خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تسنیم به خبر ایران اینترنشنال درباره موسی اسماعیلی

خبرگزاری اصولگرای تسنیم نسبت به مطالب بیان شده در شبکه فارسی زبان ماهواره ای ایران اینترنشنال در خبری با تیتر «تلاش معاندان برای کشته‌سازی از یک تروریست مسلح/ موسی اسماعیلی چگونه کشته شد؟» در ۹:۵۰ ، ۲۰ تیر ۴۰۲ واکنش نشان داده است که عینا در پی می آید:

این خبرگزاری نوشت:

در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به‌نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه،‌ در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به‌نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.

نتیجه پیگیری‌ها‌ ‌نشان می‌دهد موسی اسماعیلی سال 97 به‌اتهام عضویت در گروهک تروریستی دموکرات به زندان می‌افتد و پس از تحمل دوران حبس در اسفند ماه سال 98 از زندان آزاد می‌شود.

موسی اسماعیلی در 22 اردیبهشت ماه 1402 در حالی که مسلح بوده است با مأموران حافظ امنیت درگیر می‌شود و نهایتاً کشته می‌شود.

ادعای کشته‌شدن این تروریست که هنگام مرگ مسلح و در تلاش برای ضربه زدن به نیرو‌های حافظ امنیت بوده است در حالی مطرح شده است که وی حتی در صحنه درگیری بازداشت هم نشده و در همان‌جا کشته شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا