خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله جوادی آملی: بی‌ادبی به پیامبر با هیچ عقلی جور در نمی‌آید

آیت‌الله جوادی آملی گفت: پیامبر اسلام بر تمام بشریت حق دارد و بی ادبی به چنین شخصیتی با هیچ عقلی جور در نمی آید.

به گزارش مرکز خبر حوزه وی در پایان درس خارج فقه خود اظهار داشت: تمام این تقریبا هشت میلیارد بشر روی زمین در کنار و سفره وجود مبارک پیغمبر هستند و به این پیامبر که حق جهانی دارد بر بشریت، بی ادبی کردن اصلا با هیچ عقلی جور در نمی آید، اینها باید حواسشان جمع باشد حالا چه کسی اینها را تحریک کرده؟ چگونه شده؟ آنها باید مواظب باشند که حرم امن حضرت را از هر نظر حفظ بکنند.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: ذات اقدس الهی به برکت پیغمبر به ما آبرو داد شرف داد و فرمود مردم مرده بودند پیغمبر (آنها) زنده کرد این آمد شما را زنده کرد صراط درست کرد، راه درست کرد، حرکت انداخت، محرک شد و رهبری را به عهده گرفت.

وی یادآور شد: هیچ مسیحی نمی تواند بگوید که من به کلیسا اکتفا می کنم کلیسا را قرآن احیا کرد نمی تواند بگوید من به انجیل اکتفا می کنم انجیل را قرآن احیا کرد اگر کتابی روی کره زمین قداستی دارد به برکت قرآن کریم است چون او آمده تورات را معرفی کرده است انجیل را معرفی کرده است زبور را معرفی کرده است.

جوادی آملی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر این چه گروهی چه دستی در کار است که خدای ناکرده می خواهند یک اختلاف داخلی یا اختلاف خارجی یا جنگ نیابتی ایجاد بکنند این را همه عزیزان ما بزرگان ما هم باید بدانند که ما باید این معارف را منتقل کنیم این را بنویسیم و بگوییم و به جهانیان برسانیم این حرف ها را اما خدای ناکرده کاری نشود که باز یک جنگ نیابتی، یک جنگ فتنه‌ای، در یک گوشه عالم به پا بشود.

جوادی آملی بیان کرد: خواسته آنها همین است و خدای سبحان را قسم می دهیم به حق اهل بیت عصمت و طهارت که این دین را تا ظهور صاحب اصلی اش از هر خطری حفظ بفرماید و ما را هم از بهره مندان اصلی این دین قرار بدهد.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه به تازگی گفته است کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، همین امر موجب شد که هشتگ “تحریم کالاهای فرانسوی” در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شود و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا