خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند خبر کوتاه از انتخابات2020

میزان نوشت: تنها ۱۲ روز تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا فرصت باقی است و «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» نامزد‌های جمهوریخواه و دموکرات این انتخابات خود را برای مناظره دوم و آخر تلویزیونی آماده می‌کنند.

به گزارش «ریل کلیر پالتیک، سی ان ان و فاکس نیوز»، نظرسنجی‌ها چه می‌گویند؟

براساس نظرسنجی‌های «یو ان اف»، «سی ان بی سی و چنج ریسرچ»، «مین پست»، «راسموسن ریپورت»، «اِی بی سی نیوز و واشنگتن پست»، «ایست کارولینا»، «رویترز و ایپسوس»، «نیویورک تایمز و سیِنا» و «آی بی دی و تی آی پی پی»، بایدن در انتخابات سراسری و در ایالت‌های «فلوریدا»، «پنسیلوانیا»، «کارولینای شمالی»، «ویسکانسین»، «میشیگان» و «آریزونا» نسبت ترامپ شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

ترامپ نیز براساس نظرسنجی «میسون- دیکسون» در ایالت «کنتاکی» از بایدن پیشی گرفته است.

ضمن این که براساس نظرسنجی «امرسون»، در ایالت «جورجیا» نیز از بایدن جلوتر است.

۲ نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت جورجیا رقابتی نزدیک دارند.

براساس نظرسنجی‌های جدید، میزان مقبولیت بایدن به ۵۰.۴ درصد رسید و میزان مقبولیت ترامپ ۴۳.۲ درصد رسید.

-ترامپ؛ خاموش کردن میکروفون غیر عادلانه است: دونالد ترامپ بار دیگر بی صدا کردن میکروفون را در مناظره انتخاباتی غیرمنصفانه خواند و «شبکه ان بی سی نیوز» و گوینده این شبکه را به جانبداری از بایدن متهم کرد.

-خاموشی میکروفن‌ها فقط اجرای قوانین قبلی است: یکی از اعضای کمیسیون مناظره‌های ریاست جمهوری آمریکا، به انتقاد ترامپ از تغییراتی را که در قالب مناظره نهایی روز پنجشنبه ایجاد شده، پاسخ داد و گفت که برنامه آنها برای خاموش کردن میکروفن یک نامزد در حالی که نامزد دیگر در بخش‌هایی از مناظره صحبت می‌کند، قبل‌تر با کارزار انتخاباتی هر دو نامزد هماهنگ شده بود.

-اوباما ترامپ را دروغگو خواند: باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی خود برای رای دهندگان در ایالت فیلادلفیا، گفت که رای دهندگان باید درک کنند که آ‌ها نسبت به دروغ‌هایی که ترامپ هر روزه عنوان می‌کند، بی حس و ایمن شده اند.

-بیش از ۴۰ میلیون امریکایی رای داده اند: بر اساس آمارها، بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی رای خود را به صندوق انداخته اند.

رای دهندگان در ۴۷ ایالت و واشنگتن، در حال ثبت نام برای رای دادن از طریق پستی یا به صورت حضوری هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا