خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت پر تیراژترین روزنامه آمریکا از جو بایدن

روزنامه آمریکایی «یو‌اس‌ای تودی»، پرتیراژترین روزنامه این کشور از «جو بایدن» حمایت کرد.

به گزارش فارس به نقل از وبگاه خبری «هیل»، در سرمقاله این روزنامه آمده طبق نظرسنجی اخیر، بیش از ۹۰ درصد رای‌دهندگان تصمیم خود را گرفته‌اند و سپس خطاب به ۱۰ درصد باقی مانده نوشت: اکنون در فاصله دو هفته مانده به روز انتخابات، پیشنهاد می‌کنیم این سوال را که  «رونالد ریگانِ» جمهوری‌خواه از رای‌دهندگان هنگامی که در سال ۱۹۸۰ برای ریاست‌جمهوری رقابت می‌کرد پرسید، در نظر بگیرید: آیا آمریکا اکنون نسبت به چهار سال قبل وضعیت بهتری دارد؟

این روزنامه همچنین بحران همه‌گیری کرونا، رکود اقتصادی در نتیجه آن و ناآرامی‌های داخلی یک سال گذشته در آمریکا را یادآوری کرده است. در ادامه این سرمقاله، یو‌اس‌ای تودی اعلام کرده با مردم زیادی در ایالت‌هایی که نقشی تعیین‌کننده در انتخابات سال ۲۰۱۶ و پیروزی ترامپ ایفا کردند مثل میشیگان، اوهایو و ویسکانسین، مصاحبه کرده و گرچه عده‌ای گفته‌اند که شخصاً وضعیت بهتری دارند، بسیاری گفته‌اند از مسیری که آمریکا به سمت آن حرکت می‌کند، ناراحت و بهت‌زده هستند.

یواس‌ای تودی در سال ۲۰۱۶ بدون این که مستقیما از «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات ترامپ حمایت کند، از رای‌دهندگان خواست به وی رای ندهند.

این روزنامه در ادامه متذکر شده که اعلام حمایت از بایدن تاثیری بر گزارشات انتخاباتی آن ندارد و ابراز امیدواری کرده دیگر هیچ وقت مجبور به اعلام حمایت از هیچ نامزدی نشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا