خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفت‌وگوی لاوروف با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز، چهارشنبه در مسکو دیدارهای جداگانه‌ای با وزیران خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای بررسی وضعیت منطقه قره‌باغ برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد، مذاکرات سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با مناتساکانیان و بایراموف وزیران خارجه ارمنستان و آذربایجان درخصوص مسائل مهم مربوط به اجرای توافقاتی بود که قبلا درباره آتش‌بس در منطقه قره‌باغ و نیز فراهم سازی شرایط مناسب حل و فصل دائمی و پایدار حاصل شد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود ادامه داد: دو نشست مذکور در راستای تماس‌های تلفنی اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان و الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان برگزار شد.

ازسوی دیگر، آندریه رودینکو، معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد، کشورش از تمایل ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای برگزاری نشستی در مسکو برای بررسی راه‌های دستیابی به حل بحران قره‌باغ استقبال می‌کند.

نخست وزیر ارمنستان و رئیس‌جمهوری آذربایجان اخیرا برای سفر به مسکو و تلاش برای تحقق صلح اعلام آمادگی کرده‌ بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام‌.وقتی‌روسیه‌‌اخطار‌میکند‌حمله‌‌به‌خاک‌اصلی‌ارمنستان‌حمله‌به‌روسیه‌
    محسوب‌میشود‌‌وآذربایجان‌فقط‌مجاز‌است‌در‌مناطق‌اشغالی‌حودش‌پاسخ
    ارمنستان‌را‌بدهد‌این‌میانجیگر‌نیست…ای‌ایران‌شیعه‌.بشنو‌ازآذربایجان‌ندای‌هل‌من‌ناصر‌ینصرنی‌حسینی‌می‌آید‌فقط‌یک‌چهارک‌خالی‌لیوان‌آنهم‌به‌زعم‌خودرا‌نبین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا