خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپ‌ها در حوزه سالمندان و بازنشستگان

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از برگزاری اولین دوره شتابدهی ایده، تیم های استارتاپی و نوآور در حوزه سالمندان و بازنشستگان تحت عنوان رویداد صبا نو خبر داد.

عادل دهدشتی با بیان این که سالمندان و بازنشستگان سرمایه های معنوی جامعه هستند، گفت: رویداد صبا نو با رویکرد شتاب دهی استارت آپ ها و تیم های نو آور و ارتقا زیست اجتماعی سالمندان و بازنشستگان برگزار می شود و بر آن هستیم تا از طریق اینگونه حمایتها استارتاپ‌ها را نسبت به خدمت رسانی به این قشر محترم که سرمایه ای ویژه برای جامعه محسوب میشوند، ترغیب و تشویق کنیم.

وی افزود: فعالان اکوسیستم استارتاپی در سال‌های اخیر در بسیاری از حوزه ها برای خدمت رسانی وارد شده اند اما در حوزه سالمندان و بازنشستگان، هر چند این قشر بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند و تقریباً اکثر خانواده ها با این موضوع سر و کار دارند، استارتاپ‌ها ورود جدی نداشته اند و مرکز نوآوری صبا به عنوان یک مرکز شتاب دهنده و سرمایه گذار که به صورت تخصصی در حوزه ایده های نوی مربوط به حوزه بازنشستگان و سالمندان فعالیت می کند، قصد دارد تا با برگزاری چنین رویدادهایی، زمینه ورود استارتاپ‌ها را به حوزه خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان، تسهیل کند.

دهدشتی با اشاره به محورهای این دوره رویداد صبا نو، گفت: تیم‌های مختلف می توانند در محورهای سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و همچنین گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت ایده های خود را از طریق وب سایت www.sabainotec.ir ارسال کنند.

گفتنی است رویداد صبا نو با مدیریت مرکز نوآوری صبا و همکاری معاونت علمی ، فناوری ریاست جمهوری و صندوق بازنشستگی کشوری ،برنامه زیست بوم شرکتهای خلاق و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپ‌ها در حوزه سالمندان و بازنشستگان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا