خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال سعید صادقی به مقصدی نامعلوم؛ استقلال، پرسپولیس و سپاهان در صف!

سعید صادقی بهترین پاسور لیگ امسال است که حالا مشتریان بسیار زیادی دارد. اما نهایتا شاهد انتقال سعید صادقی به کدام تیم خواهیم بود.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از ورزش سه، با وجود عملکرد خوب سعید صادقی در فصل جاری لیگ برتر و صدرنشینی او در جدول برترین پاسورها، این وینگر جوان و آینده‌دار همچنان به تیم ملی دعوت نشده است.

این مسئله منجر به اعتراضاتی حتی از سوی اعضای کادر فنی گل گهر به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است که چرا صادقی با وجود فصل درخشانش به تیم ملی دعوت نشده است.

البته کشف علت دعوت نشدن صادقی را باید در فهرست دعوت‌شدگان و نام‌های باسابقه و شناخته‌شده‌ای یافت که سال‌هاست در جمع ملی‌پوشان هستند و تجربه بسیار بالایی دارند. طبیعتا در چنین شرایطی باز شدن جای خالی برای مهره‌ای جوان چون صادقی کمی دشوار است.

از سوی دیگر شاید به علت عضویت امیرحسین حسین‌زاده در تیم قهرمان لیگ و درخشش او با پیراهن آبی‌ها،‌ اسکوچیچ حسین‌زاده را به صادقی ترجیح داده است.

اما همه این مسائل به سمتی پیش خواهد رفت که سعید صادقی بعد از دو فصل حضور عالی در گل‌گهر شاید به دنبال جلب هوادار و نیرویی پشت سر خود برای ادامه فوتبالش بگردد و از این جهت راهش را به سمت یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت کج کند.


همیشه شایعات زیادی در جلسه مدیر برنامه‌های سعید صادقی با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شده و ظاهرا او در فهرست هر دو سرمربی، چه یحیی گل‌محمدی و چه فرهاد مجیدی برای فصل آینده است اما باید دید نهایتا انتقال سعید صادقی به کدام تیم نهایی می‌شود.

خصوصا که در این شرایط باشگاه سپاهان نیز به عنوان یکی از بازیگران مهم بازار نقل و انتقالات قبلا تمایل به جذب صادقی داشته و باید دید آیا آنها اینبار هم برای حضور در بازار نقل و انتقالات با یک شکار بزرگ پیشقدم می‌شوند یا خیر.

همه این‌ها در شرایطی است که گل‌گهر با تمدید قراردادی که با امیر قلعه‌نویی داشته امیدوار است صادقی را مجاب کند تا از رفتن صرف نظر کند؛ چرا که بخشی از درخشش این بازیکن مازندرانی در فوتبال ایران به تاکتیک تهاجمی امیر قلعه‌نویی و علاقه او به حضور مدافعان در نیمه بالایی زمین برمی‌گردد؛ چیزی که باعث شکوفایی صادقی بعد از فصول متوسطش در تیم‌های مثل شهرخودرو شده است.


با این حال این ماموریت با توجه به شرایط مالی باشگاه‌هایی که قصد تقویت خودشان را دارند، چندان به سود گل‌گهر نیست و آنها با توجه به ارقامی که قرار است در حوزه نقل و انتقالات خرج بشود، شانس کمتری برای حفظ صادقی دارند؛ مگر اینکه او خود بخواهد به باشگاهی که در آن خودش را به عنوان بازیکنی در قواره تیم ملی مطرح کرده وفاداری نشان بدهد. در مجموع باید دید نهایتا شاهد انتقال سعید صادقی به کدام تیم خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا