خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«چون قبلی‌ها موفق نبودند مدیران مسئول این انتخابات را جدی نمی‌گیرند»

/گفت‌گو با محمدحسین خوشوقت مدیر سایت فرارو/

مدیر مسئول وبسایت فرارو معتقد است چون نمایندگان سابق مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، در احقاق حقوق رسانه‌ها موفق نبودند مدیران مسئول رسانه‌ها این انتخابات را جدی نمی‌گیرند.

محمدحسین خوشوقت، مدیرمسئول پایگاه خبری فرارو، درباره‌ی ویژگی‌های نماینده‌ی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به انصاف نیوز گفت: به عقیده‌ی من این فرد باید رسانه و اقتضائات آن را به طور کامل و دقیق بشناسد. همچنین باید آزاده و شجاع باشد. ضمن اینکه با حقوق اصحاب رسانه هم آشنایی داشته باشد.

وی افزود: نماینده باید شجاعت و شهامت این را داشته باشد تا نزد مراجع ذی‌ربط از حقوق اصحاب رسانه به خوبی دفاع کند. باید آزاده باشد و یکی از مصادیق آزادگی این است که نزد مراجع ذی‌ربط یا محافل سیاسی منفعتی برای خود لحاظ نکند.

او به سوالی درباره‌ی «نقش و تاثیرگذاری نماینده‌ی رسانه‌ها در آن هیات» پاسخ داد: قاعدتا آن فرد نقش تاثیرگذاری دارد، چون چنین شخصی رسانه‌ها را نمایندگی می‌کند و مراجع ذی ربط باید چنین فردی را تنها به عنوان یک فرد نبینند. هیات باید او را نماینده‌ی جمع کثیری از رسانه‌ها بدانند. اما اینکه آیا این نگاه وجود دارد یا خیر. مسئله‌ی دیگری است. قاعدتا باید اینطور باشد.

مدیرمسئول پایگاه خبری فرارو در انتها تصریح کرد: طی سالیان گذشته چون نماینده‌ی مدیران مسئول مطبوعات، در تلاش برای احقاق حقوق رسانه‌ها موفق نبودند، رسانه‌ها خیلی این انتخابات را جدی نمی‌گیرند. این عدم توفیق نماینده‌ها هم علل مختلفی دارد. امیدوار هستیم نماینده‌ی جدیدی که انتخاب می‌شود به وظایف خود کاملا آگاه باشد و با شهامت و تلاش در واقع در جهت احقاق حقوق رسانه‌ها عمل کند.

برای خواندن بقیه خبرهای پرونده‌ی ویژه «انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات» این پرونده کلیک کنید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا