خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک عرب مسلمان معاون رییس پلیس اسرائیل شد

خبرآنلاین به نقل از بی بی سی نوشت:

یک پلیس عرب در اسرائیل به بالاترین درجه‌ای که تا کنون یک مسلمان در پلیس این کشور داشته، ارتقا یافته است.

جمال حکروش متولد روستای کفرکنا در منطقه الجلیل است یک پلیس عرب در اسرائیل به بالاترین درجه‌ای که تا کنون یک مسلمان در پلیس این کشور داشته، ارتقا یافته است. جمال حکروش به عنوان معاون رئیس پلیس اسرائیل منصوب شده است.

حکروش متولد روستای کفرکنا در منطقه الجلیل است. جمال حکروش مسئولیت بهبود خدمات پلیس در جوامع عربی اسرائیل را به عهده خواهد داشت.

در مراسم معارفه حکروش، رونی الشیخ رئیس پلیس اسرائیل با ستایش از حکروش از اعراب اسرائیلی که واجد شرایط هستند، خواسته است تا به پلیس بپیوندند.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل الشیخ گفته است که جمال حرکوش و پلیس اسرائیل تلاش خواهند کرد با سلاح‌های غیرقانونی در جامعه عرب اسرائیل مقابله کنند. خشونت‌ها میان اسرائیل و فلسطینیان طی ماه‌های اخیر شدت گرفته و اعراب اسرائیلی اطمینان چندانی به پلیس ندارند.

اعراب، یک پنجم جمعیت اسرائیل را تشکیل می‌دهند و همواره شکایت می‌کنند که پلیس از مناطق مسکونی آنها مراقبت نمی‌کند و کیفیت خدمات شهری هم پائین‌تر است. شکایات آنها در این زمینه از سوی گروه‌های بین‌المللی حقوق بشری تائید می‌شود. این گروه‌ها در گزارش‌های خود به تبعیض‌ها علیه اعراب اسرائیلی اشاره کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا