خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رهبری با بی‌اعتنایی احمدی نژاد را تنبیه می‌کنند

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام «مریم» در کامنتی ذیل خبر «آیت‌الله خامنه‌ای؛ شنیدید احمدی‌نژاد چه گفته؟» نوشت:

عزیران فرهیخته و مطلع، حتما میدانید که از نظر روانشناسی بالاترین تنبیه نادیده گرفتن افراد است. ما در قرآن هم راجع به ۳نفری که جهاد نرفتند آیه ‌ای بر همین مبنا داریم.

پیامبر بعد برگشتن از جنگ دستور بی اعتنایی به آنها را دادند تاجایی که عرصه به آنها تنگ میشود و اشتباهشان رو میفهمند و توبه میکنند. حالا عاقبت آن افراد و توبه شان مختص خودشان است. خوش بسعادت متنبه شدگان!

اما در مورد احمدی نژاد:

اولا حداقل ادب حکم میکنه که ما و شما تعیین تکلیف نکنیم برای رهبری.

ثانیا نادیده گرفتن احمدی نژاد مسلما بالاترین تنبیه است،چنین کسی لایق مورد نظر قراردادن نیست آن هم از طرف بالاترین مقام مملکت! اینطور بازتاب دادن حرف‌های یک دیوانه‌ی قدرت و بیچاره‌ی جلب توجه، بیشتر این احتیاجاتش رو ارضا میکنه!

رهبری نظراتشان راجع به افرادی بوده که لابد مهم بودند دیگر! مثلا جناب هاشمی رو با احمدی نژاد هم سطح میکنید؟ (از فایزه خانوم نمیترسید؟)

راجع به موندنش تو مجمع هم همین قضیه هست. چنین فردی دنبال بهانه برای آشوب درست کردن است در اصل اصلا انگار وجود ندارد که بخواهد بیرون شود. همانطور که وجودش هیچ اثری در مجمع هم نداشته است.

بهتر است در مقابل این مسایل مختص به رهبر سکوت کنیم و اجازه بدهیم تا زمان همه چیز را معلوم کند. شما یه پله پایین تر بیا، بگو رییس جمهور، یه پله پایینتر بگو مثلا جناب ظریف، ببین این آقایان چه جوابی میدهند.

حتما خواهند گفت او که باشه که حرفهایش را نقد و تحلیل کنیم! والا این زوم روی رهبری، خیرخواهانه نیست. بخداکه نخ تسبیح ما رهبریه. این عدم اعتماد و دخالت در واکنشها یا تصمیمات رهبر القائات دشمنانه خارج نشینان و خائنان داخلیست. بهوش باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آن سه عزیزی که مورد بی اعتنایی حضرت قرار گرفتند ومتنبه شدند انسان های مومن وصادق و بی آلایشی بودند که غفلتا اشتباه کردند .
    اولا با شناختی که از احمدی نزاد وجود دارد (لجاجت و دروغ گویی و وقاحت و..) آیا یک درصد احتمال متنبه شدن و یا اعتراف به اشتبیاه در ایشان می بینید؟
    دوما آیا کسانی که از ایشان حمایت کردند و بعد متوجه انحراف و بی تدبیری و لجاجت و … او شدند از مردم عذر خواهی ساده کردند؟
    سوما با سخن شما کلا موافقم که بهترین تنبیه ایشان بی توجهی مردم و اصحاب رسانه و کلا بایکوت ایشان است .
    ولی سوال این است اگر فردی سیاسی و عالم و شناسنامه دار و از خاندان نجیب: مودبانه و صادقانه در جمعی از طرفداران خود سخنانی انتقادی در مخالفت نظام ایراد کند نظام همین قدر سعه صدر نشان می دهد ؟

    8
    6
  2. آن سه عزیزی که مورد بی اعتنایی حضرت قرار گرفتند ومتنبه شدند انسان های مومن وصادق و بی آلایشی بودند که غفلتا اشتباه کردند .
    اولا با شناختی که از احمدی نزاد وجود دارد (لجاجت و دروغ گویی و وقاحت و..) آیا یک درصد احتمال متنبه شدن و یا اعتراف به اشتبیاه در ایشان می بینید؟
    دوما آیا کسانی که از ایشان حمایت کردند و بعد متوجه انحراف و بی تدبیری و لجاجت و … او شدند از مردم عذر خواهی ساده کردند؟
    سوما با سخن شما کلا موافقم که بهترین تنبیه ایشان بی توجهی مردم و اصحاب رسانه و کلا بایکوت ایشان است .
    ولی سوال این است اگر فردی سیاسی و عالم و شناسنامه دار و از خاندان نجیب: مودبانه و صادقانه در جمعی از طرفداران خود سخنانی انتقادی در مخالفت نظام ایراد کند. نظام همین قدر سعه صدر نشان می دهد ؟

    3
    7
  3. به خدا رکشور را قائم به شخص نکنیم! پشتوانه ی این کشور مردمی نجیب هستند که شاهد انواع موضوع گیرهای و تصمیمات متناقض ما هستند! قدرت امری زمینی است و قابل نقد و بگذاریم فرهیختگان و پژوهشگران به امر نقد بپردازند که مصلحت ملک و رهبری در همین است.

    10
    4
    1. مردم پشتوانه کشور هستند اما عطف به انتخابات های گذشته شعور تصمیم گیری و دخالت در اداره برخی امور کشور را ندارند.

      3
      4
  4. اکثریت جامعه با رای دادن به امثال روحانی ثابت کردند که از درک درستی از سیاست و مملکت داری ندارند و اگر رهبری نبودند تا بحال صدها بار این کشور دچار فروپاشی شده بود یا توسط دشمنان نابود میشد پس حرف صدمن یه غاز نفرمایید

    6
    8
    1. آقا مسلم اولاً به تعبیرشما اگر در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ که میلیونها انسان تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده علیرغم چهل سال درگیری با سیاست و داشتن درک و فهم بیشتری نسبت به هموطنان چهل سال قبل خود، درک درستی در رای به روحانی نداشتند، چرا ملت باید به رای میلیونها آدم اکثراً بی سواد که به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ رای دادند احترام گذاشته و از رای آنان تبعیت کنند؟ [پس شما نمی‌تواند رای دهندگان را محکوم کنید. نظر مردم همیشه حجت است] ثانیاً اگر همین مردم به رییسی و قالیباف رای می دادند صاحب درک و فهم بودند؟ و ثالثاً همه می دانیم روحانی و دولت او هرعیب و ایرادی که داشت و دارد ولی در ابتدای امر برای لغو تحریم ها و گسترش رابطه اقتصادی با دنیا و بالتبع شکوفایی اقتصادی کشور (بعد از گندی که دولت محبوب اصولگرایان به اقتصاد کشور زده بود ) آمده بود ولی آنان که بزرگی نامشان و ازدیاد نانشان در تحریم و تنش و منازعه با دنیاست با آتش زدن سفارت و هر آنچه از دستشان بر می آمد نگذاشتند کاری از دست او بربیاید .

      2
      3
  5. دانشجوی معترض و گرسنه به ستوه آمده با زندان و … تنبیه می شود و احمدی نژاد با بی اعتنایی ؟!

    5
    1
  6. بسمه تعالی

    استکبار، نخوت، غرور و خودبرتربینی اشراف اصلاح طلب و اعتدالی (جریان رفسنجانی و حومه) با این دست فرمانی که در چپاول بیت المال می روند، به خواری خواهند افتاد و به زودی توسط جمهور حذف خواهند شد. دست خدای سبحان از آستین ملت شریف ایران با صندوق رای آنها را تار و مار خواهد کرد.

    البته در افراد شاخص جریان اصلاحات هم آدم‌های سالم و دست‌پاکی مثل تاجزاده، رمضان زاده، قدیانی، حتی میرحسین موسوی و حلقه اولش مثل فرشاد مومنی، بهشتی، ارجمند، بهزادیان، فاتح و چند نفر انگشت شمار دیگر وجود دارد.

    هرچند خیلی نمیشود حلقه موسوی را اصلاحطلب جریانی دانست. از انصاف نباید دور شد ولی بسیاری از اصلاح طلب‌ها و به خصوص هاشمی‌گراها امروز تا گردن در لجن رانت و فساد اقتصادی فرو رفته‌اند.

    اینان مرتب دم از دموکراسی می‌زنند در حالی که دروغ می‌گویند. حال که فهمیده‌اند احمدی نژاد در همه نظرسنجی‌ها از همه افراد حتی اپوزسیون خارج‌نشین با اختلاف بسیار جلوتر است، دارند از ترس قالب تهی می کنند و به هر حشیشی چنگ میزنند که او را حذف کنند.

    همان امنیتی‌هایی که احمدی نژاد می‌گوید و موضوعشان را تشریح می‌کند لرز بر اندام‌های فاسدشان نداخته است. هر روز یک خبر فیک و یک جریان دروغ علیه احمدی نژاد در رسانه راه می‌اندازند.

    مانند التماس نامه‌هایی که به نام خبر و گزارش در سایت‌های‌شان برای زمینه سازی اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص منتشر می‌کنند و دم به ثانیه با افراد مختلف مصاحبه جهت‌دار می‌کنند که چرا احمدی نژاد از مجمع اخراج نمی‌شود؟ مگر او چه کرده که اخراج شود؟

    گویی احمدی نژاد چون آنها کف بردهان برای میز و پست له له می‌زند که اگر چنین بود چنین بی‌زره به میدان نمی‌آمد. آنها به دروغ میخواهند مرد بهاری را در تقابل با رهبری نشان بدهند. یاللعجب آن روز دیدم یکی‌شان نوشته بود احمدی نژاد به مقدسترین نهاد نظام (واجا) توهین کرده چرا جلویش را نمی گیرند؟

    کسی که این حرف را می زد از جریانی است که خودشان کثیف ترین اتهامات همچون تجاوز و غیره را به واجا زده بودند در حالی که احمدی نژاد از بخش کوچکی از امنیتی ها فاسد سخن می گفت نه همه کارکنان عموما شریف این نهاد.

    عقل سلیم می گوید به احتمال قوی این جریان رانتی امنیتی فاسد که سرمایه‌های‌شان از تهران تا آنتاریو و کبک، از زوریخ و دبی تا لندن درگردش است، اخباری دارند مبنی بر اینکه قرار نیست احمدی‌نژاد رد صلاحیت شود برای همین به جلز و ولز افتاده اند.

    اگر حرفهای احمدی نژاد درباره باند مخوف امنیتی دروغ است و آن جریان مخوف برای دوقطبی سازی و تنش آفرینی و به جان هم انداختن مردم کاری نکرده‌اند و ماجرا از بیخ دروغ است پس چرا رهبری نظام از کارگردان قلاده های طلا تشکر کرد؟ مگه نه آنکه در همان فیلم ذره ای از همان جریان نشان داده شد؟ (هرچند به نظرم از لحاظ هنری ضعیف به تصویر کشیده شد)

    به راستی دکتر جواد و دکتر جوادهای قلاده های طلا چه کسانی هستند؟ البته من در تحلیل صحبتهای احمدی نژاد در مصاحبه تنها یک ایراد دارم و آن هم اینست که او با مشاوره غلط داوری فکر می‌کند موسوی عامدانه و با علم به اینکه تقلب نشده اعلام پیروزی کرد و با آن جریان مخوف امنیتی همراه شد.

    به نظرم این حرف اشتباهی است. به گمان من موسوی و حلقه اول او فریب خوردند و اسیر فکتهای قلابی آن جریان امنیتی شدند و تحلیل‌های دروغ آنان را به مثابه خبر پذیرفتند.

    آنها(جریان اقتصادی امنیتی) هر روز به موسوی می‌گفتند سند قطعی داریم برای تقلب و به‌موقع به تو می‌دهیم ولی هرگز حتی یک برگ سند تا همین امروز به موسوی و نزدیکانش ندادند.

    آن جریان امنیتی می‌خواست تنش و درگیری را از جلوی در وزارت کشور در شب رای گیری آغاز کند که با هوشیاری سربازان گمنام واقعی امام زمان آن توطئه خنثی شد.

    شما همین مستند را که بی بی سی تهیه کرده نگاه کنید در بخشی از مستند حمزه غالبی (که اتفاقا او هم جزو جوانان پاک و سالم دور و بر موسوی بود) می گوید: به راستی آن شخص که بوده؟ و چرا در حالی که هنوز انتخابات در حال انجام است چنین چیزی از موسوی خواسته؟

    آیا امیر ارجمند، ابوالفضل فاتح، فرشاد مومنی و علیرضا بهشتی که آدمهای شریف و سالمی هستند و حلقه اول دور و بر مهندس موسوی بودند تا الان یک بار دیگر وقایع را با خود مرور کرده اند؟ آیا هیچ فکر کرده اند که آنها و موسوی ممکن است نا خواسته بازگیران سناریویی امنیتی بوده باشند؟ در حالی که خودشان روحشان هم خبر نداشته؟

    امروز که غبارها فرو نشسته و می‌شود صحنه را بهتر دید گمان می‌کنم موسوی در خلوت خودش فهمید چه کلاه گشادی سرش رفته است تنها حیف و صد حیف از جوانانی که در آن غائله توسط و با برنامه ریزی همین باند در کف خیابانها به خون غلطیدند که خدواند کریم دیر یا زود انتقامشان را خواهد گرفت.

    به نظر نگارنده آن جریان مخوف اقتصادی امنیتی می‌خواست هردو شخصیتی که دغدغه مستضعفان را داشتند از گردونه خارج کند تا هیچ نیروی مهم و عدالت‌خواهی در مقابل ادغام ایران در بانک جهانی، بند و بساط‌های آینده و قرادادهای استعماری نتواند دخالت کند.

    واضح است آن باند در پشت صحنه با اجنبی‌ها نیز بند و بساط داشتند و تشرح و کالبد شکافی وضعیت آن زمان این را ثابت می کند. به نظر می‌رسد آن باند در سال 88 احمدی نژاد و موسوی را با مخ به یکدیگر کوبیدند و سال 92 میوه اش ر ا چیدند.

    هم خلع سلاح ایران برای ابد از حق دفاع مشروع و مقابله به مثل و آن معاهده نگین استعماری [برجام] اتفاق افتاد و هم به تعبیر دکتر راغفر (که اتفاقا نزدیک به میرحسین است) بی سابقه ترین غارت بیت المال، انباشت سرمایه توسط عده ای خاص (باستی هیلز و باستی هیلزها را نگاه کنید) و خارج کردن سرمایه های کشور به سوی خارج از کشور اتفاق افتاد.

    اسرار تجاری کشور نقل محافل اقتصادی فاسد داخلی و بین الملی شد که امروز به از هم گسیختگی اقتصادی ایران منجر شده و به سمت گسیختگی اجتماعی کشور را سوق داده است و چهار نعل می تازد.

    آن جریان امنیتی اقتصادی با هماهنگی و بستن با اجنبی در مرحله اول و سال 88 موسوی را در میدانی انداخت که از عرصه سیاسی حذف شود و البته تقصیر خودش هم بود که اینقدر بصیرت نداشت که بفهمد وقتی او مشغول کار فرهنگی بود بسیاری از رفقای سابقش دیگر آن مومنان دهه شصت که دغدغه رفاه و مستضعفان را داشتند نبودند بلکه تبدیل شده بودند به هیولاهای اقتصادیی با صدها شرکت سوری و واقعی.

    از سال 90 همین جریان پله پله زمینه حذف احمدی نژاد را دارد می چیند چون خاری است در چشم اشراف فاسد و با وجود او نمیتوانند بیشتر از اینکه بلعیده‌اند ببلعند و برنامه های کلانشان را پیش ببرند.

    .نگارنده تقریبا مطمئن است که قرار نیست احمدی نژاد رد صلاحیت شود و این را از ترس و لرز برخی می‌توان فهمید و تایید صلاحیت دوباره در نظام مسبوق به سابقه است نمونه اش بهزاد نبوی است که یک خط در میان در تاریخ انقلاب رد و تایید صلاحیت می شد یا حمید رسایی که یک دور رد شد دور بعد تایید.

    سخنان و توصیه رهبری در مورد احمدی نژاد نیز مربوط به آن دوران بود و حال زمان تغییر کرده پس کسی که رد می‌شود این بر اساس مصالحی است و بر اساس مصالحی دیگر ممکن است دوباره تایید شود. پس ای باند فاسدان اقتصادی تا دیر نشده از کشور فرار کنید یا آماده عقوبت باشید. باشد که خدای محمد ة(ص) ملت ،رهبری و احمدی نژاد را در راه اصلاح امور یاری فرماید. و سلام و تمام

    5
    1
  7. آقا مسلم اولاً به تعبیرشما اگر در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ که میلیونها انسان تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده علیرغم چهل سال درگیری با سیاست و داشتن درک و فهم بیشتری نسبت به هموطنان چهل سال قبل خود، درک درستی در رای به روحانی نداشتند، چرا ملت باید به رای میلیونها آدم اکثراً بی سواد که به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ رای دادند احترام گذاشته و از رای آنان تبعیت کنند؟ [پس شما نمی‌تواند رای دهندگان را محکوم کنید. نظر مردم همیشه حجت است] ثانیاً اگر همین مردم به رییسی و قالیباف رای می دادند صاحب درک و فهم بودند؟ و ثالثاً همه می دانیم روحانی و دولت او هرعیب و ایرادی که داشت و دارد ولی در ابتدای امر برای لغو تحریم ها و گسترش رابطه اقتصادی با دنیا و بالتبع شکوفایی اقتصادی کشور (بعد از گندی که دولت محبوب اصولگرایان به اقتصاد کشور زده بود ) آمده بود ولی آنان که بزرگی نامشان و ازدیاد نانشان در تحریم و تنش و منازعه با دنیاست با آتش زدن سفارت و هر آنچه از دستشان بر می آمد نگذاشتند کاری از دست او بربیاید .

    1
    1
  8. داداش فقط یه چیز میگم که همین برات کافیه وقتی خود معاون رئیس جمهوری که تو و امثال تو انتخاب کردن بر میگرده میگه مردم گذشته رو نگاه نمیکنن آینده رو نگا میکنن یعنی داداش مردم نگاه نمیکنند چه گندی زدیم دو سه تا چرت و پرت بهم می بافیم بعد اونا هم باور میکنن شما درست میگی مردم باید انتخاب کنن اما مردم ما سواد اقتصادی ندارن تا میخوان روشن شن همین دلقکی که تو انتخاب کردی میاد یه چی میگه بعد همه یادشان میرود آره داداش تازه سال ۵۷ هم مردم هام سواد اقتصادی داشتن اما همین روحانی شما بای سابقه اش رو بخونی میفهمی چه گندی زده و تازه بهش افتخار هم میکنه آره داداش بی سواد تویی که هیچی نمیدونی و غفلت رو میدی دست دوتا سلبریتی

  9. بابا ولمون کنید مردم نون خوردن ندارن همشون سرته ی کرباسن یروز احمدی یروز رهبر یه روحانی خسته نشدید ازاین همه حرفای بی معنی فعلا ک بیشترازهمه مردم کشورهستن ک دارن ازطرف مسئولین کم محلی میشن

  10. بیشترازهمه مردم کشورهستن ک دارن ازطرف مسئولین کم محلی میشن بابا ولمون کنید مردم نون خوردن ندارن همشون سرته یه کرباسن یروز احمدی نژاد یروز روحانی خسته نشدید ازاین همه حرفای بی معنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا