خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور جهانگیری به وزیر کشور درباره مراسم رائفی‌پور در مشهد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در دستوری از وزیر کشور خواست تا ضمن شناسایی عوامل تشکیل اجتماع استادیوم مشهد با آن‌ها برخورد قانونی انجام شود تا موارد مشابه آن تکرار نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر تجمعی نظیر راهپیمایی۱۳ آبان و ابراز تاسف از تجمع مشهد خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نوشت: مردم حق دارند از این اتفاق متعجب و نگران باشند، همه ما در قبال این حرکت غیر مسولانه و خطرزا مسوولیم. در این دستور که برای اطلاع و پیگیری به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ارجاع شده، آمده است: خطر تلفات انسانی کرونا یک هشدار ملی است، علاوه بر انتظار از مردم برای رعایت دستورالعمل ها، اقدامات سریع و به موقع همه دستگاه های مسئول هم ضروری است.

در متن کامل دستور معاون اول رییس جمهوری خطاب به وزیر کشور آمده است: با تبریک انتصاب جنابعالی بعنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، خطر افزایش روزافزون تلفات انسانی کرونا یک « هشدار ملی» است. انتظار از مردم برای رعایت دستورالعمل ها و همکاری در مقابله با کرونا درست است اما اقدامات سریع و به موقع همه دستگاه های مسوول هم ضروری است، مردم حق دارند از تشکیل اجتماع استادیوم مشهد متعجب و نگران باشند، همه ما در قبال این حرکت غیرمسولانه و خطرزا مسوولیم، باید عوامل آن را شناسایی و برخورد قانونی نمود که موارد مشابه آن تکرار نشود.

به گزارش ایرنا، جشنی با موضوع اعیاد ماه ربیع الاول با حضور چند هزار شرکت کننده روز دوشنبه پنجم آبان ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که واکنش‌های متفاوت و انتقادات بسیاری از سوی مسوولان و مردم در پی داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا