خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض به انتخابات کانون مداحان!

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران  با بیان اینکه بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد، گفت: ستاد برگزاری انتخابات استان موظف است به شکایات و گزارش‌های رسیده تا یک روز پس از برگزاری رسیدگی کند و به همین منظور تا پایان وقت اداری امروز نسبت به گزارش‌ها ترتیب اثر خواهد شد و فردا نتایج قطعی اطلاع رسانی خواهد شد.

روح‌الله عبداللهی، دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در ادارات باقی‌مانده استان تهران گفت: روز گذشته جمعه نهم آبان‌ماه این انتخابات برگزار شد. البته بنا بود در ۱۴ اداره برگزار شد که به دلیل مخالفت اداره بهداشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت، انتخابات در این شهرستان لغو شد.

وی افزود: روز گذشته ۲۲۰۰ مداح در این ۱۳ اداره پای صندوق رأی رفتند و از میان حدود ۳۰۰ کاندیدا افراد مدنظر خود را انتخاب کردند.

عبداللهی با بیان اینکه بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد، گفت: ستاد برگزاری انتخابات استان موظف است به شکایات و گزارش‌های رسیده تا یک روز پس از برگزاری رسیدگی کند و به همین منظور تا پایان وقت اداری امروز نسبت به گزارش‌ها ترتیب اثر خواهد شد و فردا نتایج قطعی اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص انتخابات شهرستان پاکدشت نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا