خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی احمد توکلی خطاب به رئیس قوه قضاییه

احمد توکلی، رئیس هیات مدیره «دیده بان شفافیت و عدالت» طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه پیشنهاد داد تا برای وفاق و همدلی سه قوه و همچنین عملیاتی کردن مأموریت‌های هفت‌گانه سند تحول قضایی، شورایی از مدیران عالی سه قوه تشکیل شده و نتایج به صورت مستمر مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایسنا متن این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند آیت‌الله دکتر رئیسی
رئیس محترم قوه قضاییه
سلام علیکم

با احترام، قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و نقش‌آفرینی سازنده این قوه با همکاری سایر قوا و نهادهای حاکمیتی کشور موفقیت آن را ضمانت خواهد کرد.

سند تحول قضایی، منبعث از تکالیف تعیین شده در اصل 156 قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام، برنامه‌های بسیار مترقی دارد که اجرای آن نیازمند مدیران جهادی و با انگیزه، بودجه و امکانات اقتصادی و از همه مهم‌تر، مطالبه گری مردم است. برای وفاق و همدلی سه قوه در اجرای این سند بسیار مؤثر در کارآمدی قوا، پیشنهاد می‌گردد برای عملیاتی کردن مأموریت‌های هفت‌گانه سند تحول قضایی، شورایی از مدیران عالی سه قوه تشکیل شده و نتایج به صورت مستمر به استحضار مردم عزیز ایران اسلامی رسانده شود. مستحضرید سند مذکور نه تنها مطالبات به حق مردم را نسبت به دستگاه عدلیه، بلکه مطالبات به نظام اسلامی را نیز افزایش داده است، بنابراین ضرورت دارد دستگاه قضا نسبت به انجام مأموریت خطیر خود مصمم‌تر از گذشته عمل نماید.

دیده‌بان شفافیت و عدالت به عنوان یک سازمان مردم نهاد از این حرکت تقدیر نموده و وظیفه دینی و ملی خود می‌داند در پیگیری مطالبات به حق مردم عزیز ایران اسلامی کما فی‌السابق همچنان محکم و مصمم در میدان عمل حضور فعال داشته و در این راه مدافع دلسوز حقوق ملت باشد. در پایان بر این نکته تاکید می‌کنیم که ان شاءالله در همه حال، فرصت کمک به قوه قضائیه را از دست نخواهیم داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا