خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود یک سارق به منزل دختر 25 ساله و اقدام برای قتل او

پایگاه خبری رکنا نوشت: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق به عنفی که قصد قتل یک زن را داشت در دامغان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی در ۴ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام شکایت خانمی ۲۵ ساله مبنی بر ورود یک سارق به منزلش و اقدام وی برای کشتن این خانم، موضوع به علت حساسیت بالا به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دامغان قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد سارق به قصد سرقت وارد منزل شاکیه شده بود اما وقتی متوجه شد که صاحب خانه حضور دارد و احتمال شناسایی اش توسط وی هست اقدام به خفه کردن صاحب خانه کرد که با تلاش فراوان، آن خانم موفق شد از دست سارق فرار کرده و به پلیس مراجعه کند.

 این مسوول ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی با استفاده از تجهیزات به روز برای شناسایی و دستگیر این سارق خبیت آغاز و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران پلیس آگاهی توانستند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

 سرهنگ میر احمدی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به بزه خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از اقدام برای به قتل رساندن خانم ۲۵ ساله را احتمال شناسایی شدن هویتش هنگام سرقت از منزل عنوان کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان از معرفی متهم به مرجع قضایی و روانه زندان شدن وی پس از تعیین قرار وثیقه قانونی خبر داد و خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف جرائم احتمالی توسط متهم در دستور کار پلیس آگاهی دامغان قرار دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا