خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده باید فارغ از دیدگاه سیاسی، دنبال منافع رسانه‌ها باشد

صاحب امتیاز و سردبیر عصر ایران گفت:نماینده‌ی رسانه ها این هیئت باید فارغ از دیدگاه سیاسی خود باید منافع صنفی رسانه‌ها را نمایندگی کند.

جعفر محمدی درباره‌ی نماینده‌ی مدیر مسئولان در هیئت نظارت بر مطبوعات به انصاف نیوز گفت: این فرد باید نماینده‌ی صنف رسانه‌ها باشد، نماینده‌ی صنف بودن بسیار مهم است، در هیئت نظارت بر مطبوعات سوگیری‌های شخصی وجود دارد، هر نماینده‌ای در این هیئت باید فارغ از دیدگاه سیاسی خود باید منافع صنفی رسانه‌ها را نمایندگی کند.

او افزود: به لحاظ رای یک نفر نمی‌تواند تاثیرگذاری داشته باشد، یک رای در مقابل آرای دیگر محکوم به شکست است، اما کسی که رای می‌آورد باید قدرت اقناعی بالایی داشته باشد. باید اعضای هیئت نظارات مطبوعات ذهنیت منفی به آن شخص نداشته باشند، در این صورت فرد منتخب با وجود یک رای بقیه‌ی اعضای هیئت نظارت را متقاعد کند و منافع رسانه‌ها را تامین کند. کاری که آقای دکتر انتظامی به خوبی انجام داد.

او در انتها تاکیدکرد: به عقیده‌ی بنده باید ساختار هیئت نظارت بر مطبوعات تغییر کند. اما اگر بخواهیم با همین ساختار جلو برویم، تعداد نماینده‌های رسانه‌ها باید در این هیئت بیشتر شود. یک فرد منتخب به زمانی برمی‌گردد که تعداد بسیار محدودی رسانه داشتیم و با امروز قابل قیاس نیست.

برای خواندن بقیه خبرهای پرونده‌ی ویژه «انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات» این پرونده کلیک کنید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا