خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فروش خودرو کراس‌اوور با 300 تا 400 میلیون

رپورتاژآگهی

در حال حاضر با قیمت های شگفت انگیزی در تمامی محصولات در چرخه اقتصادی کشور مواجه هستیم. بازار خودرو نیز از این افزایش قیمت بی‌نصیب نمانده و بیماری تورم به این بازار نیز سرایت کرده است. اگر قصد فروش خودرو دارید، به طور کامل از قیمت واقعی روزانه خودرو مطلع باشید تا ناآگاهانه فروش خودرو را در قیمت پایین‌تر انجام نداده و ضرر نکنید. ما در این نوشتار تلاش می‌کنیم سه خودروی کراس اوور در محدوده قیمتی ۳۰۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و البته امکانات و نواقص هر یک نیز تا حدودی بررسی می‌کنیم.

لیفان X60 اتومات مدل ۹۵ 350 میلیون

یکی از کراس اوور های چینی خودرو لیفان x۶۰ است. اگر بخواهیم این خودرو را ازنظر امکانات رفاهی روز  ارزیابی کنیم، می‌توان گفت در این زمینه نتوانست چندان قدرتمند ظاهر شود و تقریباً ضعف‌هایی در آن دیده می‌شود. از امکانات رفاهی به‌کاررفته در این نوع لیفان می‌توان به آینه‌های برقی جانبی، سانروف برقی، تهویه مطبوع، روکش چرمی صندلی‌ها، نمایشگر لمسی ۶ اینچی، دوربین عقب، سیستم صوتی همراه با ۶ عدد بلندگو و اتولایت اشاره کرد. گنجایش اتاق خودرو برای ۵ نفر بزرگ‌سال البته با سایز متوسط مناسب می‌باشد.

از نکات مثبت صندلی‌ها می‌توان به احساس راحتی در سفر اشاره کرد؛ به‌طوری‌که سفرهای طولانی شما را خسته نخواهد کرد و احساس کوفتگی در بدن نخواهید داشت. نمای ظاهری لیفان ایکس ۶۰ شباهت زیادی به سانتافه ۲۰۰۸ دارد و چراغ‌های نسبتاً کشیده داشته و چراغ‌های راهنما در میانه سپر و بین قابی سیاه‌رنگ قرارگرفته است. طراحی درب کاپوت نیز خودرو را حجیم نشان می‌دهد و درمجموع ازنظر سلیقه خریداران ایرانی توانسته موقعیت خوبی را کسب نماید.

خودروی لیفان ایکس ۶۰ توانسته ۴ ستاره ایمنی موسسه C-NCAP را دریافت کند و از تجهیزات ایمنی خوبی مانند ترمز ضد قفل ABS، حسگر پارک عقب، دو عدد ایربگ و ترمزهای دیسکی دارد. همچنین سروصدای خارج به داخل اتاقک نفوذ چندانی ندارد و عایق‌بندی خوبی در این خودرو دیده می‌شود. علاوه بر آن نرمی سواری و عملکرد سیستم تعلیق آن‌هم رضایت خریداران را به میزان زیادی جلب کرده است. این روزها برای لیفان x60  در فروش خودرو با استقبال زیادی از سوی خریداران روبرو خواهید شد.

 رونیز ۸۳ 425 میلیون

یکی از شاسی‌بلندهای زیبا و قابل‌قبول نیسان رونیز می‌باشد. آغاز به کار تولید این خودرو در ایران به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد که پارس‌خودرو تولید و مونتاژ آن را در ایران شروع کرد. در همان سال‌ها نیز توانست در میان شاسی‌بلندهایی مانند پاترول و تویوتا قد علم کند و حرفی برای گفتن داشته باشد که البته طرفداران زیادی نیز جذب خود کرد.

این خودرو تابه‌حال تحت آزمون هیچ‌کدام از موسسات ایمنی سنجی بین‌المللی قرار نگرفته است و برخی امکانات ایمنی مانند ترمز ضدقفل و کیسه هوا ترمز دیسکی عقب بر روی آن کار گذاشته نشده است و ازاین‌جهت خودرو اصلاً قابل‌اطمینان نیست و باید بااحتیاط زیاد به سمت آن رفت! البته کمربند ایمنی سه‌نقطه‌ای، ترمز دیسکی جلو و ترمز کاسه‌ای عقب تنها امکانات ایمنی خودرو هستند.

شتاب خودرو از حالت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۵.۲ ثانیه برآورد شده و حداکثر سرعت آن ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برای این کراس اوور مصرف مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. از نواقصی که قابل‌ذکر در این خودرو مونتاژی است، وضعیت صندلی‌ها است که چندان خوشایند و راحت نیست و در سفرهای طولانی احساس خوبی برای سرنشینان ایجاد نخواهد کرد.

پارس‌خودرو شرکت مونتاژ کننده رونیز در جهت کاهش هزینه‌های تولیدی خود هرروز یکی از امکانات خودرو را حذف کرده و امروز در این خودرو تنها شاهد امکانات پایه مانند سیستم تهویه دستی، تنظیم دستی صندلی‌ها، تنظیم برقی آینه‌های جانبی و شیشه‌بالابر جلو و عقب هستیم که نسبت به یک کراس اوور امکانات بسیار محدودی محسوب می‌شود.

 موسو مدل ۸۵ 325 میلیون

خودرو کره‌ای سانگ یانگ موسو طی سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در خط تولید ایران قرار گرفت این خودرو با توجه به امکانات خوبی که دارد توانسته در میان رقبایش قدرتمند ظاهر شود. موتور ۶ سیلندری با قدرت ۲۲۰ اسب بخار آن را به خودروی قدرتمند و پرشتاب در میان خودروهای دهه ۸۰ ایران تبدیل کرده است. اگر قصد خریدوفروش این خودرو را دارید بهتر است بدانید مصرف سوخت ترکیبی ۱۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت آن را به خودرویی خوش‌خوراک و پرمصرف تبدیل کرده است.

البته از ایرادات برقی آن و هزینه‌های زیاد تعمیر و نگهداری هم نمی‌توان گذشت. در کنار این مسئله کیفیت پایین مونتاژ این خودرو در کشور، داشبورد باکیفیت پایین و سروصدای زیاد خودرو هم از معایب قایق قابل‌ذکر سنگ یانگ موسو هستند. اگر قصد خریدوفروش این سانگ یانگ کره‌ای را دارید؛ می‌توان گفت شاید بیشترین چیزی که در خودروی کره‌ای موسو مدل ۸۳ بیش از همه‌چیز جلب‌توجه می‌کند و باعث رغبت خریداران به سمتش می‌شود، چهره و طراحی خارجی قوی و درشت و حجیم آن است. وگرنه در طراحی اتاقک و امکانات خودرو چندان موفق ظاهرنشده و حرفی برای گفتن ندارد. شاید بتوان گفت موسو در بحث فروش خودرو با استقبال چندان خوبی روبرو نیست.

در پایان این مقاله همراه مکانیک، موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در ایران به شما پیشنهاد می‌کند که اگر قصد خرید و فروش یکی از این سه خودروی کراس اوور ذکرشده را دارید؛ حتماً مطالعه کاملی درباره تمامی شرایط و امکانات آن خودرو داشته باشید و سپس اقدام به خرید و فروش خودرو خود نمایید.

با استفاده از طرح فروش خودرو همراه مکانیک از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • کارشناسی تخصصی خودرو در محل
  • ثبت آگهی در سایت‌های معتبر با قیمت درخواستی شما
  • عدم نیاز به پاسخگویی تماس خریداران و مواجهه با واسطه‌ها
  • جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان شما
  • استفاده از مشاور حقوقی در زمان عقد قولنامه
  • تمامی مراحل کاملا بدون هزینه است

همین الان وارد سایت hamrah-mechanic.com شوید و درخواست فروش خودرو خود را ثبت کنید تا مشاوران همراه مکانیک با شما تماس بگیرند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا