خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار کتاب صوتی «حاج آخوند» با صدای مهاجرانی

ایسنا نوشت: کتاب گویای «حاج آخوند» نوشته‌ عطاءالله مهاجرانی با صدای خود نویسنده منتشر شد.

این کتاب صوتی به قلم و روایت سیدعطاءالله مهاجرانی – وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت هفتم – با زمان ۹ ساعت و ۵۵ دقیقه  توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: ««حاج آخوند» روایت‌گر زندگی مرحوم شیخ محمود صالحانی است که در روستای مهاجران، زادگاه نویسنده ساکن بوده است. مهاجرانی تا سال‌های آغاز جوانی خود و پیش از درگذشت شیخ با او ارتباط نزدیک و فراوان داشته است. شخصیت و زندگانی «حاج آخوند» چنان متفاوت و اثرگذار است که هرکسی را به خود جذب و با صدای راوی همراه می‌کند.»

همچنین در بخشی از کتاب آمده است:
«مهاجران یا مارون رنگ و رو و رونق بهشت برین را داشت. بوی بهشتی آن سرزمین که اکنون در دنیای خیال و مثال می‌درخشد، مشام جان را تازه می‌کند. بهشت مهاجران، طبیعت زیبا، دشت زمردین چما، نهر نقره‌ای نایه، چشمه فروزنده آب حیات دوزاغه، میدان ده که غرق صدای بره‌ها و گوسفندان و بزهای بازیگوش و ماغ گاوها بود، ردّی از غبار آبی که از پس تاخت اسب‌ها دیده می‌شد، صدای پرطنین رحم خدا، چوپان ده، همه خواستنی و دوست‌داشتنی بود. اما حاج آخوند چیز دیگری بود! روحانیِ ملّا، ادیب و نکته‌دان و عارفی که از غوغای جهان بیرون از مدرسه و شهر گریخته بود؛ شیخی شاد که خانقاهی نداشت.»

انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ این اثر را آرمان تابان برعهده داشته است.

«حاج آخوند» در سایت «نوین‌کتاب» به نشانی novinketab.com منتشر شده و به زودی از طریق پلتفرم‌های عرضه کتاب نیز در دسترس علاقه‌مندان به کتاب گویا قرار می‌گیرد. نسخه‌ چاپی این کتاب را انتشارات امید ایرانیان در سال ۱۳۹۷ منتشر کرد و چندبار تجدید چاپ شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا