خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باند فساد از کشور فرار کنند چون احمدی نژاد رد صلاحیت نمی‌شود

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام «محب اولیا» در کامنتی ذیل خبر «رهبری با بی‌اعتنایی احمدی نژاد را تنبیه می‌کنند» نوشت:

استکبار، نخوت، غرور و خودبرتربینی اشراف اصلاح طلب و اعتدالی (جریان رفسنجانی و حومه) با این دست فرمانی که در چپاول بیت المال می روند، به خواری خواهند افتاد و به زودی توسط جمهور حذف خواهند شد. دست خدای سبحان از آستین ملت شریف ایران با صندوق رای آنها را تار و مار خواهد کرد.

البته در افراد شاخص جریان اصلاحات هم آدم‌های سالم و دست‌پاکی مثل تاجزاده، رمضان زاده، قدیانی، حتی میرحسین موسوی و حلقه اولش مثل فرشاد مومنی، بهشتی، ارجمند، بهزادیان، فاتح و چند نفر انگشت شمار دیگر وجود دارد.

هرچند خیلی نمیشود حلقه موسوی را اصلاحطلب جریانی دانست. از انصاف نباید دور شد ولی بسیاری از اصلاح طلب‌ها و به خصوص هاشمی‌گراها امروز تا گردن در لجن رانت و فساد اقتصادی فرو رفته‌اند.

اینان مرتب دم از دموکراسی می‌زنند در حالی که دروغ می‌گویند. حال که فهمیده‌اند احمدی نژاد در همه نظرسنجی‌ها از همه افراد حتی اپوزسیون خارج‌نشین با اختلاف بسیار جلوتر است، دارند از ترس قالب تهی می کنند و به هر حشیشی چنگ میزنند که او را حذف کنند.

همان امنیتی‌هایی که احمدی نژاد می‌گوید و موضوعشان را تشریح می‌کند لرز بر اندام‌های فاسدشان نداخته است. هر روز یک خبر فیک و یک جریان دروغ علیه احمدی نژاد در رسانه راه می‌اندازند.

مانند التماس نامه‌هایی که به نام خبر و گزارش در سایت‌های‌شان برای زمینه سازی اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص منتشر می‌کنند و دم به ثانیه با افراد مختلف مصاحبه جهت‌دار می‌کنند که چرا احمدی نژاد از مجمع اخراج نمی‌شود؟ مگر او چه کرده که اخراج شود؟

گویی احمدی نژاد چون آنها کف بردهان برای میز و پست له له می‌زند که اگر چنین بود چنین بی‌زره به میدان نمی‌آمد. آنها به دروغ میخواهند مرد بهاری را در تقابل با رهبری نشان بدهند. یاللعجب آن روز دیدم یکی‌شان نوشته بود احمدی نژاد به مقدسترین نهاد نظام (واجا) توهین کرده چرا جلویش را نمی گیرند؟

کسی که این حرف را می زد از جریانی است که خودشان کثیف ترین اتهامات همچون تجاوز و غیره را به واجا زده بودند در حالی که احمدی نژاد از بخش کوچکی از امنیتی ها فاسد سخن می گفت نه همه کارکنان عموما شریف این نهاد.

عقل سلیم می گوید به احتمال قوی این جریان رانتی امنیتی فاسد که سرمایه‌های‌شان از تهران تا آنتاریو و کبک، از زوریخ و دبی تا لندن درگردش است، اخباری دارند مبنی بر اینکه قرار نیست احمدی‌نژاد رد صلاحیت شود برای همین به جلز و ولز افتاده اند.

اگر حرفهای احمدی نژاد درباره باند مخوف امنیتی دروغ است و آن جریان مخوف برای دوقطبی سازی و تنش آفرینی و به جان هم انداختن مردم کاری نکرده‌اند و ماجرا از بیخ دروغ است پس چرا رهبری نظام از کارگردان قلاده های طلا تشکر کرد؟ مگه نه آنکه در همان فیلم ذره ای از همان جریان نشان داده شد؟ (هرچند به نظرم از لحاظ هنری ضعیف به تصویر کشیده شد)

به راستی دکتر جواد و دکتر جوادهای قلاده های طلا چه کسانی هستند؟ البته من در تحلیل صحبتهای احمدی نژاد در مصاحبه تنها یک ایراد دارم و آن هم اینست که او با مشاوره غلط داوری فکر می‌کند موسوی عامدانه و با علم به اینکه تقلب نشده اعلام پیروزی کرد و با آن جریان مخوف امنیتی همراه شد.

به نظرم این حرف اشتباهی است. به گمان من موسوی و حلقه اول او فریب خوردند و اسیر فکتهای قلابی آن جریان امنیتی شدند و تحلیل‌های دروغ آنان را به مثابه خبر پذیرفتند.

آنها(جریان اقتصادی امنیتی) هر روز به موسوی می‌گفتند سند قطعی داریم برای تقلب و به‌موقع به تو می‌دهیم ولی هرگز حتی یک برگ سند تا همین امروز به موسوی و نزدیکانش ندادند.

آن جریان امنیتی می‌خواست تنش و درگیری را از جلوی در وزارت کشور در شب رای گیری آغاز کند که با هوشیاری سربازان گمنام واقعی امام زمان آن توطئه خنثی شد.

شما همین مستند را که بی بی سی تهیه کرده نگاه کنید در بخشی از مستند حمزه غالبی (که اتفاقا او هم جزو جوانان پاک و سالم دور و بر موسوی بود) می گوید: به راستی آن شخص که بوده؟ و چرا در حالی که هنوز انتخابات در حال انجام است چنین چیزی از موسوی خواسته؟

آیا امیر ارجمند، ابوالفضل فاتح، فرشاد مومنی و علیرضا بهشتی که آدمهای شریف و سالمی هستند و حلقه اول دور و بر مهندس موسوی بودند تا الان یک بار دیگر وقایع را با خود مرور کرده اند؟ آیا هیچ فکر کرده اند که آنها و موسوی ممکن است نا خواسته بازگیران سناریویی امنیتی بوده باشند؟ در حالی که خودشان روحشان هم خبر نداشته؟

امروز که غبارها فرو نشسته و می‌شود صحنه را بهتر دید گمان می‌کنم موسوی در خلوت خودش فهمید چه کلاه گشادی سرش رفته است تنها حیف و صد حیف از جوانانی که در آن غائله توسط و با برنامه ریزی همین باند در کف خیابانها به خون غلطیدند که خدواند کریم دیر یا زود انتقامشان را خواهد گرفت.

به نظر نگارنده آن جریان مخوف اقتصادی امنیتی می‌خواست هردو شخصیتی که دغدغه مستضعفان را داشتند از گردونه خارج کند تا هیچ نیروی مهم و عدالت‌خواهی در مقابل ادغام ایران در بانک جهانی، بند و بساط‌های آینده و قرادادهای استعماری نتواند دخالت کند.

واضح است آن باند در پشت صحنه با اجنبی‌ها نیز بند و بساط داشتند و تشرح و کالبد شکافی وضعیت آن زمان این را ثابت می کند. به نظر می‌رسد آن باند در سال 88 احمدی نژاد و موسوی را با مخ به یکدیگر کوبیدند و سال 92 میوه اش ر ا چیدند.

هم خلع سلاح ایران برای ابد از حق دفاع مشروع و مقابله به مثل و آن معاهده نگین استعماری [برجام] اتفاق افتاد و هم به تعبیر دکتر راغفر (که اتفاقا نزدیک به میرحسین است) بی سابقه ترین غارت بیت المال، انباشت سرمایه توسط عده ای خاص (باستی هیلز و باستی هیلزها را نگاه کنید) و خارج کردن سرمایه های کشور به سوی خارج از کشور اتفاق افتاد.

اسرار تجاری کشور نقل محافل اقتصادی فاسد داخلی و بین الملی شد که امروز به از هم گسیختگی اقتصادی ایران منجر شده و به سمت گسیختگی اجتماعی کشور را سوق داده است و چهار نعل می تازد.

آن جریان امنیتی اقتصادی با هماهنگی و بستن با اجنبی در مرحله اول و سال 88 موسوی را در میدانی انداخت که از عرصه سیاسی حذف شود و البته تقصیر خودش هم بود که اینقدر بصیرت نداشت که بفهمد وقتی او مشغول کار فرهنگی بود بسیاری از رفقای سابقش دیگر آن مومنان دهه شصت که دغدغه رفاه و مستضعفان را داشتند نبودند بلکه تبدیل شده بودند به هیولاهای اقتصادیی با صدها شرکت سوری و واقعی.

از سال 90 همین جریان پله پله زمینه حذف احمدی نژاد را دارد می چیند چون خاری است در چشم اشراف فاسد و با وجود او نمیتوانند بیشتر از اینکه بلعیده‌اند ببلعند و برنامه های کلانشان را پیش ببرند.

نگارنده تقریبا مطمئن است که قرار نیست احمدی نژاد رد صلاحیت شود و این را از ترس و لرز برخی می‌توان فهمید. تایید صلاحیت دوباره در نظام مسبوق به سابقه است نمونه اش بهزاد نبوی است که یک خط در میان در تاریخ انقلاب رد و تایید صلاحیت می شد یا حمید رسایی که یک دور رد شد دور بعد تایید.

سخنان و توصیه رهبری در مورد احمدی نژاد نیز مربوط به آن دوران بود و حال زمان تغییر کرده پس کسی که رد می‌شود این بر اساس مصالحی است و بر اساس مصالحی دیگر ممکن است دوباره تایید شود. پس ای باند فاسدان اقتصادی تا دیر نشده از کشور فرار کنید یا آماده عقوبت باشید. باشد که خدای محمد ة(ص) ملت ،رهبری و احمدی نژاد را در راه اصلاح امور یاری فرماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. محموداحمدی نژادتنها حامی مردم محروم ایران به امیدپیروزی درانتخابات ۱۴۰۰

    14
    13
  2. احمدی نزاد برای فریب مردم از چند ترفند استفاده می کند
    ۱-تقسیم کردن همه چیز به دو قطب مخالف
    اوهمه مخلفین خود را دریک گروه متحد بعنوان مخالفین مردم معرفی و خود را لیدر و قهرمان و مدافع مردم معرفی می کند و…..
    ۲-تکرارکردن یک دروغ برای بارها وبارها
    بقول گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر”اگر یک دروغ به اندازه کافی تکرار شودبه واقعیت تبدیل خواهد شد”.
    ۳-ساده سازی بیش از حد مسایل و کارکردن روی ان به طور مکرر
    او استاد این کار است
    ۴-مظلوم نمایی و بازی با احساسات مذهبی و ملی مردم
    ۵-عوام فریبی
    برای بر انگختن احساسات عوام کارها و سخنان غیر علمی و غیر کارشناسی و…انجام می دهد و ان را ……
    و……

    9
    20
    1. 1- این احمدی نژاد نبود که مردم را به دودسته ی فهیده ی برجامی و نفهم دلواپس تقسیم بندی کرد.
      2- این احمدی نژاد نبود که بارها و بارها اعلام کند که به نام نامی برجام، تمام تحریم ها “بالمره” لغو خواهد شد.
      3- این احمدی نژاد نبود که بگوید آب خوردن ما هم به برجام وابسته است در حالی که کشور سه سال خود را با سیل شروع کرد.
      4- احمدی نژاد حتی یک بار هم نگفت :”نگذاشتند کار کنم” این ورد کلام ناپاک کس دیگری برای مظلوم نمایی شیطانی اش بوده و هست.
      5- این احمدی نژاد نبد که برای عوام فریبی یک کلید ر در دستش بگیرد و به گفتگوی وثژه ی خبری برود و برنامه ی قطع شده را با اعتراض وصل کند و برای فریب عوام، کلید را در هوا بچرخاند که یعنی …
      و بسیاری موارد دیگر …
      البته احمدی نژاد معصوم نبود، جانباز نیز نباید عقل باز باشد.

      16
      4
      1. سلام
        باتشکر از اقایا خانم جوان به اطلاع این عزیز می رسانم من نماینده کسی که نقد بر اودارید نیستم
        این همان تقسیم………

        1
        1
  3. به نظرم ایشان آنقدر رطب و یابس به هم بافته‌اند که پاسخگویی به تک تک آنها از عهده اینجانب و حوصله خوانندگان خارج است. فقط در خصوص پاک دستی دکتر و فرار مفسدان اقتصادی از ترس آمدن ایشان باید گفت اینگونه ادعاها از منظری شبیه ادعای فردی است که خود را مرکز زمین می‌پنداشت و چون می‌دانست غیرممکن است، منکران را دعوت به متر کردن زمین برای اثبات ادعای خود می نمود.

    از جهتی با عرض پوزش شباهت بسیاری به ادعای پاکدامنی روسپیان خیابانی و متهم نمودن زنان عفیفه به روسپیگری دارد.

    برادر گرامی ایشان فردی است که:

    ۱ – بالاترین درآمد نفتی کشور از زمان اکتشاف نفت تا کنون در ایران و به تعبیری معادل تمامی آن سالها را حیف و میل نمود.

    ۲ – به اذعان دوستان اصول گرایش در نهادهای نظارتی و قضایی تخلفات بیشماری در مصرف بودجه کشور و بیت المال داشته است.

    ۳ – دوستان ایشان از رحیمی ومشایی و بقایی و ملک زاده و دیگران یا به اتهام فساد مالی در زندانند یا در حال رفت و آمد به دادسرا.

    ۴ – میلیاردها تومان پول نفت که به نهادهای مختلف و افرادی چون بابک زنجانی برای دورزدن تحریم ها داده شد هنوز به خزانه برنگشته است پول دکل نفتی هم که کلاً هاپولی شد.

    ۵ – به اسم خانه سازی برای محرومین میلیاردها تومان هزینه شد، هرچند تعدادی از مردم صاحب خانه شدند ولی در عوض میلیون ها نفر دیگر با افزایش سرسام آور قیمت ملک (که طی دوره درخشان ریاست جمهوری آقای خاتمی همچون بسیاری از اقلام دیگر قیمت آن تقریبا ثابت و لااقل دور از تکانه های شدید باقی مانده بود) از خرید خانه محروم شدند، بماند که تعداد خیلی زیادی هم علیرغم داشتن چندین خانه و آپارتمان از این خوان یغمای گسترده حظ وافی بردند و بدون استخقاق، صاحب خانه باد آورده شدند.

    ۶ – با خزعبلات و اراجیف ایشان و تنش‌آفرینی‌های بی‌فایده و کاغذپاره خواندن قطعنامه های تحریمی قریب چهارده سال است که ملت ایران گرفتار تحریم و گرانی و بالتبع فقر و فاقه و فلاکت شده اند.

    برادربزرگوار! با این اوصاف آن وقت حضرتعالی ادعا می کنید مفسدان فرار کنند چرا که عدالت گستر و دزد بگیر دارد می آید؟ اگر منظورتان مفسدان اصولگرایند که آنان (همچون شهردار پرونده دار سابق تهران و دیگران) پشتشان به [برخی] مقامات بالا و [بعضی‌ها] در نظام گرم است.

    اگر منظورتان باند هاشمی و دارودسته اعتدالیون است که آنها هم مثل نعمت زاده‌ها و فریدون‌ها و جهانگیری‌ها و غیره آنقدر [دفاعیات درست و غلط] دارند که اگر می‌توانستند به آنها چیزی بگویند تا به حال گفته بودند.

    اگر منظورتان اصلاح طلب‌ها باشد (علیرغم اشکالات و ایرادات عدیده‌ای که بابت ماله‌کشی [برخی] اقدامات به آنان وارد است) ولی خود بهتر می دانید بینی و بین الله به لحاظ پاک دستی، شاید به جز مواردی کمتر از انگشتان یک دست، جملگی به پاک دستی شهره اند.

    از خود خاتمی و دولتش بگیر (که اگر کوچکترین تخلف و فساد مالی در آنان مشاهده شده بود الان اصولگراها دودمان آنها را به باد داد بودند) تا تاجزاده‌ها و معین‌ها و عارف‌ها و غیره.

    برادر عزیز، احمدی‌نژاد فقط یک روان پریش پوپولیست است، کسی که رگ خواب ملت ایران دستش آمده است، می‌داند ما جماعت همچون صوفیان داستان مولوی عاشق کباب مفتیم هرچند اگر از گوشت خر خودمان باشد و بعداً بفهمیم چه کلاه گشادی سرمان رفته است.

    آری برادر آن مسکن مهر و آن ۴۵ تومان پول یارانه همه از ثروت پدری خودمان بود که به بهای محبوبیت امثال احمدی نژاد از جیب خودمان خرج خودمان شد و تازه تبعاتش دارد بعد از سالها خودش را نشان می دهد .

    6
    17
  4. طرف میگه حکم جلبم روز 23 خرداد صادر شده بود، حالا اینها میگن بعد از انتخابات اراذل و اوباش اطلاعات غلط منتقل می کردند!

  5. وقتی یک نفر رو تو رسانه ها میکوبند به این معناس که سیاسیون عزیز ازش میترسن درود به احمدی نژاد امید وارم رهبری با نشان دادن لطفشون بگذارن احمدی نژاد کاندید شود و مردم براس انتخاب نامزدشان تصمیم بگیرند

    9
    1
  6. خخخخخخخخخخخخخخخخخ ……………………………… پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ………………………………..پوخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ……………………………………………
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. اگر باند فساد را میشناسند و زیر‌نظر دارند که قطعا میشناسند، خُب چرا تعلل چندین ساله دارند؟ رانت خوارها را هم که می‌شناسند. پس چرا تعلل در کوتاه کردن دست این دشمنان اصلی ایران می‌کنیم؟ باید بساط این دشمنان اصلی را بیست سال پیش برمیچیدیم. اون موقع می‌شد همه‌کار کرد، الان دیگه صد برابر سخت‌تر شده. چرا گذاشتیم این‌همه پول از مملکت خارج کنند و بروند امارات، ترکیه و گرجستان و بعضی کشورهای دیگر را آباد کنند؟ پس حتما نمی‌خواهیم اینطور شود و مترصد فرصت مشابه برای خودمان و بچه‌هایمان هستیم. خدایا به امید تو فقط

  8. درود بر احمدی نژاد. که هم پاکدست بود و هم حامی مستضعفان. اگر ایشانمشکلی داشتند تاحالا صد بار به چوبه دار کشیده بودنش.

  9. مرگ بر احمدی نژاد. که هم پاکدست بود و هم حامی مستضعفان. اگر ایشانمشکلی داشتند تاحالا صد بار به چوبه دار کشیده بودنش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا