خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده درگیری در درمانگاه قم به وزارت اطلاعات واگذار شد | ۴ نفر دستگیر شدند

بنا بر اعلام دادستانی قم پرونده‌ی درگیری در درمانگاه قم به وزارت اطلاعات واگذار شد و تاکنون ۴ نفر از افرادی که در ارسال فیلم این درگیری به شبکه‌ی ایران اینترنشنال نقش داشتند دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسلم خانی در مورد اتفاقات رخ‌داده‌شده در درمانگاه قم اظهار داشت: آنچه برای ما مشخص‌شد و مطمئن شدیم از این موضوع، این‌که یک طراحی و برنامه‌ریزی صورت گرفته بود برای اینکه در جامعه تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی کنند.

وی افزود: این پرونده به وزارت اطلاعات واگذار شد که با بررسی دقیق موضوع و تحقیقات شبانه‌روزی تا این لحظه 4 نفر از عوامل اصلی انتشاردهندگان و ارسال‌کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند.

معاون دادستان قم گفت: افراد دستگیرشده در اظهارات خود اعتراف کردند با هماهنگی فیلم را برای شبکه معاند ارسال کردند و قصد تفرقه‌افکنی در جامعه داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. مردم از شما خیلی بیشتر میفهمند . به جای دستگیری کسی که باعث و بانی ماجرا بوده و از بانوان این سرزمین به صورت پنهانی عکس و فیلم میگرفته برای خلوت کثیف خودش ، شاهدان و فریادخواهان را زندانی میکنید

    18
    19
    1. اون چیزی که از فیلم فهمده میشود اخونده فیلم یا عکسی نمی گیرد . حداقل قسمتهایی از فیلم که ما دیدیم وکسی که اختلافات مردم را به رسانه اسرائیلی میده مزدور بجه کش هاست باید برخورد کنند درست و حسابی.

      10
      4
  2. اللهم انصر جیوش المسلمین و عساکر الموحدین و اصلح کل فاسد من امور المسلمین و صل علی محمد و آله الطیبین الطاهرین

    5
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا