خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام حمایت قوه قضاییه از «اقدامات اخیر» ناجا در برخورد با اوباش

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا گفت: از اقدامات اخیر ناجا در برخورد با اراذل و اوباش قدردانی و در چهارچوب قانون حمایت می کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه معاونان این سازمان در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و جمعی از معاونان نیرو دیدار و گفت وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با تشکر از حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاونان گفت: حمایت های آن سازمان از اقدامات قانونی ناجا در برخورد قاطع با گردن‌کشان و ناامن کنندگان جامعه، می تواند در ارتقای روحیه و انگیزه کارکنان برای توسعه امنیت مؤثر باشد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت به مقابله با ناامن کنندگان و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم خواهد پرداخت.

فرمانده ناجا در پایان سخنان خود ضمن ابراز سپاس و قدردانی خود از پیام فرمانده معظم کل قوا به ناجا گفت: معظم له با صدور این پیام، روحیه ای مضاعف را برای ادامه خدمت و انجام وظیفه در کارکنان ایجاد نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی نیز در این دیدار، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری و کارکنان خدوم و زحمتکش نیرو تبریک گفت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن برشمردن نقش تلاش ها و ایثارگری های مأموران پرتلاش ناجا، از مجموعه اقدامات پلیس برای ارتقای امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تعامل نزدیک سازمان قضایی نیروهای مسلح با ناجا، آمادگی این سازمان را برای حمایت از پلیس اعلام کرد و گفت: از اقدامات اخیر ناجا در برخورد با اراذل و اوباش قدردانی و در چهارچوب قانون حمایت می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بر ضرورت صیانت از کارکنان تأکید کرد و افزود: آموزش و توصیه به کارکنان از دیگر محورهای مورد تأکید سازمان قضایی نیروهای مسلح است و این سازمان قطعاً از نیروهایی که مورد ظلم واقع شوند حمایت خواهد کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان با اهدای لوحی به فرمانده نیروی انتظامی از زحمات و تلاش‌های این نیرو در حفظ امنیت اجتماعی و اخلاقی مردم تقدیر کرد.

هشدار رئیسی به پلیس: تعرض به اوباش مجاز نیست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا