خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید به سلب «امنیت روانی روحانی»

یکی از مدیران دولت احمدی نژاد که در مقطعی از نزدیک‌ترین نیروها به او محسوب می‌شد، در یادداشتی درباره‌ی توهین به «حسن روحانی» رییس جمهور در روز قدس با عنوان «یاد بنی صدر، عبرت آموز باد»، معترضان را «مومنین روزه دار» خواند و اقدام آن را با «آتش به اختیار» مرتبط دانست.

به گزارش انصاف نیوز، «محمدعلی رامین» در این یادداشتی تلگرامی که به صورت تلویحی روحانی را تهدید کرده است، نوشت:

«در ورای تحلیل چگونگی اعتراض برخی مومنین روزه دار و مردم ضدظلم و ضداستکبار، هنگام مشاهده رئیس جمهور در مراسم روز قدس، خوب است مسئولین تیم جنگ روانی آقای روحانی، به این حدیث هشدار دهنده توجه کنند: اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ فَإِنَّ اللَّهَ تَعَالَي جَعَلَ الْحَقَّ عَلَي أَلْسِنَتِهِمْ. مراقب گمان مومنان باشید كه خدا حق را بر زبان آنان قرار داده است. (نهج البلاغه ، حکمت 309) لذا با این تعبیر امام علی علیه السلام، در چنین مواردی مؤمنان «آتش به اختیار» هستند.

🔹تیم جنگ روانی دفتر رئیس جمهور، درباره علت بدبینی مومنین روزه دار ضداسرائیلی به رییس جمهور کشورمان اندکی تامل کنند، تا ببینند که با سرنوشت روحانی چه می کنند.

🔺مؤمنین، برای دفاع از مقدسات خود، نیاز به سازماندهی این و آن ندارند. آیا 1400 [سال] پایداری ایرانیان در برابر تخریب عقاید شیعیان توسط حاکمان ظالم ایام و روزگاران، کار این و آن بوده است؟

🔺آیا انکار ضمنی غدیر خم و تخریب مشروعیت الهی امیرالمؤمنین (ع) و مقابله بیشرمانه مستمر با مصداق ولایت الهی در زمانه ما و نیز جنگ روانی ناجوانمردانه علیه پاسداران ایران و انقلاب اسلامی در بحبوحه تهاجمات داعش صهیونیستی و تحریم سنای آمریکایی، بستر حرمتگذاری به شخص حسن روحانی را در سرزمین اهل البیت (ع)، حفظ می کند؟

🔺اگر اتاق جنگ روانی رئیس جمهور، امنیت روانی جامعه ایمانی و مقدسات مملکت اسلامی و امنیت ملی ما را بیش از این مخدوش کند، بدون دخالت هیچ عنصر خارج از اعتقادات و ایمان مسلمین، طبیعی است که همه جای ایران، امنیت روانی روحانی سلب خواهد شد.

✔️وقتی بنی صدر با سوءاستفاده از رأی بسیار بالای مردم و به پشتوانه ده ها هزار میلیشیای مسلح در خانه های تیمی مجاهدین خلق، در بیراهه «مخالفت با ولی فقیه» به بن بست رسید و در ایران احساس ناامنی کرد، به کجا پناهنده شد؟… یادش، عبرت آموز باد!»

پدرشوهر مهناز افشار: سند ۲۰۳۰ کودتاست!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

      1. جناب سروش، نميدونم چرا اين بابا و تائيد کنندگانش رو که مي بينم بي اختيار بياد آنوسي مي افتم!!؟ خيلي عجيبه ها.

  1. انكار ضمنى غدير خم ؟!
    تخريب مشروعيت الهى امير المؤمنين ؟!
    – يعنى تو واقعاً همين قدر فهم و شعور دارى ؟!!

    16
  2. من مرده، شما زنده. ببینید که به زودی کوس رسوایی این آقا از بام می افتد و به جرم جاسوسی برای اسرائيل پیش سایر به ظاهر تند روان در اوین خواهد رفت. خدا جای حق نشسته. آقای رامین از سرنوشت شنود اشباح و خود عمار پندار ها عبرت بگیر.

    14
    1. احسنت بابك عزيز، به نكته خوبى اشاره كردى ، همين الآن دو نفر از اون هتاكان حرفه اى بعلت جاسوسى براى رژيم صهيونيستى در اوين تشريف دارند، اين بابا هم قبلاً به همين دليل در معرض اتهام قرار گرفت !

      10
  3. دیدگاههای ایشون که کاملا مشخصه بعد از چند دهه زندگی در غرب که البته ایرادی هم نداره اومدن و شدن یکی از خواص احمدی نژاد و قضیه گیر دادن به هولوکاست و راه انداختن کنفرانس بین المللی در این زمینه کلید زدن و بیان حرفهایی که ضرورتی برای مناقع کشور ما نداشت و باعث شد اسرائیل که سر مسائل مربوط به نوار غزه زیر فشار افکار عمومی جهان بود و می خواستن قطعنامه ی علیه اسرائیل توی سازمان ملل تصویب کنن فرصت فرار و مظلوم نمایی پیدا کنه و یکی از افرادی که باعث خراب شدن کار ایران در عرصه ی بین الملل بود در زمان احمدی نژاد ایشون بود …ظاهرا مناقع ملی م آبروی کشور در عرصه ی جهانی بابت توهین به رئیس جمهور مستقر و کاندیدای منتخب بعدی هیچ اهمیتی برای ایشون نداره … ! البته چندتا اشتباه فاحش هم هست توی چند بندی که نوشتن مثلا 1400 سال مقاومت شیعیان در ایران اصلا صحت تاریخی نداره ایشون اینقدر اطلاعات نداره که بدونه مذهب شیعه 500 سال قبل در زمان صفویه رسمی شد و قبل از اون اکثریت مطلق مردم ایران سنی مذهب بودن …. نکته تاسف آور باز هم تکرار همون ادعای ناصواب آقای جنتی و مکارم و یزدی هست که میگن انکار مشروعیت الهی امام علی-ع- از طرف روحانی ! روحانی چندبار گفت علی-ع- امام بود و هست از طرف خدا و پیامبر اکرم اما برای اینکه به حکومت برسه مردم اومدن و با او بیعت کردن و شد حاکم …. همین نشانگر تقوای آقای رامین هست … قس علی هذا …

    10
    1
  4. انصاف چرا عوضی پاسخ هارا منعکس میکنی ؟من پاسخ مناسب با ان کامنت هارا میدهم ولی انرا بالعکس درغیراز محل پاسخ درج میکنی اساسا مخالف با صراحت پاسخ منعکس میشود

    2
    1
    1. شما باز لااقل منتشر میشی . من که فعلا فقط دارم از محمد فیض می برم! و هر چی هم بهش جواب میدم لابد باید با چند روز تاخیر منتشر بشه!

  5. آقای رامین قبل از انقلاب چه کاره بودی اگر انقلاب نمی شد پسرت می توانست مهریه چند میلیاردی برای زنش قرار دهد انقلاب برای امثال شما هم نون داشت هم آب.

  6. متاسفم برای خانم مهناز افشار که با ظاهر تمام خود را اصلاح طلب جا زده ولی همسر پسر چنین فردی شده است واقعا خانم افشار براتون متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا