خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرقت اتفاقی از علی دایی؟!

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به سرقت از علی دایی گفت: بررسی تصاویر دوربین های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از  گردن آقای دایی کشیده و متواری بودند. با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند.

سرهنگ محمد کالوسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۷ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفترکارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و بررسی شواهد و اظهارات شاکی که علی دایی بود، پرداختند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از  گردن آقای دایی کشیده و متواری بودند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا دو سارق علی دایی را شناسایی کرده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند اوکاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

وی درباره وضعیت این پرونده نیز گفت: ماموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده کرده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا