خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت قلعه‌نویی از یک «دستور» به مدیران استقلال

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید، به مدیران استقلال دستور داده‌اند که روی نام او خط قرمز بکشند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در برنامه رادیویی “ورزش ایران” در خصوص شرایط تیمش پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر! ما تمرینات‌مان را خیلی زود شروع کردیم و بازیکنانی را هم که می‌خواستیم، به خدمت گرفتیم و شرایط خوبی داریم. بچه‌های ما انگیزه بسیار بالایی دارند و جا دارد از مسئولان محترم گل ‌گهر مهندس ملارحمان، زیدآبادی و جواهری تشکر کنم که شرایط خوبی را فراهم کردند تا ما تمرینات‌مان را خوب شروع کنیم و هفته گذشته هم اردوی خوبی در کیش داشتیم.

او در رابطه با حضورش در فوتبال کرمان، گفت: مردم کرمان چون مردم کویری هستند بسیار انسان‌های خوبی هستند و من هم امیدوارم که شرمنده‌شان نشوم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص قرعه‌کشی مسابقات و بازی اول گل‌گهر با سپاهان نویدکیا، تصریح کرد: من خدمت مربیان جوان، آقای فکری، نویدکیا و رحمتی که تازه به چرخه مربیگری اضافه شده‌اند، تبریک می‌گویم. نیاز است که یک نسل از مربیان وارد چرخه شوند. ان‌شاءالله بتوانند مثل زمانی که بازی می‌کردند در عرصه مربیگری هم موفق باشند. ما نگاه فوتبالی داریم و باید به دنبال زیبایی‌های فوتبال باشیم. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند و نتیجه دست خداست. برای ما هیچ حساسیتی وجود ندارد و فقط به دنبال قشنگی‌های فوتبال هستیم.

قلعه‌نویی درباره این موضوع که در فصل جدید با ۵ بازیکن سابق خود از جمله منصوریان، نکونام، فکری، رحمتی و نویدکیا باید رقابت کند، خاطرنشان کرد:  من خوشحالم که خانواده بزرگ استقلال مربیان خوبی تربیت کرده و تحویل جامعه فوتبال داده است، از حضور آن‌ها خوشحالم، امیدوارم که بتوانند منشأ خیر و سازندگی باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان عنوان کرد: اجازه بدهید من درباره استقلال صحبت نکنم چون گویا من جزو پیشکسوت‌های استقلال نیستم. توجه داشته باشید که من ۲۲ سال در استقلال هم بازی و هم مربیگری کرده‌ام و در بدترین شرایط از دسته ۳ تا نهمی جدول هم کنار استقلال بودم. در این ۵ سال هر مدیرعاملی که آمد و رفت حتی یک نفرشان به من زنگ نزدند و حال مرا نپرسیدند. گویا مدیران بالادستی گفته‌اند که روی اسم قلعه‌نویی خط قرمز بکشند.

او ادامه داد: اصلا بحث پیشنهاد نیست، به من حتی زنگ هم نزدند. زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند. به خاطر همین من درباره استقلال هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و برای آقای فکری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به مدیران استقلال دستور داده‌اند که به قلعه‌نویی نه حق دارید زنگ بزنید و نه حال او را بپرسید. من نمی‌دانم چه کسی دستور داده و علاقه‌ای هم ندارم بدانم.

قلعه‌نویی درباره بازی دوستانه تیم ملی در نخستین حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی مقابل ازبکستان، بیان کرد: فوتبال یعنی برنامه، یعنی یک هدفی داریم و از این راه می‌خواهیم به هدف برسیم. اسکوچیچ مربی جوان و پرانرژی‌ای است و با یک بازی نمی‌توانیم کار او را ارزیابی کنیم. هر مربی هم همین شرایط را دارد. کی‌روش هم در یک بازی به لبنان باخت اما بعدها دیدیم که چقدر تیم ملی با او با ثبات بازی کرد. به خاطر همین با یک بازی نمی‌توانیم اسکوچیچ را مورد ارزیابی قرار دهیم. او بسیار مربی به‌روز و پرانرژی‌ای است و در همین بازی با ازبکستان دیدیم که تیم ملی چه قدر با برنامه بازی کرد.  من اعتقادم این است که باید به او زمان دهیم و اعتماد کنیم. در جلسه‌ای که با او داشتم از برنامه‌ها و تغییراتی که قصد دارد در تیم ملی ایجاد کند، صحبت می‌کرد.

او در پاسخ به این سوال که در زمان قرارداد با گل‌گهر، قولی به مدیران این باشگاه داده است؟ گفت: من با هر تیمی که مذاکره کردم، هیچ قولی نداده‌ام. اینجا هم قول نداده‌ام. ولی قول می‌دهیم که تیمی درست کنیم که باثبات باشد و این موضوع را در بازی‌های تدارکاتی‌مان هم نشان دادیم. انگیزه‌های خودمان را داریم و به دنبال بلندپروازی هم هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا