس اشتباه به مردم می دهید.

سمپاتِ دولتِ بهاریِ آقای احمدی نژاد!! یادتان نرود اگر موسوی خوئینی با اشغال سفارت تحریم های آمریکا را کلید زد، ولی در ادامه آن کعبه آمال شما! آن معجزه هزاره سوم! که از قضا نظرش […]، با کاغذ پاره خواندن تحریم ها و درافتادن بیجا با دنیا [آن را ادامه داد]

[کار احمدی نژاد موجب] تحریض آنان به تحت فشار دادن ملت ایران بر سر مسایل بی‌ارزشی همچون انرژی هسته ای و دخالت های منطقه ای در سوریه و لبنان و عراق، موجبات فقر و فلاکت کنونی مردم را فراهم آورد.

لطفاً آدرس اشتباه ندهید. جرم شما قابل بخشش نیست، به قول بزرگی فرق است بین کسی که سهواً به راه خطا می رود با کسی که عامدانه مرتکب خطا می‌شود.

جناب استاد، شما عامدانه و مغرضانه خود را به نابینایی در دیدن حق می زنید و برای تقرب به قدرت چشم بر واقعیتی که افراد بی‌سوادی چون من هم می‌دانند می‌بندید.

در جایی دیگر با بردن نام اشخاص آبرومند و محترمی همچون امیر انتظام و بازرگان و سحابی و فقیه مجاهد آیت الله منتظری علاوه بر نمایش روشنفکر و دموکرات بودن خود، خواستید گناه برخورد و حبس و حصر آن افراد محترم را به گردن آقای خوئینی ها بیاندازید.

باشد ما هم همچون شما چشم بر واقعیت می بندیم و بر خلاف واقعیت روشن مورد قبول همه ملت، گناه اذیت و آزار و حبس و حصر آنان را از چشم خوئینی‌ها می‌پنداریم،

اما استاد تمام دانشگاه مملکت اسلامی! حبس و حصر ده ساله پاک دست ترین دولت مدار حکومت اسلامی و همسرش و امیر الحاج آقای خمینی و رییس بناد شهید منسوب ایشان و رییس مجلس را هم به خوئینی ها منتسب کنیم؟

جل الخالق از این همه وقاحت و بی شرمی و فضاحت (که گویا در اطرافیان معجزه قرن اپیدمی است)

در ضمن این دولت، دولت اصلاح طلبان واقعی نیست (جعلی هایش را کار ندارم ) از بد حادثه و نبود نامزد اصلی اصلاح طلبان به این روحانی بنفش رای دادیم، همان طور که دولت پاک دست! محمود شما گزینه اصلی اصولگراها در سال ۸۸ نبود و از بغض علی، محب این …… شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا