خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اقتصاد کشور دست فتنه‌گران ۸۸ گروگان گرفته شده»

حجت‌الاسلام فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید: امروز اقتصاد کشور دست عواملی از فتنه‌گران آشوب ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ گروگان گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: وضعیت مردم آشفته است، اقتصاد کشور را چه کسانی اداره می‌کنند؟ و واقعیت امر این است که در طول سالیان سال اقتصاد کشور در دست یکسری لیبرال‌های وابسته بوده است، هر زمان که خواستند اقتصاد را  به هر سمتی که خودشان مایل بودند گرایش دادند، امروز بر اساس اظهار نظر برخی اقتصاد کشور دست عواملی از فتنه‌گران آشوب ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ گروگان گرفته شده است.

وی افزود: افراد آشوبگر بازداشتی فتنه ۸۸ صریحا اعلام می‌کنند که دلار را تا کجا بالا ببریم حاضر به مذاکره با آمریکا هستید؟ البته ما منکر زحمات برخی وزیران و معاونان و مدیران نیستیم اما واقعیت امر این است که در پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه دست دولت نیست، بلکه یک سری عوامل نفوذی در کشور این کارها را انجام می‌دهند و مردم تحت فشار هستند، اینها صریحا بعد از فتنه ۸۸ با ارتباطاتی که با خارج کشور گرفته‌اند گفتند از همان جایی که در فتنه ۸۸ ضربه خورده‌ایم، از همان جا ضربه خواهیم زد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: امروز این افراد پشت صحنه آشفته بازار اقتصاد کشور هستند و می خواهند بر مردمی که حافظ انقلاب بودند و مردمی که در صحنه‌های مختلف حضور داشتند فشار وارد کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سخنان ایشان بنده را یاد حرکات خودم در ایام نوجوانی انداخت ، بنده با عرض پوزش شب ادرار بودم و تا سیزده ، چهارده سالگی شب ها تشک خویش را به ادار مزین می نمودم و طبیعتاً ( یا تبعاً ) صبح گاهان با شماتت و سرزنش والده محترم روبرو می گشتم بعدها برای فرار از شماتت والده گرامی آموختم صبحگاهان وبه وقت بیداری والدین (با بیداری ملت اشتباه نشود) با خواباندن برادر کوچک به جای خود و خزیدن در جای وی گناه این گندکاری ( که البته با گندکاری برخی مسئولین ساله اصلاً قابل قیاس نبوده و قطره ای از اقیانوس فضاحت آقایان محسوب می گردید) را بر گردن وی بیاندازم ، غافل از آنکه گیرم دیگران را هم متقاعد کردیم گناه این گندکاری از ما نیست و مقصر کس دیگری است با تر بودن جامه و بوی تعفنی که از وجودمان متصاعد است چه خواهیم کرد؟

  2. اقتصاد کشور بخاطر عدم رابطه با آمریکا گروگان شما است . آدرس غلط ندهید و شعار بیجا و توخالی و مردم کش را با شعور انسانی و مردم دوستانه جایگزین بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا