خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح درباره‌ی «خودکشی» دانش آموزی در نازلوی ارومیه

آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در واکنش به فوت دانش آموز بخش نازلو ارومیه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، دراین اطلاعیه آمده است؛ با توجه به اتفاق ناگوار برای یکی از دانش آموزان منطقه نازلو ، ضمن ابراز تاسف از اتفاق ناگوار و اعلام همدردی و تسلیت به خانواده محترم معزی بنا به اعلام رییس آموزش و پرورش این منطقه ، موضوع به طور جد از طریق مراجع ذی صلاح مورد پیگیری قرار دارد.

بر اساس اعلام رییس اداره آموزش و پرورش نازلو، تا پایان سال تحصیلی گذشته ، این دانش آموز با حضور در مدرسه اقدام به ثبت نام و دریافت کتاب های خود کرده بود و با تعطیلی مدارس و تغییر روند آموزش دیگر در مدرسه حاضر نشده اما آموزش و پرورش منطقه این دانش آموز و سایر دانش آموز با شرایط مشابه را فراموش نکرده و پیگیر شرایط تحصیلی آنان بوده و است و ادعای خودکشی دانش آموز نازلوی ارومیه به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی هوشمند، تکذیب می شود.

بر همین اساس با توجه به دوری این روستا از مدرسه ، با پیگیری های ارتباطی که توسط مدیر، معاون و معلمان مدرسه با یکی از اقوام دانش آموز صورت گرفته بود بنا به اذعان وی و مشاهدات عوامل اجرایی مدرسه، این دانش آموز از طریق تلویزیون مطالب آموزشی را فرا می‌گرفت و مدیر و معاون مدرسه نیز پیگیر این موضوع بودند.

لازم به توضیح است دانش اموز مذکور سال گذشته نیز از طریق تلویزیون و بسته های آموزشی ارائه شده و توانسته بود نمره قبولی را در مقطع هفتم اخذ کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا