خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارتش: خطری مرزهای شمال‌غرب را تهدید نمی‌کند

امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی کند و با افزایش روزافزون قابلیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح، آمادگی بسیار خوبی برای اجرای ماموریت های محوله و صیانت از مرزها و مردم شریفمان را بدست آورده ایم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی جلفا و خداآفرین آذربایجان شرقی، دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی را از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: نیروهای جان برکف ارتش در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در نقاطی از مرزهای شمالغرب کشور استقرار پیدا کرده اند و هدف اصلی از استقرار یگان های ارتش در مناطق مرزی، حفاظت از حریم هایی است که خطوط قرمز ما تعریف شده است

وی با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان اجازه عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را نمی دهیم، افزود: خط قرمز ما تامین امنیت، آرامش و آسایش عزیزان مرزنشین است و ما نمی توانیم تحمل کنیم که امنیت مرزنشینان ایران به مخاطره بیافتد. شعار ما «ارتش فدای ملت» است و ارتش با حضور خود در کنار مردم امنیت و آرامش آن ها را تامین و تضمین می کند.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی محوری ارتش همواره آماده است و بخصوص با تغییراتی که در ساختار این نیرو انجام شده، به متحرک هجومی و واکنش سریع تغییر یافته است و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا(مدظله العالی)، نیروی زمینی ارتش هر جا که لازم باشد، آماده حضور و نقش آفرینی است.

وی با تمجید از سطح آمادگی بسیار خوب یگان های مختلف این نیرو مستقر در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز از روحیه و چهره های مصمم تکاوران غیور ارتش بسیار خوشحال هستم و این همان آمادگی رزمی و توان بالای دفاعی رزمندگان نیروی زمینی است که همواره بر آن تاکید می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به استقبال و خشنودی مردم از حضور یگان های ارتش در کنار آن ها اشاره کرد و افزود: امروز به عینه دیدم که مردم عزیز چقدر از حضور فرزندان ارتشی شان خرسند بودند و در کنار آنها احساس آرامش و امنیت بیشتری می کردند و این موجب مباهات ارتش است.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی کند، چرا که با افزایش روزافزون قابلیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح، آمادگی اجرتی ماموریت های محوله و صیانت از مردم عزیز و نرزهای کشورمان را در حد بسیار خوب بدست آورده ایم .

وی در پایان با تاکید بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورهای منطقه، اظهار داشت: ما با هر دو کشور همسایه مشترکات زیادی داریم و تا امروز هم حسن همجواری را با دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان حفظ کرده ایم و توصیه ما به هر دو کشور احترام به قوانین بین المللی ، حفظ مرزهای بین المللی و حل و فصل مشکلات پشت میزهای مذاکره است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا