خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسپانیا و ژاپن 10 آذر 1401

پخش زنده اسپانیا و ژاپن 10 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در دیداری حساس در آخرین بازی گروهی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی اسپانیا و ژاپن امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در دیداری حساس در مرحله سوم دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم بین المللی خلیفه به مصاف هم میروند. وضعیت این گروه هم مانند بسیاری از گروه‌های دیگر بسیار پیچیده است با این تفاوت که اینجا هر چهار تیم شانس صعود دارند! برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و ژاپن 10 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اسپانیا و ژاپن 10 آذر 1401

پخش زنده اسپانیا و ژاپن 10 آذر 1401

اسپانیا و ژاپن در وضعیتی عجیب به مصاف هم می‌روند. ژاپن شگفتی‌ساز دور اول مرحله گروهی آلمان قدرتمند و پرستاره را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد تا به نظر از تیم‌های مدعی این دوره جام جهانی به نظر برسد، اما در بازی دوم در کمال شگفتی برابر کاستاریکایی شکست خورد که در بازی اول خود 7 گل از اسپانیا دریافت کرده بود! ژاپن طبیعتا برای صعود نمی‌تواند منتظر شکست آلمان برابر کاستاریکا باشد و باید خودش با پیروزی یا حداقل کسب تساوی به صعود امیدوار باشد که کاری بس دشوار به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، اسپانیا بعد از پیروزی 7 گله برابر کاستاریکا در بازی دوم برابر آلمان متوقف شد و حالا انگیزه زیادی برای پیروزی برای در این بازی دارد چراکه با 4 امتیاز ممکن است صعود نکند. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و ژاپن 10 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا