خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنی با رئیس دستگاه قضا

حجت‌الاسلام شهاب‌الدین حائری شیرازی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «امید مردم را ناامید نکنید/سخنی با رئیس دستگاه قضا» نوشت:

چندی پیش ریاست دستگاه قضاء خواهان امنیت یافتن خبردهندگان و به اصطلاح سوت‌زن‌ها و منتشرکنندگان فساد شدند اما امروز در واکنشی احتمالی به رسانه‌ای شدن علل مرگ مهرداد سپهری چنین گفتند”نمی‌شود هرکسی احساس وظیفه کند و خبری را رسانه‌ای کند حال آنکه افراد یا نهادهایی ممکن است از انتشار این خبر متضرر شوند”

قبل از شروع بحث، توجه ریاست دستگاه قضا را به گزارش [بازنشرشده در] سایت اصولگرای الف در رابطه با مرگ مهرداد سپهری جلب می‌نمایم. [لینک]

خبرنگار [ایسنا] به محله حجت مشهد رفته و گزارشی تهیه نموده. نکته جالب توجه این است که فوت مهرداد سپهری 27 مهر اتفاق افتاده اما ورود دادستان و دستور دستگیری مامور خاطی 3ابان صورت پذیرفته یعنی روزی که شبکه ماهواره ای و به دنبال آن شبکه مجازی بحث را رسانه ای و خواهان پیگری مسئولین می‌شوند.

این امر نشانگر ضرورت باز شدن فضا برای ناهیان منکر در شبکه مجازی‌ست.

نیروی انتظامی با توجه به خدمات شایان توجه اش در بحث امنیت اجتماعی، بیش از همه بایست ممنون کسانی باشد که با رسانه ای کردن عمل مامور خاطی موجب شناسایی فرد خطاکار شدند چنین خطاهایی در هر مجموعه موجب بدنام شدن دستگاه مربوطه می‌گردد.

دستگاه قضا باید ملجاء و پناه مردم باشد در قبال ماموری که جرم مشهود انجام داده.

تنبیه مجرم به عهده دادگاه است نه یک مامور که فرد خاطی دستبند زده را مکرر با اسپری فلفل و شوکر مورد اذیت و آزار قرار دهد.

عمل زشت مامور خاطی با توجه به جنبه عمومی آن که منجر به جریحه دار شدن عواطف مردم حاضر در محل و بینندگان جرم شده از جانب دادستان قابل پیگیری است.

ریاست دستگاه قضاء که بحمدالله فعالیتهای مثبتی در جهت احیاء حقوق عامه نموده اند بجاست با ثبات قدم از حقوق ملت در قبال افراد خطاکار شاغل در نهادهای حاکمیتی دفاع نمایند.

روایت شاهدان عینی از ماجرای مهرداد سپهری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا