خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد مثل مردی است که خودش را مرکز زمین می‌دانست

یکی از کاربران انصاف نیوز با نام مستعار «ناشناس» ذیل خبر «باند فساد از کشور فرار کنند چون احمدی نژاد رد صلاحیت نمی‌شود» نوشت:

به نظرم ایشان آنقدر رطب و یابس به هم بافته‌اند که پاسخگویی به تک تک آنها از عهده اینجانب و حوصله خوانندگان خارج است. فقط در خصوص پاک دستی دکتر و فرار مفسدان اقتصادی از ترس آمدن ایشان باید گفت اینگونه ادعاها از منظری شبیه ادعای فردی است که خود را مرکز زمین می‌پنداشت و چون می‌دانست غیرممکن است، منکران را دعوت به متر کردن زمین برای اثبات ادعای خود می نمود.

از جهتی با عرض پوزش شباهت بسیاری به ادعای پاکدامنی روسپیان خیابانی و متهم نمودن زنان عفیفه به روسپیگری دارد.

برادر گرامی ایشان فردی است که:

۱ – بالاترین درآمد نفتی کشور از زمان اکتشاف نفت تا کنون در ایران و به تعبیری معادل تمامی آن سالها را حیف و میل نمود.

۲ – به اذعان دوستان اصول گرایش در نهادهای نظارتی و قضایی تخلفات بیشماری در مصرف بودجه کشور و بیت المال داشته است.

۳ – دوستان ایشان از رحیمی ومشایی و بقایی و ملک زاده و دیگران یا به اتهام فساد مالی در زندانند یا در حال رفت و آمد به دادسرا.

۴ – میلیاردها تومان پول نفت که به نهادهای مختلف و افرادی چون بابک زنجانی برای دورزدن تحریم ها داده شد هنوز به خزانه برنگشته است پول دکل نفتی هم که کلاً هاپولی شد.

۵ – به اسم خانه سازی برای محرومین میلیاردها تومان هزینه شد، هرچند تعدادی از مردم صاحب خانه شدند ولی در عوض میلیون ها نفر دیگر با افزایش سرسام آور قیمت ملک (که طی دوره درخشان ریاست جمهوری آقای خاتمی همچون بسیاری از اقلام دیگر قیمت آن تقریبا ثابت و لااقل دور از تکانه های شدید باقی مانده بود) از خرید خانه محروم شدند، بماند که تعداد خیلی زیادی  هم علیرغم داشتن چندین خانه و آپارتمان از این خوان یغمای گسترده حظ وافی بردند و بدون استخقاق، صاحب خانه باد آورده شدند.

۶ – با خزعبلات و اراجیف ایشان و تنش‌آفرینی‌های بی‌فایده و کاغذپاره خواندن قطعنامه های تحریمی قریب چهارده سال است که ملت ایران گرفتار تحریم و گرانی و بالتبع فقر و فاقه و فلاکت شده اند.

برادربزرگوار! با این اوصاف آن وقت حضرتعالی ادعا می کنید مفسدان فرار کنند چرا که عدالت گستر و دزد بگیر دارد می آید؟ اگر منظورتان مفسدان اصولگرایند که آنان (همچون شهردار پرونده دار سابق تهران  و دیگران) پشتشان به [برخی] مقامات بالا و [بعضی‌ها] در نظام گرم است.

اگر منظورتان باند هاشمی و دارودسته اعتدالیون است که آنها هم مثل نعمت زاده‌ها و فریدون‌ها و جهانگیری‌ها و غیره آنقدر [دفاعیات درست و غلط] دارند که اگر می‌توانستند به آنها چیزی بگویند تا به حال گفته بودند.

اگر منظورتان اصلاح طلب‌ها باشد (علیرغم اشکالات و ایرادات عدیده‌ای که بابت ماله‌کشی [برخی] اقدامات به آنان وارد است) ولی خود بهتر می دانید بینی و بین الله به لحاظ پاک دستی، شاید به جز مواردی کمتر از انگشتان یک دست، جملگی به پاک دستی شهره اند.

از خود خاتمی و دولتش بگیر (که اگر کوچکترین تخلف و فساد مالی در آنان مشاهده شده بود الان اصولگراها دودمان آنها را به باد داد بودند) تا تاجزاده‌ها و معین‌ها و عارف‌ها و غیره.

برادر عزیز، احمدی‌نژاد فقط یک روان پریش پوپولیست است، کسی که رگ خواب ملت ایران دستش آمده است، می‌داند ما جماعت همچون صوفیان داستان مولوی عاشق کباب مفتیم هرچند اگر از گوشت خر خودمان باشد و بعداً بفهمیم چه کلاه گشادی سرمان رفته است.

آری برادر آن مسکن مهر و آن ۴۵ تومان پول یارانه همه از ثروت پدری خودمان بود که به بهای محبوبیت امثال احمدی نژاد از جیب خودمان خرج خودمان شد و تازه تبعاتش دارد بعد از سالها خودش را نشان می دهد .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عالی.
    هیچ یک از ما به تن کاندیدامام قبای امام زمان ندوختیم، ته لیوان او را سرنکشیدیم و نگفتیم اکر قرار پیلمبری از آخر الزمان بیاید، او احمدی نژاد است و در آخر با دویست نفر به آمریکا نرفتیم!

  2. سلام.دکتر احمدی نژاد مثلا مرکز زمین نیست. او و دولت او مردمی است و چون مردم در مرکز زمین هستند، او را در مرکز زمین می بینند.!

  3. سلام. شاعر می گوید: ای خدا ای فضل تو حاجت روا _با تو یاد هیچ کس نبود روا. ::آقا سکوت مردم علامت رضایت نیست. همان طور که به دولت بهار ستم کردید. طبق قانون اول نیوتون هر تاکتیکی عکس العملی دارد. فقط معادله زمان آن را ندارید. وگرنه ترازوی منطق هویت دولت های جدید را آشکار خواهد کرد. همان ستمی که به دولت بهار کردید به خودتان خواهدشد. رای ما دولت عدالت محور و مردمی….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا