خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نیروی انتظامی یک «هتل مجلل» خرید

سردار درویشی، مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا از خرید یک هتل در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این هتل مجلل که در خیابان امام رضا(ع) و در مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است، دارای۱۸ طبقه ، ۱۱۷ اتاق، حداقل ۴۰۰ تخت با سه رستوران، سالن آمفی تئاتر ۱۵۰ نفره ، مجموعه آبی فاخر، حمام سنتی و بازارچه داخلی است.

به گزارش ایسنا، سردار هابیل درویشی اظهارکرد: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، یک هتل چهار ستاره بسیار زیبا در مشهد مقدس توسط بنیاد تعاون ناجا خریداری شد و به جمع اماکن اقامتی مرکز خدمات رفاهی کارکنان ناجا پیوست و با این اقدام ظرفیت خدمات اقامتی بنیاد تعاون ناجا در شهر مشهد مقدس به بیش از ۲۵۰۰ تخت افزایش یافت.

وی افزود: این هتل مجلل که در خیابان امام رضا(ع) و در مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است، دارای۱۸ طبقه ، ۱۱۷ اتاق، حداقل ۴۰۰ تخت با سه رستوران، سالن آمفی تئاتر ۱۵۰ نفره ، مجموعه آبی فاخر، حمام سنتی و بازارچه داخلی است.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ادامه داد : این هتل چهار ستاره که مراحل بررسی، بازدید و ارزیابی آن توسط هیئت کارشناسی و امضای قرارداد آن حدود سه ماه به طول انجامید، پس از هتل آرمان و هتل فاخر سومین هتل در یک سال اخیر است که توسط بنیاد تعاون ناجا خریداری و به اماکن اقامتی ناجا افزوده شده است که این افزایش ظرفیت بی سابقه مدیون درایت و تدبیر فرمانده ناجا و زحمات شبانه روزی هیئت مدیره بنیاد تعاون ناجا است.

بر اساس اعلام سایت پلیس وی در پایان گفت: این هتل بسیار زیبا در چندماه آینده تحویل داده می شود و پس از تجهیز در چرخه خدمات رسانی به کارکنان ناجا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا