خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا تذکر رهبری به مذاق برخی خوش نیامد؟!

رضا امیری در نواندیش نوشت: حمله به دولت و شخص رئیس جمهور موضوع تازه ای نیست، اما برخى نمایندگان مجلس انقلابی کار را چنان از حد گذراندند که رهبر انقلاب واجب دیدند تا شخصا و مجددا به این اشخاص که گویا جز توهین، افترا، تهمت و تهدید کار دیگری از دست شان بر نمی آید تذکر دهند.

متاسفانه اصولگرایان که از شکست های پیاپی در انتخابات خسته شدند طی 4 سال گذشته از هیچ فرصتی برای حمله به دولت و دولتی ها و اصلاح طلبان دریغ نکرده و همصدا با اپوزسیون خارج نشین و بلندگوهای تبلیغاتی شان هر آنچه در توان داشتند به کار گرفتند تا بلکه با ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات سرانجام طعم پیروزی در آن را بچشند. اصولگرایان پیش تر در جریان برجام و موضوعات مختلف نیز بارها نشان دادند که از ولایتمداری تنها ادعایش را دارند، حالا نیز ناخشنود از تذکر رهبری به جای پیروی و عذرخواهی سعی می کنند روش های خاص خود را به کار بگیرند، جالب اینکه در این موضع هم همراهی جالبی با رسانه های بیگانه پیدا کردند. بی بی سی و ایران اینترنشنال نیز چندان از تذکر رهبری راضی نبودند چرا که به نظر می رسد تیر تضعیف دولت روحانی و تلاش نماینده های به ظاهر انقلابی که هر روز خوراک خبری برایشان مهیا می کنند برای استیضاح و اعدام رئیس جمهور به سنگ خورده باشد.

همانطور که گفته شد این نخستین بار نیست که رهبری تذکرات این چنینی به این آقایان می دهد اما گوششان بدهنکار نیست و به نظر عطش به قدرت رسیدن با آن ها چنان کرده که از درک این مساله که سوراخ کردن کشتی دولت یعنی سوراخ کردن کشتی نظام عاجز اند، به عنوان مثال رهبری در آغاز به کار مجلس یازدهم در دیدار با نمایندگان آنها را به همکاری و تعامل با دولت فراخواندند اما در همان ابتدا عده ای تندرو در مجلس دست از توهین به دولت نکشیدند و از هیچ اهانتی نسبت به رییس جمهور دریغ نکردند. نمایندگانی  که با شعار بهبود معیشت مردم بر روی کار آمدند، اما رفتار و گفتارشان به گونه ای است که کمتر می توان از درون آن دغدغه برای معیشت مردم را یافت.

حالا جالب آنکه این آقایان همچنان هم حاضر به عذرخواهی نیستند به عنوان مثال يكى از نمایندگانی که رییس جمهور را مورد اهانت قرار داد، در پاسخ به خبرنگارى كه از او پرسید “در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا رهبری خطاب به کسانی که راه تخریب را در پیش گرفتند تاکید کردند که حرمت هر سه قوه باید حفظ شود و توهین به مسئولان حرام است، نظر شما در رابطه با اظهارات رهبری چیست” گفت: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است! رهبری که مصداق برای این توهین ها تعیین نکرده اند.

متاسفانه امروز با گروهی مواجه هستیم که به هیچ صراطی مستقیم نیستند و برای به قدرت رسیدن از هیچ کوششی و روشی حتی نادرست دریغ نمی کنند، گروهی که سال ها است رقبای خود را به بهانه های واهی کنار می گذراند و به همه انگ عدم پیروی از رهبری می زنند حالا حاضر نیستند نظر صریح ایشان را گوش کنند و حتی از ایشان می خواهند مصداق تعیین کنند!به هر حال مجلس شان را که دیدیم انشاالله دولت شان را هم بار دیگر خواهیم دید و مشتاقانه به انتظار می نشینیم تا ببینیم گروه همیشه مدعی چه در آستین دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا