خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیدکمال حیدری به قم برگشت

دفتر آیت الله سیدکمال حیدری در اطلاعیه‌ای از بازگشت وی به قم پس از دوران نقاهت در تهران خبر داده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن اطلاعیه‌ی دفتر وی پس از دو روز سکوت درباره‌ی شایعات، به این شرح است:

«بسمه تعالى. به لطف و فضل پروردگار و به برکت دعای خیر مؤمنان و علاقه مندان، و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در تهران، آیت الله سید کمال حیدری صبح امروز سه شنبه ۶/آبان/ ۱۳۹۹ در صحت و سلامت کامل به منزل خویش در شهر مقدس قم مراجعت فرمودند. لازم به ذکر است هر آنچه در مدت اخیر راجع به اقامت اجباری ایشان در تهران از سوی رسانه‌ها شایع و متداول گردید، نادرست و فاقد صحت و اعتبار می‌باشد».

پایین آوردن تابلوی دفتر سیدکمال حیدری؟

نقدی به مواجهه‌ی آیت‌الله اراکی با آیت‌الله حیدری

ما و آقای سیدکمال حیدری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بسم الله الرحمن الرحیم . کسی بدرستی نمی‌داند مذهب اسکولاستیک دقیقاً ازچه زمانی و توسط چه شخصی و چه گروهی آغاز شد،اما دوران تاریک قرون وسطایی را رقم زد که نتایج آن در دوره رنسانس و روشنگری گریز مردم اروپا از دین و ایمان به خداوند بود.اکنون در ایران با تکفیر آیت الله حیدری صدای پای اسکولاتیک به گوش می‌رسد که مطمئنا در آینده یکی از نتایج آن یخرجون من دین الله افواجا خواهد بود که جناب آقای یزدی،وحید خراسانی،اراکی و …… مسئولیت مستقیم دارند.پس عقل حکم به احتیاط در ارائه نقطه نظرات را می نماید. وچقدر زیبا و مستحکم الله جل جلاله در قرآن کریم می فرماید « فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه » (رمز) شما را به مقدسات در باره این آیه مبارکه تأویل و تفسیر و غیره نتراشید.ومن الله التوفیق.

  2. علامه حیدری بیشترین کمک را در درجه اول به مذهب تشیع و حوزه علمیه قم می‌کنند و چهره ای امروزی از دینداری و دین نشان می دهند. تا کی حوزه های علمیه بر خرافات بازمانده از قرن ها پیش می خواهد تکیه کند؟ بسیاری از نسل جدید که دین گریز شده اند و بسیاری از جوانان دیندار هم که جذب سخنان ایشان شده اند بدلیل نوگرایی در تفکر دینی است وگرنه جوان آگاه امروزی به نادرست بودن عمده احکام خرافی و تکفیری بازمانده از قرن ها پیش واقف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا