خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طرفداران آمریکا از حمله روسیه به اوکراین عبرت بگیرند

در راستای حمله روسیه به اوکراین، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: «کشورهایی که خودشان را فدای آمریکا می‌کنند، باید از وضعیت اوکراین عبرت بگیرند.»

محمدصالح جوکار در گفتگو با مهر، با اشاره به مسئله بحران، اظهار داشت: همان طور که رهبری فرمودند آمریکایی‌ها بحران ایجاد می‌کنند و از درون بحران در کشورهای دیگر ارتزاق می‌کنند.

وی بیان کرد: مقامات آمریکا سود و منافع خود را در ضرر کردن و هزینه دادن دیگر کشورها به دست می‌آورند و در جهان امروز این رویکرد بسیار غلط و ناصواب است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بسیاری از رسانه‌ها را در اختیار دارند و از طریق رسانه‌های خود افکار عمومی جهان را مدیریت می‌کنند و به همین دلیل در بسیاری از رسانه‌های دنیا، ظلم‌هایی که آمریکایی‌ها به کشورهای جهان روا می‌دارند، پنهان می‌ماند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرگاه آمریکایی‌ها از کشور خودشان بیرون آمدند و در مناطق مختلف جهان ورود پیدا کردند، چیزی جز نکبت، خواری و ظلم به مردم آن مناطق به جا نگذاشتند.

وی ادامه داد: کشورهایی که خودشان را فدای آمریکا می‌کنند، باید از وضعیت اوکراین عبرت بگیرند و به این مسئله توجه کنند که آمریکا فقط به دنبال آن است که به منافع خودش برسد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است آمریکایی‌ها در رسانه‌های خود حمایت‌هایی از مردم اوکراین داشته باشند، اما در عمل این گونه نیست و اوکراین برای آمریکا مهم نیست.

جوکار متذکر شد: رژیم پهلوی در ایران هم به آمریکایی‌ها خدمات زیادی کرد اما آنان هیچ کاری برای این رژیم منحوس نکردند. آمریکا همه دنیا را قربانی خودش می‌کند و در خدمت خودش می‌گیرد و هر کشوری هم که نخواهد به آمریکا خدمت کند و در مقابلش بایستد، آمریکا به دنبال نابودی آن کشور خواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا تا زمانی از کشوری حمایت می‌کند که منافع خودش تامین می‌شود و زمانی که منافعی نداشته باشد، از هیچ کشوری حمایت نمی‌کند. همان طور که امروز آمریکایی‌ها از لحاظ سیاسی و نظامی در غرب آسیا به بن بست رسیدند، در دیگر نقاط جهان هم با شکست مواجه خواهند شد و همه دنیا به ماهیت پلید آمریکا پی می‌برند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا