خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قتل‌های اخیر توطئه دولت فرانسه برای منزوی کردن مسلمانان است»

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام مستعار «مسلمان» در کامنتی ذیل خبر «بیانیه فعالان مدنی و سیاسی ایران در محکومیت قتل ساموئل پتی» نوشت:

کل ماجرای سر بریدن این معلم بود دار است. چرا هر وقت چنین اتفاقی در فرانسه و کل اروپا می‌افتد قاتل ادعایی در دم کشته شده و دستگیر نمیشود؟ ماجرا بیشتر به یک سناریوی دولتی علیه اسلام شبیه هست.

معلم مذکور هم به احتمال زیاد خودش از طرفداران جلیقه زدها و از چپ‌های فرانسه بوده که مخالف سیستم هستند؛ دقیقا مثل اعضای تحریریه شارلی ابدو که بیش از اونکه ضد اسلام باشند ضد سیستم حکومتی و اداره فرانسه هستند و هر روز به تظاهرات جلیقه زردها می‌روند.

در ماجرای شارلی ابدو هم چنین اتفاقی افتاد و سپس کلی پروپاگاندا و من شارلی هستم راه افتاد و تعداد زیادی مسلمان روا بردند دم بخیه. در این این ماجرای اخیر جالب این است که شخصی رو هم که به جرم تحریک به کشتن معلم، بازداشت کردند نزدیک به اخوان المسلمین است نه داعش. این ماجرا را عجیب تر و بو دار تر می‌کند.

بعید نیست دولت مکرون با همدستی عربستان بخواهد اخوان المسلمین را در فرانسه هدف قرار بدهند. در روزهای آینده نگاه کنید و ببینید چه مراکز اسلامی‌ای تعطیل میشوند. سلفیون جهادی نزدیک به عربستان یا اخوانی ها؟

مگر یک نوجوان (که اینها ادعا می‌کنند معلم مذکور رو کشته اشت) و به قول دولت فرانسه تنها سلاحش چاقو بوده است چه قدر قدرتمند بوده که اینها نتوانستند زنده دستگیرش کنند؟

ما هم که ملت جوگیر، هر چی نظام‌های غربی می‌گویند و هر سنارویی که در اخبارشان می‌آید دربست قبول می‌کنیم و سریع بیانیه می‌دهیم و خودمان به سر اسلام و مسلمین می‌زنیم. بعد از عالم و آدم عذر خواهی می کنیم و ناخواسته گرا می‌دهیم برای محدود کردن چند میلیون مسلمان ساکن فرانسه و اروپا.

من یک بار ندیدم در چنین اتفاقاتی این غربی‌ها کسی را زنده دستگیر کنند و آن متهم بیاید در دادگاه از خودش دفاع کند. در حالی که، ره به ره قاتل زنجیره ای زنده دستگیر می کنند. بعد یه نوجوان پیزوری رو نمیتوانند دستگیر کنند!

باید بررسی کنیم و ببینیم موضوع چیست؟ ماجرا راست یا دروغ است؟ اینجور مواقع از آنجایی که دستگاه قضایی اروپا عموما استقلال داره امنیتی‌هاشان اصلا اجازه نمی‌دهند کار به دادگاه بکشد که لو نروند.

درآلمان هم اتفاق مشابه‌ای افتاد باز هم گفتند یک نوجوان عصبانی فلان کرد؛ بازهم زنده دستگیر نشد، بلژیک و ماجرا استراسبورگ هم دقیقا همین‌طور بود. بازهم یک نفر زنده دستگیر نشد.

چقدر ما سادهایم و مغزمان متاثر از رسانه‌های غربی است که بی هیچ کنکاشی سریع روایتشان را قبول می‌کنیم. از کدام قرار معلوم یک مسلمان آن معلم طرفدار جلیقه زردها رو کشته است؟ کو شاهدان ماجرا؟ دو شاهد هم نه یه شاهد بیارند.

قدم به قدم خیابان‌های فرانسه و حتی کوچه پس کوچه هایش دوربین دارد؛ اگر راست میگویند یک فیلم از لحظه اتفاق پخش کنند. نه حتی از لحظه سر بریدن از لحظه نزدیک شدن نوجوان کذایی به خانه‌ی معلم.

اصلا چرا همچین روایتی را فرض بر صحت می‌گذاریم در حالی که اصلا پای داعش و این حرف‌ها هم وسط نیست که بگیم خوب لولوی داعش بیانیه داد و تمام است.

خاک بر سر رسانه های جهان اسلام که اینقدر گند زدن که هرچیزی میگوند هیچکس قبول نمیکند و حتی بلد نیست اصل اینجور ماجراها را با پرسش مواجه کند. در چنین شرایطی دولت‌ها و رسانه‌های غربی هرچیزی می‌گنویند وحی منزل میشود.

ایها الناس این تیپ ماجراها بودار پروزه است برای محدود کردن مسلمین و گتوسازی جوامع مسلمان و ارعاب برای اینکه نکند این چند ملیون مسلمان به جلیقه زردها بپیوندند. میخواهند هر روز مسلمانان را منزوی تر کنند تا آنجا که جز برای خرید خوراک از خانه بیرون نیاند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بک حا نوشتید «معلم مذکور هم به احتمال زیاد خودش از طرفداران جلیقه زدها و از چپ‌های فرانسه بوده که مخالف سیستم هستند؛»
    چند سطر پایینتر «یک مسلمان آن معلم طرفدار جلیقه زردها رو کشته است»

    شما اینقدر پست و بی «انصاف» هستید که در چند سطر یک احتمال رو به یقین تبدیل کردید، کاملا مشخصه که چ روزنامه نگارایی هستین!
    در ضمن مسلمانان اگه در جهان غرب خیلی اذیت و محدود میشن برگردن زیر سایه اسلام

  2. بک حا نوشتید «معلم مذکور هم به احتمال زیاد خودش از طرفداران جلیقه زدها و از چپ‌های فرانسه بوده که مخالف سیستم هستند؛»
    چند سطر پایینتر «یک مسلمان آن معلم طرفدار جلیقه زردها رو کشته است»

    شما اینقدر پست و بی «انصاف» هستید که در چند سطر یک احتمال رو به یقین تبدیل کردید، میشه دید که چ طور خبرنگارانی هستید مزدور و دروغگو!
    در ضمن مسلمانان اگه خیلی اذیت و محدود میشن برگردن زیر سایه اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا